REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Która opona zimowa w rozmiarze 205/55 R16 jest najlepsza?

Nowa opona zimowa WinterContact™ TS 860
Nowa opona zimowa WinterContact™ TS 860
Continental

REKLAMA

REKLAMA

Która opona zimowa w rozmiarze 205/55 R16 w sezonie 2016/2017 jest najlepsza? Wiele testów opon wygrywa produkt Continental.

Nowa opona zimowa WinterContact™ TS 860, mimo iż trafiła na rynek zaledwie przed kilkoma miesiącami, zwyciężyła aż w czterech prestiżowych testach opon zimowych przeprowadzonych przez najbardziej liczące się czasopisma motoryzacyjne w Europie. Zajęła najwyższą pozycję w zestawieniach przygotowanych przez redakcje Auto Zeitung, Auto Build oraz polskie magazyny Auto Moto i Motor.

REKLAMA

Więcej informacji na temat opon znajdziesz tutaj

Aby ułatwić wybór najlepszej opony – czyli takiej, która zagwarantuje bezpieczeństwo oraz zapewni komfort jazdy przy zmiennej i wymagającej pogodzie – redakcje poddały ocenie właściwości opon w różnych warunkach panujących zimą na drogach. W testach oceniano opony zimowe w jednym z popularniejszych rozmiarów 205/55 R16, które są montowane w takich modelach samochodów jak: Volkswagen Golf, Ford Focus, Opel Astra czy Skoda Fabia.

Zobacz też: Czy stalowe felgi są lepsze na zimę?

Zwycięzca wielu testów opon

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Wyniki testów opon zimowych nie pozostawiają złudzeń – tegoroczna zima należy do nowej opony Continental WinterContact™ TS 860. Zdeklasowała rywali i zwyciężyła znaczną przewagą punktową nad pozostałymi
13 modelami w Teście Opon Zimowych 2016, przeprowadzonym przez Auto Zeitung.

Jej zalety docenili również eksperci niemieckiego magazynu motoryzacyjnego Auto Bild, którzy oceniali aż 50 modeli opon! Co najważniejsze, nowa opona Continental nie tylko zwyciężyła w teście, ale także została uznana za najbardziej ekologiczną oponę i otrzymała tytuł "eco-Meister".

Również miesięcznik Auto Moto wspólnie z niemiecką organizacją nadzoru technicznego (GTÜ), po wnikliwym przebadaniu 14 modeli w 18 dyscyplinach i przejechaniu 2.000 kilometrów, przyznał laur zwycięstwa zimówce Continental.

Continental WinterContact™ TS 860 zajęła także pierwsze miejsce w rankingu opracowanym przez tygodnik Motor, który jako jedyny w Polsce, od kilkunastu lat, przeprowadza własne, niezależne testy opon. Spośród 7 badanych modeli zimówka Continental wykazała się największą wszechstronnością i zapewniła perfekcyjne prowadzenie na mokrej nawierzchni.

Zobacz też: Kiedy należy zmienić opony letnie na zimowe?

Opony Continental – eksperci od zimy

WinterContact™ TS 860 to nowa opona zimowa klasy premium do samochodów kompaktowych i średniej wielkości. Została zaprojektowana z myślą o kierowcach, którzy poruszają się swoimi samochodami po drogach Europy Środkowej i Zachodniej – czyli tam, gdzie zimy są zazwyczaj mroźne oraz wilgotne, a częste deszcze i niskie temperatury tworzą ryzyko występowania gołoledzi. Właśnie dlatego celem inżynierów z Continental stało się zaprojektowanie opony, która zapewni maksymalne bezpieczeństwo w zmiennych, zimowych warunkach pogodowych. WinterContact™ TS 860, dzięki udoskonalonej mieszance gumowej oraz nowej strukturze i technologii bieżnika, zapewnia o 5% lepsze osiągi na mokrych jezdniach oraz o 4% krótszą drogę hamowania na oblodzonych drogach. Ponadto, opona zapewnia lepszą przyczepność na śniegu i stabilność prowadzenia w warunkach zimowych.

Testy opon przeprowadzane przez niezależnych ekspertów są dla kierowców cenną informacją czego mogą oczekiwać od opon i jaki model powinni wybrać, by bezpiecznie pokonać zaśnieżone, oblodzone czy pełne pośniegowego błota drogi. Jesteśmy dumni, że tegorocznej zimy nie będą mieli problemu z wyborem, bo nasza najnowsza opona okazała się bezkonkurencyjna.” – powiedział Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager, Continental Opony Polska.

Źródło: Informacje prasowe Continental

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie. RPO ma wątpliwości: nieracjonalne zróżnicowanie właścicieli aut na benzynę i z silnikiem Diesla

    Rzecznik Praw Obywatelskich ma wątpliwości prawne odnośnie zasad na jakich ma działać strefa czystego transportu (STC) w Warszawie. Dlatego skierował 27 lutego 2024 r. wystąpienie do Biura Zarządzania Ruchem Drogowym Urzędu m. st. Warszawy. Z uchwały Rady m. st. Warszawy w sprawie STC wynika, że (w zakresie wyłączeń od zakazu wjazdu), pojazdy z silnikami benzynowymi mogą spełniać niższe normy emisji szkodliwych substancji w stosunku do pojazdów z silnikami Diesla. Rzecznik Praw Obywatelskich ma obawy, czy takie zróżnicowanie spełnia standardy konstytucyjne, które gwarantują obywatelom prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Ponadto RPO zwrócił uwagę na fakt, że czasowe prawo do wjazdu do stołecznej strefy czystego transportu samochodami niespełniającymi europejskich wymogów norm spalania ma przysługiwać mieszkańcom Warszawy, którzy w niej rozliczają podatki. Ale nie wyjaśniono powodów pominięcia tych mieszkańców, którzy nie rozliczają się w stolicy albo też dopiero to uczynią. 

    Uniknięcie mandatu metodą na Ukraińca. Czyli sposób Polaków na grzywny z fotoradaru

    Polscy kierowcy znaleźli lukę w przepisach. Mają sposób uniknięcia mandatu z fotoradaru. Metoda nazywa się metodą na Ukraińca. Na czym polega i przede wszystkim czy jest skuteczna?

    Nowe tachografy staną się standardem w 2024 r. Za brak urządzenia nawet 12 000 kary

    Inteligentne tachografy staną się standardem w ciężarówkach jeszcze w tym roku. W takie właśnie urządzenia trzeba będzie wyposażyć pojazdy. Wszystkie w ruchu międzynarodowym! Brak tachografu G2 może oznaczać nawet 12 000 zł mandatu.

    Wzrost opłaty za przegląd nieunikniony. Ile będzie kosztować badanie techniczne w 2024 r.? Pojawia się kilka kwot

    Zmiana wysokości opłat za przegląd techniczny jest tylko kwestią czasu. Aktualne stawki były ustalone 20 lat temu. W tym czasie inflacja sięgnęła 85 proc. Czy o tyle wzrośnie opłata w SKP? To mogą wyjaśnić rządowe konsultacje.

    REKLAMA

    Rewolucyjne przepisy drogowe w 2024 r. Kierowcy będą musieli nawet... dziwnie otwierać drzwi

    Unia Europejska chce, aby kierowca na egzaminie otwierał drzwi w aucie za pomocą chwytu holenderskiego. Skąd wziął się ten absurdalny pomysł? Co tak naprawdę daje dziwne otwieranie drzwi? I jakie jeszcze zmiany w przepisach szykuje UE?

    Budują stacje ładowania na potęgę. Powerdot postawi w Polsce w sumie 1750 punktów ładowania dla elektryków

    Kierowcy mogli nie słyszeć o firmie Powerdot, ale jej ładowarki z pewnością już widzieli. To one stoją przy sklepach Biedronka. 600 punktów przed marketami tej sieci to jednak ułamek planów firmy dla Polski.

    Kiedy pieszy, przechodząc przez jezdnię poza pasami, również ma pierwszeństwo?

    Pasy są azylem dla pieszych przechodzących przez jezdnię? Tak, ale nie tylko one. Polskie przepisy drogowe przewidują bowiem przypadki, w których pieszy będzie miał pierwszeństwo także podczas przechodzenia przez jezdnię poza pasami. Oto i one.

    Mandat za telefon na pasach w 2024 r. Kara dotyczy tylko przejść dla pieszych?

    Pieszy może dostać mandat za używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście. W tym punkcie rodzi się jednak kilka pytań. Ile wynosi kara? Kiedy konkretnie można dostać mandat? I czy dotyczy to tylko przejść dla pieszych? Odpowiedzmy.

    REKLAMA

    Ile kosztuje Opel Corsa Hybrid w 2024 r.? Oto cennik MHEV-a 100 KM i 136 KM

    Piąta generacja Opla Corsy otrzymała niedawno lifting. Wraz z nim pojawiły się nowe wersje napędowe. Właśnie do sprzedaży w Polsce wszedł model o zasilaniu spalinowo-elektrycznym. A trzeba za niego zapłacić... No właśnie, ile?

    Wrocław z nowym odcinkowym pomiarem prędkości. Kamery mają eliminować piratów drogowych na wjazdówce do miasta

    Wjazd do Wrocławia od al. Sobieskiego będzie kolejnym punktem, w którym ustawiony zostanie odcinkowy pomiar prędkości. OPP to nowy pomysł władz miasta. Wcześniej chciały one ograniczyć na tym odcinku dopuszczalną prędkość z 70 do 50 km/h. To jednak nie spodobało się kierowcom.

    REKLAMA