Yamaha Neo’s Easy: opis modelu
REKLAMA
REKLAMA
Skuter Yamaha Neo’s Easy został stworzony na bazie udanego, 2-suwowego modelu Neo's, który w ciągu ostatniej dekady cieszył się ogromną popularnością.
REKLAMA
Yamaha osiągnęła przystępną cenę Neo’sa Easy, stosując w tym modelu takie rozwiązania jak: stalowe koła, hamulce bębnowe, analogowe oprzyrządowanie i tylko nożny rozruch. Neo's Easy jest adresowany do osób, które szukają alternatywy dla transportu miejskiego.
Model Neo’s charakteryzuje się nieskomplikowaną konstrukcją. Analogowy panel oprzyrządowania zawiera tylko prędkościomierz i kontrolkę paliwa. Sercem skutera jest 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3, który współpracuje z automatyczną przekładnią. Wygodne i bezpieczne tankowanie zapewniają pokrywy wlewu paliwa i oleju, umieszczone pod zdejmowanym podwójnym siedziskiem, gdzie mieści się także schowek na kask.
Skuter jest wyposażony w 12-calowe, stalowe koła i przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm.
Neo's Easy będzie dostępny w kolorze czarnym. W sprzedaży pojawi się pod koniec kwietnia 2013, a jego cena detaliczna wyniesie 5990 PLN.
Zobacz też: Test Yamaha Xenter: funkcjonalny elegant
Główne właściwości Yamahy Neo’s Easy
* Wysublimowany i przyjazny styl dostępny za niewielką cenę
* Skuter do miejskich przejazdów o doskonałym stosunku ceny do jakości
* Trwałość i niezawodność Yamaha
* Rama zapewniająca łatwe prowadzenie
* Żwawy, 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3
* Łatwy rozruch nożny
* Modne stylowe nadwozie
* Przestronne podwójne siedzisko
* Uchwyty i wysuwane podnóżki dla pasażera
* Dwa reflektory
* Zintegrowane kierunkowskazy przednie i tylne
* Schowek na kask pod siedziskiem
* 12-calowe stalowe koła
* Przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm
* Lekka, kompaktowa konstrukcja
* Czytelny i przejrzysty analogowy panel oprzyrządowania
* Kolor: SM1M (Nocna Czerń)
* Dostępny w Polsce pod koniec kwietnia 2013
Zobacz też: Test Romet 717
Dane techniczne Yamahy Neo’s Easy
Neo's Easy | |
---|---|
Silnik | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, 2-suwowy |
Pojemność | 49 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 40,0 mm x 39,2 mm |
Stopień sprężania | 11.3 ± 0,5 : 1 |
Moc maksymalna | 2,2 kW przy 6 750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 3,2 Nm przy 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Niezależne smarowanie |
Układ paliwowy | Gurtner PY12 |
Układ zapłonu | CDI |
Układ rozrusznika | Nożny |
Skrzynia biegów | Automatyczna z pasem klinowym |
Podwozie | |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 70 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz hydrauliczny |
Skok tylnego zawieszenia | 60 mm |
Hamulec przedni | Bębnowy, Ø 110 mm |
Hamulec tylny | Bębnowy, Ø 110 mm |
Opona przednia | 120/70-12 |
Opona tylna | 130/70-12 |
Wymiary | |
Długość całkowita | 1 840 mm |
Szerokość całkowita | 683 mm |
Wysokość całkowita | 1 125 mm |
Wysokość siodełka | 790 mm |
Rozstaw osi | 1 275 mm |
Minimalny prześwit | 146 mm |
Waga w stanie gotowym do jazdy | 88 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 6,1 litra |
Zobacz też: Obowiązkowe wyposażenie skuterów
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA