REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Łańcuchy zimowe na koła za ok. 200-250 zł

Subskrybuj nas na Youtube
łańcuchy zimowe Fot. Fotolia
łańcuchy zimowe Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Szukając łańcuchów zimowych na koła samochodu można zauważyć, że ceny markowych modeli zaczynają się od ok. 400 zł. Polska firma Taurus wprowadziła do oferty produkt, który jej zdaniem ma oferować tę samą jakość za zacznie niższą cenę. Czym charakteryzują się jej nowe łańcuchy zimowe?

Łańcuchy zimowe za 250 zł?

Polska firma Taurus wprowadziła na rynek nowy model łańcuchów zimowych z hartowanej stali – Taurus TRS9. To specjalna edycja wyprodukowanego przez austriacki Pewag modelu Brenta-C, który odpowiednio zmodyfikowano (np.: ogniwa 9 mm). Łańcuchy mają wypełnić lukę na rynku, gdzie w tej kategorii cenowej (150-250 zł) nie ma obecnie propozycji porównywalnej jakościowo.

REKLAMA

Nowe łańcuchy cechują się asymetryczną budową na bazie rombu, co poprawia przyczepność kół, szczególnie na śliskiej powierzchni. Jak wskazuje nazwa, model TRS9 ma prześwit 9 mm – oznacza to, że nie odstaje on od bieżnika opony na więcej niż 9 mm. Dzięki temu łańcuchy pasują również do samochodów o niższym zawieszeniu – nie ma niebezpieczeństwa uszkodzenia jego elementów.

Zobacz też: Łańcuchy na koła - jakie wybrać?

REKLAMA

W ramach współpracy z austriackim Pewagiem przygotowaliśmy na obecny sezon łańcuchy TRS9, czyli specjalną edycję serii Brenta-C. Na polskim rynku nie było dotychczas w tym przedziale cenowym podobnej jakości sprzętu. Wystarczy wspomnieć, że w poprzednich sezonach za zbliżony model łańcuchów Pewagu trzeba było zapłacić ok. 400 zł, podczas gdy cena końcowa TRS9 to 220-240 zł” – mówi Robert Senczek, manager generalny w firmie Taurus.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak zaznacza Robert Senczek, do tej pory za analogiczną kwotę można było kupić łańcuchy o prześwicie 12 mm i m.in. dlatego TRS9 mogą być ciekawą alternatywą np. dla łańcuchów marek Thule i Weissenfels.

Zastosowany system montażu nie wymaga najeżdżania na łańcuchy. Montaż, który ułatwiają wyraźne oznaczenia kolorystyczne, opiera się na dociągnięciu siatki jezdnej do opony. W konsekwencji użytkowanie nie sprawia żadnych większych kłopotów – nawet w sytuacji, kiedy korzysta się z nich praktycznie codziennie.

Specjalna edycja stworzona dla polskiej firmy jest kompatybilna z systemami ABS/ESP. Co istotne, konstrukcja łańcuchów sprawia, że mniejsze drgania przenoszone są na kierownicę. W efekcie poprawie ulega komfort jazdy.

Łańcuchy Taurus TRS9 (by Pewag) posiadają wszystkie najważniejsze europejskie atesty, w tym Ö-Norm 5117, CUNA oraz TÜV GS. Model ten podlega pięcioletniej gwarancji.

Źródło: materiały prasowe Taurus

Łańcuchy zimowe Taurus TRS9
Taurus
Łańcuchy zimowe Taurus TRS9
Taurus
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA