Powstanie niezależna siec marki DS w Polsce
REKLAMA
REKLAMA
Marka DS oficjalnie powstała w Paryżu w roku 2014. Znakiem rozpoznawczym młodej marki jest nowe logo, złożone z monogramu DS umieszczonego nad napisem w języku francuskim ‘DS AUTOMOBILES’
REKLAMA
Zobacz też: Autonomiczny samochód PSA przejechał z Francji do Hiszpanii
DS Automobile w Polsce
Polskie kierownictwo grupy PSA podjęło kroki w celu powołania dedykowanej wyłącznie samochodom marki DS sieci dealerskiej. Koncepcja rozwoju sieci DS Automobiles w Polsce na najbliższe lata opiera się na ośmiu zdefiniowanych rynkach, na których powstaną dwa typy obiektów: DS Store i/lub Salony DS. Według Jakuba Dasiewcza, DS Managera w Polsce: „Osiem wybranych przez nas na tym etapie rozwoju rynków generuje blisko osiemdziesiąt procent sprzedaży samochodów segmentu „Premium”. Są to oczywiście największe miasta w Polsce, czyli Gdańsk, Łódź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Szczecin, Katowice i Kraków, wraz z naturalnie przypisanymi im najbliższymi powiatami, z których istnieje przypływ klientów”.
W ciągu najbliższych 8 miesięcy zostaną otwarte 3 pierwsze obiekty DS. Automobile. Będą to: DS Store w Krakowie i Katowicach oraz DS Salon w Łodzi, który powstanie przy dotychczasowym obiekcie Citroena.
Nowa Technologia w salonach
Przyszłe obiekty DS Store będą też wyposażone w DS Virtual Vision, fotel połączony z okularami 3D. DS. Virtual Vision umożliwi obejrzenie wybranego modelu we wnętrzu i na zewnątrz w dowolnej konfiguracji kolorów lakieru, tapicerki, wyposażenia oraz dekorów. Przy ogromnej liczbie możliwych kombinacji nie ma możliwości, by każdą wybraną wersję obejrzeć w rzeczywistości. Służyć temu będzie rzeczywistość wirtualna.
Zobacz też: Test DS DS5 2.0 HDi 180 KM aut.
Źródło: Materiały prasowe DS Automobile
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.