REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Yamaha Neo’s Easy: opis modelu

Yamaha Neo’s Easy 50
Yamaha Neo’s Easy 50
Fot. Yamaha

REKLAMA

REKLAMA

Najlepszym sposobem na rozpoczęcie przygody z jednośladami jest zakup skutera. Yamaha zaprezentowała właśnie zmodyfikowaną wersję jednego z najpopularniejszych modeli w ofercie. Co obejmuje pakiet Easy przygotowany dla skutera Yamaha Neo’s?

Skuter Yamaha Neo’s Easy został stworzony na bazie udanego, 2-suwowego modelu Neo's, który w ciągu ostatniej dekady cieszył się ogromną popularnością.

REKLAMA

REKLAMA

Yamaha osiągnęła przystępną cenę Neo’sa Easy, stosując w tym modelu takie rozwiązania jak: stalowe koła, hamulce bębnowe, analogowe oprzyrządowanie i tylko nożny rozruch. Neo's Easy jest adresowany do osób, które szukają alternatywy dla transportu miejskiego.

Model Neo’s charakteryzuje się nieskomplikowaną konstrukcją. Analogowy panel oprzyrządowania zawiera tylko prędkościomierz i kontrolkę paliwa. Sercem skutera jest 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3, który współpracuje z automatyczną przekładnią.  Wygodne i bezpieczne tankowanie zapewniają pokrywy wlewu paliwa i oleju, umieszczone pod zdejmowanym podwójnym siedziskiem, gdzie mieści się także schowek na kask.

Skuter jest wyposażony w 12-calowe, stalowe koła i przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm.

REKLAMA

Neo's Easy będzie dostępny w kolorze czarnym. W sprzedaży pojawi się pod koniec kwietnia  2013, a jego cena detaliczna wyniesie 5990 PLN.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Test Yamaha Xenter: funkcjonalny elegant

Główne właściwości Yamahy Neo’s Easy

*          Wysublimowany i przyjazny styl dostępny za niewielką cenę

*          Skuter do miejskich przejazdów o doskonałym stosunku ceny do jakości

*          Trwałość i niezawodność Yamaha

*          Rama zapewniająca łatwe prowadzenie

*          Żwawy, 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3

*          Łatwy rozruch nożny

*          Modne stylowe nadwozie

*          Przestronne podwójne siedzisko

*          Uchwyty i wysuwane podnóżki dla pasażera

*          Dwa reflektory

*          Zintegrowane kierunkowskazy przednie i tylne

*          Schowek na kask pod siedziskiem

*          12-calowe stalowe koła

*          Przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm

*          Lekka, kompaktowa konstrukcja

*          Czytelny i przejrzysty analogowy panel oprzyrządowania

*          Kolor: SM1M (Nocna Czerń)

*          Dostępny w Polsce pod koniec kwietnia 2013

Zobacz też: Test Romet 717

Dane techniczne Yamahy Neo’s Easy

Neo's Easy

Silnik

Typ silnika

Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, 2-suwowy

Pojemność

49 cm3

Średnica x skok tłoka

40,0 mm x 39,2 mm

Stopień sprężania

11.3 ± 0,5 : 1

Moc maksymalna

2,2 kW przy 6 750 obr./min

Maksymalny moment obrotowy

3,2 Nm przy 6 500 obr./min

Układ smarowania

Niezależne smarowanie

Układ paliwowy

Gurtner PY12

Układ zapłonu

CDI

Układ rozrusznika

Nożny

Skrzynia biegów

Automatyczna z pasem klinowym

Podwozie

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Skok przedniego zawieszenia

70 mm

Układ tylnego zawieszenia

Wahacz hydrauliczny

Skok tylnego zawieszenia

60 mm

Hamulec przedni

Bębnowy, Ø 110 mm

Hamulec tylny

Bębnowy, Ø 110 mm

Opona przednia

120/70-12

Opona tylna

130/70-12

Wymiary

Długość całkowita

1 840 mm

Szerokość całkowita

683 mm

Wysokość całkowita

1 125 mm

Wysokość siodełka

790 mm

Rozstaw osi

1 275 mm

Minimalny prześwit

146 mm

Waga w stanie gotowym do jazdy

88 kg

Pojemność zbiornika paliwa

6,1 litra

Zobacz też: Obowiązkowe wyposażenie skuterów

Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Yamaha Neo's 50
Fot. Yamaha
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Bruksela wycofuje się z pełnego zakazu aut spalinowych

Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych w Unii Europejskiej od 2035 r. nie będzie całkowity. Komisja Europejska zaprezentowała nowy pakiet motoryzacyjny, który koryguje dotychczasowe założenia i otwiera drogę do większej elastyczności technologicznej. Branża motoryzacyjna ocenia to jako dobry początek, ale jednocześnie ostrzega, że cele redukcji emisji na 2030 rok mogą okazać się bardzo trudne do osiągnięcia, zwłaszcza bez zmian po stronie regulacji i infrastruktury.

Co 10. nowy samochód osobowy rejestrowany w Polsce jest elektryczny

Pod koniec listopada liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów w pełni elektrycznych przekroczyła 124 tysiące. Od początku roku przybyło ich niemal 44 tysiące – wynika z danych Licznika Elektromobilności. Aktualnie auta elektryczne stanowią już co dziesiąty nowo rejestrowany samochód osobowy w kraju.

Preferencje motoryzacyjne Polaków: europejskie marki wciąż na czele, rośnie zainteresowanie autami z Chin

Jeśli samochód chińskiej marki byłby tańszy o 20-30 proc. od porównywalnego modelu oferowanego przez producenta z innego kraju, zakup takiego auta rozważyłoby 60 proc. Polaków - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na zlecenie Santander Consumer Multirent.

Samochody elektryczne w Polsce: cena, zasięg i ładowanie wciąż głównymi barierami. Nowe dane z Barometru

Relatywnie wysoka cena samochodu w pełni elektrycznego i zbyt niski maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to według respondentów najważniejsze czynniki powstrzymujące ich przed podjęciem decyzji o zakupie takiego pojazdu - wynika z badania Barometr Nowej Mobilności.

REKLAMA

To miasto zamyka ulice dla setek tysięcy samochodów. Sprawdź, czy Twoje auto tam wjedzie od 1 stycznia 2026 r.

Już od 1 stycznia 2026 r. w tym mieście zacznie obowiązywać Strefa Czystego Transportu, która obejmie aż ok. 60% powierzchni miasta. Dla wielu kierowców - szczególnie tych posiadających diesle - oznacza to rewolucyjne zmiany. Jakie samochody wjadą do centrum bez ograniczeń, kto może liczyć na zwolnienia, a ile zapłacą osoby spoza miasta? Uchwała póki co wchodzi w życie mimo jej zaskarżenia.

Nowy rozkład jazdy PKP 2025/2026. Więcej połączeń, nowe trasy i zmiany od 14 grudnia

W nowym rocznym kolejowym rozkładzie jazdy, który obowiązuje od niedzieli, liczba połączeń PKP Intercity wzrosła średnio o 50 w stosunku do poprzedniego rozkładu i wynosi 555 dziennie. Z tego 527 to kursy całoroczne, a 28 sezonowe. Przewoźnik wprowadził ponadto 17 nowych tras międzynarodowych.

Leasing samochodów w Polsce. Kto korzysta najczęściej i ile płaci miesięcznie?

Z leasingu auta skorzystało kiedyś 23 proc. badanych Polaków, najczęściej przedsiębiorcy - wynika z badania „Auto na własnych zasadach”. Miesięczna rata leasingu mieściła się przeważnie w przedziale od 1001 do 2000 zł.

Czy kierowcy będą dożywotnio tracić prawa jazdy a sądy masowo orzekać przepadek pojazdu? Nowelizacja już czeka na prezydenckim biurku, ale co zrobi Karol Nawrocki? Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Niektóre rozwiązania są drastyczne, a sądy nie będą miały wyboru w karaniu. Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz dlaczego wielu kierowców liczy na weto?

REKLAMA

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA