REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Koszt naprawy

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Wycięty katalizator: kradzieże stają się plagą!

Wycięty katalizator oznacza dla kierowcy poważny i drogi w usunięciu problem. Złodzieje się tym jednak nie przejmują i kradną osadniki na potęgę.

Dlaczego auta hybrydowe generują mniejsze koszty eksploatacji?

Samochody z napędem hybrydowym mają generować oszczędności nie tylko z tytułu niższego zużycia paliwa w mieście, ale i ogólnego mniejszego zużycia auta. Dlaczego?

Ile kosztuje kompleksowy przegląd klimatyzacji w aucie?

Klimatyzacja w aucie wymaga okresowej kontroli i serwisowania. Jaki jest koszt używania klimatyzacji? Ile kosztuje jej odgrzybienie i napełnienie czynnikiem chłodzącym?

Koszt wymiany koła dwumasowego - BMW, Hyundai, Opel, VW

Koszt wymiany koła dwumasowego liczony jest w tysiącach złotych. Zobacz z jakimi wydatkami powinien liczyć się właściciel auta, które nim dysponuje.

REKLAMA

Regeneracja dwumasowego koła zamachowego

Koszt wymiany koła dwumasowego jest wysoki. Alternatywą dla zakupu nowej części jest jej regeneracja. Na czym polega regeneracja koła dwumasowego?

Zużyte dwumasowe koło zamachowe - objawy

Jakie są objawy zużytego dwumasowego koła zamachowego? Jego wymiana wymaga zakupu nowego sprzęgła, dlatego koszt tej operacji sięga nawet 5 000 zł. Kiedy należy wymienić koło dwumasowe?

Uszkodzona turbosprężarka - objawy cz. I

Objawy uszkodzonej turbosprężarki mogą być pokrewne z innymi awariami, dlatego warto obserwować zachowanie własnego pojazdu. Koszt naprawy turbiny lub jej wymiany jest duży.

Z tymi silnikami mogą być problemy: Skoda Fabia 1.4 TDI BNM, BNV, BMS

Postanowiliśmy sprawdzić dla Was jakie usterki i problemy mogą trapić silnik diesla 1.4 TDI stosowany m.in. w Skodzie Fabii II. Podajemy także ceny jego części zamiennych.

REKLAMA

Samochód dla studenta - tani, trwały i oszczędny

Samochód dla polskiego studenta powinien być niedrogi, praktyczny i tani w eksploatacji. Dobrze by było, aby także dobrze się prezentował. Oto nasze propozycje.

Awaria prędkościomierza - czujnik prędkości VSS

Źle działający prędkościomierz to częsta usterka. Winny temu jest jednak zazwyczaj czujnik prędkości pojazdu VSS. Jakie są objawy uszkodzonego czujnika prędkości VSS?

Wymiana turbosprężarki w silniku benzynowym i Diesla - BMW 335i i 330d

Czy wymiana dwóch turbosprężarek może być tańsza niż jednej? Odpowiedź na to pytanie postaramy się znaleźć porównując ze sobą dwie świetne wersje modelu BMW - benzynową 335i oraz wysokoprężną 330d.

Używany Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 KM - koszty eksploatacji

Ford Focus 1.0 EcoBoost 125KM wykonany w duchu downsizingu zaskakuje stosunkowo niskimi cenami części zamiennych. Zobacz ile kosztuje do niego nowa turbosprężarka, tylne zawieszenie czy koło dwumasowe.

Wymiana łańcucha rozrządu - Honda Accord 2.2 i-CTDI (2.2 i-DTEC)

Łańcuch rozrządu w Hondzie Accord 2.2 i-CTDI jest jednym z najtrwalszych na rynku, ale czasem wymaga wymiany na nowy. Podpowiadamy ile kosztuje wymiana kompletnego rozrządu w silniku 2.2 i-CDTI (i-DTEC).

Silnik Diesla - typowe usterki i problemy cz. II

Słabym punktem nowoczesnego silnika Diesla jest nie tylko turbosprężarka, układ zasilania paliwem czy filtr cząstek stałych. Warto zwrócić także uwagę na inne jego podzespoły.

Wymiana turbosprężarki w silniku Diesla 1.3 JTD i 1.6 HDI - koszty

Turbosprężarka to jeden z najdroższych podzespołów nowoczesnego silnika Diesla. Zobacz ile kosztuje jej wymiana w jednostkach 1.3 JTD i 1.6 HDI.

Zawieszenie hydropneumatyczne - budowa, sposób działania, koszty

Zawieszenie hydropneumatyczne zapewnia wysoki komfort resorowania. Jak jest zbudowane? Co z jego trwałością?

Zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne - koszt naprawy

Zawieszenie pneumatyczne jest kosztowne w serwisowaniu. Postanowiliśmy sprawdzić to na przykładzie Audi A8, Citroena C5 i BMW serii 5

REKLAMA