REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Yamaha Neo’s Easy: opis modelu

Yamaha Neo’s Easy 50
Yamaha Neo’s Easy 50
Fot. Yamaha

REKLAMA

REKLAMA

Najlepszym sposobem na rozpoczęcie przygody z jednośladami jest zakup skutera. Yamaha zaprezentowała właśnie zmodyfikowaną wersję jednego z najpopularniejszych modeli w ofercie. Co obejmuje pakiet Easy przygotowany dla skutera Yamaha Neo’s?

Skuter Yamaha Neo’s Easy został stworzony na bazie udanego, 2-suwowego modelu Neo's, który w ciągu ostatniej dekady cieszył się ogromną popularnością.

REKLAMA

Yamaha osiągnęła przystępną cenę Neo’sa Easy, stosując w tym modelu takie rozwiązania jak: stalowe koła, hamulce bębnowe, analogowe oprzyrządowanie i tylko nożny rozruch. Neo's Easy jest adresowany do osób, które szukają alternatywy dla transportu miejskiego.

Model Neo’s charakteryzuje się nieskomplikowaną konstrukcją. Analogowy panel oprzyrządowania zawiera tylko prędkościomierz i kontrolkę paliwa. Sercem skutera jest 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3, który współpracuje z automatyczną przekładnią.  Wygodne i bezpieczne tankowanie zapewniają pokrywy wlewu paliwa i oleju, umieszczone pod zdejmowanym podwójnym siedziskiem, gdzie mieści się także schowek na kask.

Skuter jest wyposażony w 12-calowe, stalowe koła i przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm.

Neo's Easy będzie dostępny w kolorze czarnym. W sprzedaży pojawi się pod koniec kwietnia  2013, a jego cena detaliczna wyniesie 5990 PLN.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Test Yamaha Xenter: funkcjonalny elegant

Główne właściwości Yamahy Neo’s Easy

*          Wysublimowany i przyjazny styl dostępny za niewielką cenę

*          Skuter do miejskich przejazdów o doskonałym stosunku ceny do jakości

*          Trwałość i niezawodność Yamaha

*          Rama zapewniająca łatwe prowadzenie

*          Żwawy, 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3

*          Łatwy rozruch nożny

*          Modne stylowe nadwozie

*          Przestronne podwójne siedzisko

*          Uchwyty i wysuwane podnóżki dla pasażera

*          Dwa reflektory

*          Zintegrowane kierunkowskazy przednie i tylne

*          Schowek na kask pod siedziskiem

*          12-calowe stalowe koła

*          Przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm

*          Lekka, kompaktowa konstrukcja

*          Czytelny i przejrzysty analogowy panel oprzyrządowania

*          Kolor: SM1M (Nocna Czerń)

*          Dostępny w Polsce pod koniec kwietnia 2013

Zobacz też: Test Romet 717

Dane techniczne Yamahy Neo’s Easy

Neo's Easy

Silnik

Typ silnika

Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, 2-suwowy

Pojemność

49 cm3

Średnica x skok tłoka

40,0 mm x 39,2 mm

Stopień sprężania

11.3 ± 0,5 : 1

Moc maksymalna

2,2 kW przy 6 750 obr./min

Maksymalny moment obrotowy

3,2 Nm przy 6 500 obr./min

Układ smarowania

Niezależne smarowanie

Układ paliwowy

Gurtner PY12

Układ zapłonu

CDI

Układ rozrusznika

Nożny

Skrzynia biegów

Automatyczna z pasem klinowym

Podwozie

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Skok przedniego zawieszenia

70 mm

Układ tylnego zawieszenia

Wahacz hydrauliczny

Skok tylnego zawieszenia

60 mm

Hamulec przedni

Bębnowy, Ø 110 mm

Hamulec tylny

Bębnowy, Ø 110 mm

Opona przednia

120/70-12

Opona tylna

130/70-12

Wymiary

Długość całkowita

1 840 mm

Szerokość całkowita

683 mm

Wysokość całkowita

1 125 mm

Wysokość siodełka

790 mm

Rozstaw osi

1 275 mm

Minimalny prześwit

146 mm

Waga w stanie gotowym do jazdy

88 kg

Pojemność zbiornika paliwa

6,1 litra

Zobacz też: Obowiązkowe wyposażenie skuterów

Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dobra passa motoryzacji dobiega końca

Chociaż produkcja sprzedana pojazdów w I kwartale br. przekroczyła 60 mld zł, ogólne wyniki branży wskazują, że dobra passa przemysłu motoryzacyjnego w Polsce dobiega końca. Tak wynika z informacji firmy AutomotiveSuppliers.pl.

Po polskich drogach jeżdżą coraz starsze samochody, najbardziej leciwe są Volkswageny, a auta jakich marek mają najmniej lat

14,7 lat – tyle wynosi obecnie średni wiek samochodu zgłaszanego do ubezpieczenia. Jest to o 12 miesięcy więcej niż cztery lata wcześniej. Jednak w przypadku najczęściej spotykanych w Polsce modeli samochodów, średnia jest jeszcze wyższa i sięga prawie 18 lat.

Konfiskata auta nietrzeźwym kierowcom. Będą zmiany przepisów, ale czy na pewno łagodniejsze dla kierujących pojazdami

Kolejna zmiana przepisów dotyczących przepadku pojazdów jako kary dla nietrzeźwych kierowców. . Do Sejmu trafił projekt zmiany ustawy, w ramach którego to nie policja, ale sąd będzie dokonywał konfiskaty, ale jednocześnie zaostrzone zostaną przepisy dotyczące przepadku pojazdu.

Pijany kierowca staranował ogrodzenie. Stracił prawo jazdy w siedmiu kategoriach

35-letni pijany kierowca ciężarowej scanii staranował ogrodzenie prywatnej posesji w Szydłówku koło Mławy. Kary nie będą niskie. 

REKLAMA

Polacy jeżdżą starymi autami. Czy można je ubezpieczyć?

Średnia wieku samochodu w Polsce wynosi 15,9 lat. Na takie samochody trudno wykupić polisę Auto Casco. Na szczęście niektóre towarzystwa ubezpieczają nawet 20-letnie pojazdy.

Tylko 0,5 promila wystarczy, żeby stracić samochód. Zmienią się przepisy dotyczące pijanych kierowców

Do Sejmu trafi projekt nowelizacji Kodeksu karnego oraz niektórych innych ustaw. Projekt zakłada zmianę przepisów dotyczących konfiskaty pojazdów pijanym kierowcom. Czy to w końcu pomoże zatrzymać falę nieodpowiedzialnych kierowców na polskich drogach?

Od 1 lipca 2024 r. zmiany w opłatach drogowych! Polacy także to odczują, mimo że wzrost cen dotyczy naszych sąsiadów

Od 1 lipca 2024 r. zmieniły się opłaty drogowe w Niemczech. Opłaty dotyczą głównie branży transportu drogowego, czyli kierowców ciężarowych. Nowe stawki opłat najbardziej odczują przewoźnicy z Polski i Litwy.

Ceny paliw w Polsce. Ile zapłacimy za benzynę, olej napędowy czy gaz?

Portal e-petrol.pl prognozuje, że ceny hurtowe paliw wkrótce zaczną spadać. To może oznaczać, że na stacjach nie będzie większych zmian w cenach.

REKLAMA

Nowe zasady przeglądu samochodu. Od 1 czerwca 2024 r. Każdy kierowca powinien to wiedzieć. Co z podwyżką opłat?

Przegląd techniczny pojazdu po nowemu. Każdy kierowca powinien wiedzieć o zmianach z 2024 r. Choć nie weszły jeszcze w życie wszystkie nowe zasady, które były zapowiadane, to jednak od 1 czerwca diagnosta działa inaczej.

1500 zł mandatu i utrata prawa jazdy. Dodatkowo 13 punktów karnych. To kara za przegapienie tylko jednego znaku

Rozkojarzenie za kierownicą jest niewskazane, a kara za przegapienie tego jednego znaku może być surowa. 13 punktów karnych i 1500 zł mandatu. Lepiej uważać. 

REKLAMA