REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Yamaha Neo’s Easy: opis modelu

Yamaha Neo’s Easy 50
Yamaha Neo’s Easy 50
Fot. Yamaha

REKLAMA

REKLAMA

Najlepszym sposobem na rozpoczęcie przygody z jednośladami jest zakup skutera. Yamaha zaprezentowała właśnie zmodyfikowaną wersję jednego z najpopularniejszych modeli w ofercie. Co obejmuje pakiet Easy przygotowany dla skutera Yamaha Neo’s?

Skuter Yamaha Neo’s Easy został stworzony na bazie udanego, 2-suwowego modelu Neo's, który w ciągu ostatniej dekady cieszył się ogromną popularnością.

REKLAMA

Yamaha osiągnęła przystępną cenę Neo’sa Easy, stosując w tym modelu takie rozwiązania jak: stalowe koła, hamulce bębnowe, analogowe oprzyrządowanie i tylko nożny rozruch. Neo's Easy jest adresowany do osób, które szukają alternatywy dla transportu miejskiego.

Model Neo’s charakteryzuje się nieskomplikowaną konstrukcją. Analogowy panel oprzyrządowania zawiera tylko prędkościomierz i kontrolkę paliwa. Sercem skutera jest 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3, który współpracuje z automatyczną przekładnią.  Wygodne i bezpieczne tankowanie zapewniają pokrywy wlewu paliwa i oleju, umieszczone pod zdejmowanym podwójnym siedziskiem, gdzie mieści się także schowek na kask.

Skuter jest wyposażony w 12-calowe, stalowe koła i przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm.

Neo's Easy będzie dostępny w kolorze czarnym. W sprzedaży pojawi się pod koniec kwietnia  2013, a jego cena detaliczna wyniesie 5990 PLN.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Test Yamaha Xenter: funkcjonalny elegant

Główne właściwości Yamahy Neo’s Easy

*          Wysublimowany i przyjazny styl dostępny za niewielką cenę

*          Skuter do miejskich przejazdów o doskonałym stosunku ceny do jakości

*          Trwałość i niezawodność Yamaha

*          Rama zapewniająca łatwe prowadzenie

*          Żwawy, 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3

*          Łatwy rozruch nożny

*          Modne stylowe nadwozie

*          Przestronne podwójne siedzisko

*          Uchwyty i wysuwane podnóżki dla pasażera

*          Dwa reflektory

*          Zintegrowane kierunkowskazy przednie i tylne

*          Schowek na kask pod siedziskiem

*          12-calowe stalowe koła

*          Przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm

*          Lekka, kompaktowa konstrukcja

*          Czytelny i przejrzysty analogowy panel oprzyrządowania

*          Kolor: SM1M (Nocna Czerń)

*          Dostępny w Polsce pod koniec kwietnia 2013

Zobacz też: Test Romet 717

Dane techniczne Yamahy Neo’s Easy

Neo's Easy

Silnik

Typ silnika

Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, 2-suwowy

Pojemność

49 cm3

Średnica x skok tłoka

40,0 mm x 39,2 mm

Stopień sprężania

11.3 ± 0,5 : 1

Moc maksymalna

2,2 kW przy 6 750 obr./min

Maksymalny moment obrotowy

3,2 Nm przy 6 500 obr./min

Układ smarowania

Niezależne smarowanie

Układ paliwowy

Gurtner PY12

Układ zapłonu

CDI

Układ rozrusznika

Nożny

Skrzynia biegów

Automatyczna z pasem klinowym

Podwozie

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Skok przedniego zawieszenia

70 mm

Układ tylnego zawieszenia

Wahacz hydrauliczny

Skok tylnego zawieszenia

60 mm

Hamulec przedni

Bębnowy, Ø 110 mm

Hamulec tylny

Bębnowy, Ø 110 mm

Opona przednia

120/70-12

Opona tylna

130/70-12

Wymiary

Długość całkowita

1 840 mm

Szerokość całkowita

683 mm

Wysokość całkowita

1 125 mm

Wysokość siodełka

790 mm

Rozstaw osi

1 275 mm

Minimalny prześwit

146 mm

Waga w stanie gotowym do jazdy

88 kg

Pojemność zbiornika paliwa

6,1 litra

Zobacz też: Obowiązkowe wyposażenie skuterów

Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
To już pewne: samochód zarejestrujesz przez Internet, koniec z kolejką w urzędzie po tablice. Znamy termin

Samych tablic rejestracyjnych jeszcze z sieci nie ściągniemy – choć kto wie, może za jakiś czas będzie można je wydrukować techniką 3D albo zmienią się przepisy i auta dopuszczone do ruchu będą inaczej znakowane niż formie tablic – ale wkrótce formalności związane z rejestracją załatwimy sami przez Internet. Teraz to jest możliwe tylko jeśli upoważnimy do tego dealera w salonie – i to nie każdego.

Zguba w Uberze. Co zostawiają pasażerowie? I jak odzyskać pozostawiony przedmiot?

Zguby w Uberze bywają naprawdę nietypowe. Przykład? W 2023 r. w taksówce znaleziona została np. sztuczna szczęka. Całe szczęście przedmioty pozostawione podczas przejazdu łatwo odzyskać. Pomaga w tym aplikacja.

Drogowa kumulacja na Śląsku. Pijany kierowca z potrójnym zakazem prowadzenia i poszukiwany w jednym aucie

Myśleliście, że nic już was nie zdziwi? No to przeczytajcie tę historię. Policjanci z będzińskiej drogówki zatrzymali do kontroli drogowej Opla. Jak się okazało, jego kierowca był pijany. I miał potrójny zakaz prowadzenia. A to dopiero początek czarnej serii.

Jak sprawdzić kontrahenta w branży TSL?

Podstawą każdej współpracy biznesowej jest zaufanie. A nic tak nie wzmaga jego poziomu, jak... kontrola i wcześniejsze sprawdzenie kontrahenta. Jak zweryfikować partnerów z branży TSL? To ważne pytanie, aby nie dać się złapać w oszustwo "na zlecenie transportowe".

REKLAMA

Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

REKLAMA

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

REKLAMA