REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera

Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 3008 po czterech latach obecności na rynku doczekał się liftingu. Czy modernizacja jest zasadnicza? Z pewnością nie. Wprowadza jednak dość dużo nowinek technologicznych. A to może tylko podbić i tak już duży sukces tego modelu.

Francuzi patrząc na drugą generację Peugeota 3008 mają powody do dumy. Pierwszym jest zaszczytny tytuł - SUV w roku 2017 otrzymał nagrodę The Car Of The Year. Drugim wyniki sprzedaży - do tej pory model znalazł ponad 800 tysięcy nabywców. A to oznacza, że jest jednym z liderów sprzedaży w swoim segmencie w Europie. Co zmienia lifting? W pierwszej kolejności stylizację przedniej części nadwozia. Francuzi poniżej LED-owych lamp dołożyli wąsy charakterystyczne dla takich modeli jak 208, 2008 czy 508. Poza tym w ramach liftingu grill stracił ramkę, a w sprzedaży pojawi się pakiet Black Edition. W jego ramach nadwozie otrzyma czarne wykończenia.

REKLAMA

Nowy Peugeot 3008 będzie widział… w nocy!

REKLAMA

Kabina pasażerska? Nowy Peugeot 3008 otrzymał np. 10-calowy ekran multimedialny na szczycie konsoli. Francuzi wyposażyli model również w nowy wyświetlacz umieszczony zamiast zegarów - teraz jest on zdecydowanie lepiej dopracowany pod kątem grafiki. Technologia? Poliftingowe 3008 otrzymało dwa nowe systemy bezpieczeństwa. Pierwszy z nich działa na autostradzie - w takim przypadku auto porusza się w trybie częściowo autonomicznym. Drugim jest Night Vision. Układ ten debiutuje nie tylko w Peugeocie, ale także w segmencie kompaktowych SUV-ów i pozwala na noktowizyjne widzenie w ciemności.

Wraz z liftingiem w palecie Peugeota 3008 pozostaną dwa układy napędowe typu hybrid plug-in. Pierwszy o oznaczeniu HYBRID 225 zakłada montaż 180-konnego benzyniaka i 110-konnego elektryka. W przypadku jednostki HYBRID4 300 na siłę napędową będzie się składał potencjał 200-konnego benzyniaka oraz dwóch motorów elektrycznych (110 i 112 KM). W obydwu wariantach Peugeot 3008 powinien pozwolić na pokonanie blisko 60 kilometrów na napędzie czysto elektrycznym.

Nowy Peugeot 3008 - silniki diesla i benzynowe:

  • 1.2 PureTech 130 KM M6 lub EAT8
  • 1.6 PureTech 180 KM EAT8
  • 1.5 BlueHDi 130 EAT8

Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan!

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan! W ocenie Ministerstwa Infrastruktury, projekt nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym ma zapewnić bezpieczeństwo ruchu drogowego. Projekt trafił do konsultacji.

Auta autonomiczne na drogach publicznych. MI chce testować

Z projektu noweli ustawy Prawo o ruchu drogowym, opublikowanego w poniedziałek na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego (RCL) wynika, że Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzić możliwość testowania pojazdów półautonomicznych i autonomicznych na publicznych drogach.

System RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o włączeniu systemu RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer. Czym jest system RedLight i jak działa? Kto otrzyma mandat?

Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

REKLAMA

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

REKLAMA

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

REKLAMA