REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Arrinera Hussarya: zobacz test polskiego supersamochodu

Arrinera Hussarya 2014
Arrinera Hussarya 2014
Arrinera

REKLAMA

REKLAMA

Polski supersamochód Arrinera Hussarya przejdzie w październiku kolejne testy, tym razem ramy jezdnej i nadwozia. W ramach konkursu organizowanego przez firmę, jego zwycięzca będzie mógł zobaczyć je na żywo. Oto co trzeba zrobić.

Testy nadwozia i ramy: Arrinera Hussarya

REKLAMA

Arrinera Automotive S.A., spółka należąca do firmy VENO S.A.,  rozpoczęła fazę testów ramy jezdnej i nadwozia pierwszego, polskiego supersamochodu Arrinera Hussarya, który na globalnych rynkach konkurować ma z najbardziej renomowanymi markami. Zazwyczaj do tego typu testów nie są dopuszczane osoby postronne, ale Arrinera, w ramach organizowanego na Facebooku konkursu, zdecydowała się na nie  zaprosić  jednego fana motoryzacji. Testy odbędą się na wybranym lotnisku jeszcze w październiku 2014 r.

REKLAMA

Aby mieć szansę na wzięcie udziału w testach należy do 20 października br. wejść na stronę www.facebook.com/arrinera.automotive i na profilu firmy umieścić krótki -maksymalnie na 33 wyrazy - wpis, argumentujący dlaczego chciałoby się uczestniczyć w testach. Skąd takie ograniczenie? 33 to liczba supersamochodów w pierwszej, limitowanej serii 'Arrinery Hussarya 33 Limited Edition', na którą zapisy rozpoczną się jeszcze w tym roku.

„Zazwyczaj takie testy utrzymywane są w tajemnicy i dopuszcza się do nich jedynie wybrane osoby. Mamy jednak świadomość, że Hussarya to coś więcej niż supersamochód. To symbol  i  dowód na to,  że w Polsce mogą powstawać auta piękne, szybkie i nowoczesne. Dlatego Arrinera Automotive postanowiła dać szansę miłośnikom motoryzacji i wybierze jedną osobę, która będzie  uczestniczyć w tych testach.” – powiedział Łukasz Tomkiewicz, Prezes Zarządu Arrinera Automotive.

Zobacz też: Mercedes-AMG GT: najważniejsze fakty i dane techniczne

REKLAMA

Fani motoryzacji wiedzą, że prototyp supersamochodu Arrinera, roboczo nazywany modelem Concept 1, zaprezentowano już w 2011 roku w Warszawie. Dzięki niemu mogła powstać obecna, udoskonalona konstrukcja Arrinery Hussarya, która jak dotychczas prezentowana była głównie na renderach. Sama jeżdżąca rama przeszła już jednak pomyślnie testy w 2013 roku na torze Motoparku Ułęż.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Teraz przyszła kolej na testowanie aerodynamiki finalnego nadwozia. Design i estetyka jest kropką nad „i” supersamochodu. Arrinera Hussarya stworzona została dla kierowcy pragnącego poczuć wyjątkowość czystych i świeżych linii. Już z zewnątrz Hussarya wyróżnia się z tłumu niebanalną stylistyką, a proporcje auta są wyjątkowo wyważone. Muskularna sylwetka i dynamiczne, napięte linie nadwozia nawiązują do ogromnych możliwości tego supersamochodu.

Wnętrze auta zostało już zaprojektowane, jednak  jeszcze nie jest to wersja finalna. To dlatego testy ramy
i nadwozia przeprowadzone zostaną na modelu bez wykończenia wnętrza.

 „Auta dedykowane kolekcjonerom supersamochodów, a takimi mają być pojazdy z pierwszej, limitowanej serii Arrinery Hussarya, muszą charakteryzować się  nie tylko luksusowym, ale także designerskim wykończeniem. To dlatego prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z projektantami o światowej renomie, którym pragniemy powierzyć wykonanie unikalnego wnętrza Arrinery z tej limitowanej edycji” – tłumaczy Tomkiewicz.

Arrinera zapowiada, że jeszcze w tym miesiącu poinformuje o tym, kto odpowiadać będzie za ten wyjątkowy projekt, ujawnia jednak, że poszczególne elementy wnętrza zostaną wykonane z materiałów  najwyższej jakości.

Źródło: materiały prasowe Arrinera Automotive S.A

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

Od 17 czerwca 2024 roku polskie prawo jazdy - nowe przepisy dla kierowcy

Kierowcy muszą przygotować się na nowe przepisy, które wchodzą w życie już 17 czerwca 2024 roku. Od tej daty akceptowane będzie tylko polskie prawo jazdy. Jakie jeszcze zmiany będą obowiązywać?

Konfiskata samochodów nie odstraszyła kierowców. Na "podwójnym gazie" złapano w tym roku 34 tys. osób

Policja skonfiskowała już prawie 1,6 tys. samochodów od kierowców, którzy prowadzili pod wpływem alkoholu. Ta kara nie spowodowała jednak znaczącego spadku liczby pijanych kierowców na drogach - informuje "Rzeczpospolita".

REKLAMA

Znaczące spadki cen paliw. Ile zapłacimy za benzynę, olej czy gaz?

Analitycy portalu e-petrol.pl prognozują, że w najbliższym tygodniu skala spadków cen paliw na stacjach może być znacząca. Przewidują, że litr benzyny 95 może średnio kosztować od 6,45 do 6,57 zł, a oleju napędowego - od 6,46 do 6,59 zł.

Ceny samochodów elektrycznych wciąż odstraszają Polaków. Kiedy należy Ci się 27 000 zł dopłaty do elektryka?

W marcu 2024 roku zarejestrowano w Polsce 1 700 samochodów w pełni elektrycznych. To więcej o 300 sztuk niż w lutym tego samego roku. Niemniej jednak, w porównaniu do roku poprzedniego, liczba rejestracji spadła o 10,9%. Wynika to z danych przedstawionych w raporcie firmy Rankomat.pl, powołującej się na najnowsze dane Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA).

REKLAMA