REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 3008 po czterech latach obecności na rynku doczekał się liftingu. Czy modernizacja jest zasadnicza? Z pewnością nie. Wprowadza jednak dość dużo nowinek technologicznych. A to może tylko podbić i tak już duży sukces tego modelu.

Francuzi patrząc na drugą generację Peugeota 3008 mają powody do dumy. Pierwszym jest zaszczytny tytuł - SUV w roku 2017 otrzymał nagrodę The Car Of The Year. Drugim wyniki sprzedaży - do tej pory model znalazł ponad 800 tysięcy nabywców. A to oznacza, że jest jednym z liderów sprzedaży w swoim segmencie w Europie. Co zmienia lifting? W pierwszej kolejności stylizację przedniej części nadwozia. Francuzi poniżej LED-owych lamp dołożyli wąsy charakterystyczne dla takich modeli jak 208, 2008 czy 508. Poza tym w ramach liftingu grill stracił ramkę, a w sprzedaży pojawi się pakiet Black Edition. W jego ramach nadwozie otrzyma czarne wykończenia.

REKLAMA

Nowy Peugeot 3008 będzie widział… w nocy!

REKLAMA

Kabina pasażerska? Nowy Peugeot 3008 otrzymał np. 10-calowy ekran multimedialny na szczycie konsoli. Francuzi wyposażyli model również w nowy wyświetlacz umieszczony zamiast zegarów - teraz jest on zdecydowanie lepiej dopracowany pod kątem grafiki. Technologia? Poliftingowe 3008 otrzymało dwa nowe systemy bezpieczeństwa. Pierwszy z nich działa na autostradzie - w takim przypadku auto porusza się w trybie częściowo autonomicznym. Drugim jest Night Vision. Układ ten debiutuje nie tylko w Peugeocie, ale także w segmencie kompaktowych SUV-ów i pozwala na noktowizyjne widzenie w ciemności.

Wraz z liftingiem w palecie Peugeota 3008 pozostaną dwa układy napędowe typu hybrid plug-in. Pierwszy o oznaczeniu HYBRID 225 zakłada montaż 180-konnego benzyniaka i 110-konnego elektryka. W przypadku jednostki HYBRID4 300 na siłę napędową będzie się składał potencjał 200-konnego benzyniaka oraz dwóch motorów elektrycznych (110 i 112 KM). W obydwu wariantach Peugeot 3008 powinien pozwolić na pokonanie blisko 60 kilometrów na napędzie czysto elektrycznym.

Nowy Peugeot 3008 - silniki diesla i benzynowe:

  • 1.2 PureTech 130 KM M6 lub EAT8
  • 1.6 PureTech 180 KM EAT8
  • 1.5 BlueHDi 130 EAT8

Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot
Nowy Peugeot 3008 - lifting francuskiego lidera
Materiały prasowe Peugeot
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
R.Kubica: Le Mans to wyścig, który powinien zostać zakazany. Ludzie nie śpią przez dwa dni próbując się zdrzemnąć na krzesełku. Jak spalić 12 tys. kalorii w jedną noc

Robert Kubica uważa, że zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans było jego celem odkąd wystąpił w nim pierwszy raz w 2021 r. "Dało mi to mnóstwo pozytywnych emocji, mimo że był to jeden z trudniejszych momentów w mojej karierze" - powiedział podczas briefingu w Warszawie. Podkreślił wyczerpujący charakter tego wyścigu, a brak snu był jednym z poważniejszych wyzwań.

Rząd otwiera drogi dla pojazdów autonomicznych [projekt przyjęty przez Radę Ministrów]

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy umożliwiający testowanie pojazdów autonomicznych na polskich drogach. Nowe regulacje mają wesprzeć innowacje i rozwój branży motoryzacyjnej, dostosowując przepisy do wyzwań współczesnego transportu.

Zmiana zasad rejestracji pojazdów w 2026 r. Nowelizacja Prawa o ruchu drogowym - projekt deregulacyjny

W dniu 17 czerwca 2025 r. opublikowany został projekt ustawy, która ma znowelizować Prawo o ruchu drogowym. Nowelizacja ta ma zrealizować m.in. postulaty deregulacyjne zespołu SprawdzaMy kierowanego przez Rafała Brzoskę - w szczególności w zakresie rejestracji pojazdów. Zmiany mają wejść w życie w większości po upływie 6 miesięcy od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw, a więc z pewnością już w 2026 roku.

Sektor logistyczny pokazuje w I połowie 2025 r., że radzi sobie z globalnymi zakłóceniami (wojna handlowa USA-Chiny). Koszty wymiany handlowej będą jednak rosły

Widmo historycznego spadku wolumenu przeładunków i wzrost kosztów transportu to dwa dominujące efekty w logistyce, które wywołała wojna handlowa na linii Chiny-USA. Pomimo obniżenia globalnych prognoz dla PKB i handlu, operatorzy logistyczni wciąż radzą sobie zaskakująco dobrze, choć wśród europejskich ekspertów zarządzających łańcuchami dostaw panuje zgodność co do tego, że koszty wymiany handlowej będą rosły. Jednocześnie 70% z nich twierdzi, że na kolejne zakłócenia i nieoczekiwane zwroty akcji będzie w stanie odpowiedzieć w ciągu maksymalnie 3 dni.

REKLAMA

Większa elastyczność w wypowiadaniu umów OC [Projekt nowelizacji trafił do konsultacji]

Do uzgodnień, konsultacji publicznych i opiniowania trafił projekt nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Chodzi o zmiany w OC.

KGP: 112 716 interwencji, 470 wypadków drogowych, 26 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 112 716 interwencji. Byli wzywani do 470 wypadków drogowych.

OC dla rowerzystów – konieczność czy ograniczanie wolności? Polacy podzieleni

Czy rowerzyści powinni mieć obowiązkowe OC? Wraz ze wzrostem liczby jednośladów na drogach, temat ten wraca jak bumerang i dzieli opinię publiczną. Najnowsze badanie Rankomat.pl pokazuje, że Polacy są niemal równo podzieleni – nie brakuje zarówno zwolenników bezpieczeństwa, jak i obrońców niezależności.

Masz radio w samochodzie? Możesz spodziewać się kontroli

Właściciele samochodów – zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorcy – powinni pamiętać o opłatach za używanie odbiorników radiofonicznych. Chodzi o konieczność opłacania abonamentu RTV za radioodbiornik zamontowany w pojeździe. Jaka jest opłata abonamentowa w 2025 r.? Kto jest zwolniony?

REKLAMA

KGP: 116 725 interwencji, 519 wypadków drogowych, 32 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 116 725 interwencji. Byli wzywani do 519 wypadków drogowych.

Rozwiązanie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) [PROJEKT]

W środę, 4 czerwca 2025 r. w wykazie prac legislacyjnych rządu pojawił się projekt nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Chodzi o zmiany dotyczące rozwiązania umowy OC.

REKLAMA