REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric

Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric
Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric
JONATHANJONATHANGODIN.BE
Materiały prasowe Toyota

REKLAMA

REKLAMA

Kiedy elektryczna Toyota? To pytanie, które mocno rozbrzmiewało w świecie moto. Odpowiedź na pytanie brzmi... dziś. Oto Toyota Proace Electric.

Kiedy elektryczna Toyota?

Toyota bez wątpienia była pionierem napędów hybrydowych. To tak naprawdę ona wypromowała je do tego stopnia, który dziś można obserwować nie tylko na ulicach polskich, ale i europejskich miast. Dość długo rozbrzmiewało jednak pytanie o to, kiedy marka zaprezentuje samochód elektryczny. Nie, wodorowy - bo w tej kwestii Japończycy również mają pierwsze szlify za sobą. Chodziło o czystego elektryka dedykowanego Europie. Niecierpliwi doczekali się. Do cenników w Polsce wszedł właśnie Proace Electric. Co wiadomo o aucie?

REKLAMA

Kiedy elektryczna Toyota?

Kiedy elektryczna Toyota?

Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric

Materiały prasowe Toyota

Napęd Toyoty Proace Electric brzmi dość znajomo...

Toyota Proace to efekt współpracy japońskiej marki z ówczesnym koncernem PSA. Układ napędowy elektrycznej Toyoty nie powinien zatem zaskakiwać. Mowa o 136-konnym elektryku, który jednocześnie oferuje 260 Nm momentu obrotowego. Napęd jest sparowany z baterią o pojemności 50 lub 75 kWh, co przekłada się na maksymalny zasięg wynoszący odpowiednio 303 i 398 km. Identyczny układ napędowy można spotkać w szerokiej gamie aut: Paugeocie e-2008, Oplu Corsie, DS 3 e-Tense czy Peugeocie e-Traveller oraz Oplu e-Vivaro.

Toyota Proace Electric: elektryczna, ale funkcjonalna

Toyota Proace to duży, dostawczy van. A w przypadku takiego auta poza napędem liczy się również funkcjonalność. I w tej kwestii Japończyk ma sporo do powiedzenia. Auto jest dostępne w trzech wersjach długości. Compact liczy 4609 mm, Medium 4959 mm, a Long 5309 mm. W ostatnim wariancie mieszczą się aż 3 europalety.

Kiedy elektryczna Toyota?

Kiedy elektryczna Toyota?

Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric

Materiały prasowe Toyota

Toyota Proace Electric - polski cennik e-vana:

  • Proace Electric Compact Life 50 kWh - 140 600 zł netto,
  • Proace Electric Compact Comfort 50 kWh - 161 400 zł netto,
  • Proace Electric Medium Life 50 kWh - 144 600 zł netto,
  • Proace Electric Medium Comfort 75 kWh - 187 400 zł netto,
  • Proace Electric Medium Furgon Comfort 75 kWh - 195 900 zł netto,
  • Proace Electric Long Life 50 kWh - 147 600 zł netto.

Toyota Proace Electric Life - wyposażenie standardowe:

  • tempomat,
  • układ wspomagający pokonywanie podjazdów,
  • przednie światła halogenowe i światła do jazdy dziennej,
  • radio z 4 głośnikami, Bluetooth i USB,
  • kolorowy wyświetlacz między zegarami,
  • klimatyzacja manualna w przedniej części pojazdu.

Proace Electric został objęty 3-letnią gwarancją E-PRO bez limitu kilometrów, z dodatkową gwarancją na ładowarki oraz pomocą w razie rozładowania baterii.

Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric
JONATHANJONATHANGODIN.BE
Materiały prasowe Toyota
Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric
JONATHANJONATHANGODIN.BE
Materiały prasowe Toyota
Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric
Materiały prasowe Toyota
Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric
Materiały prasowe Toyota
Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric
Materiały prasowe Toyota
Kiedy elektryczna Toyota? Dziś i już w Polsce. Oto Proace Electric
Materiały prasowe Toyota
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

REKLAMA

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

Dlaczego bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam?

Dobre opony to podstawa bezpiecznej jazdy. Warto wiedzieć, że bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam. To ważne, zwałszcza w przypadku decyzji o wypłacie ubezpieczenia. Ostatnio Rzecznik Finansowy wydał interpretację dla wszystkich ubezpieczycieli odnośnie do wysokości bieżnika na tej samej osi pojazd. Jak to jest więc z tymi bieżnikami?

KGP: 82 680 interwencji, 327 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 82 680 interwencji. Byli wzywani do 327 wypadków drogowych.

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. [Projekt ustawy]

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. Projekt nowelizacji ustawy o drogach publicznych zakłada, że nie tylko miasta powyżej 100 tys. mieszkańców będą mogły ustanawiać śródmiejskie strefy parkowania.

REKLAMA

Badania techniczne pojazdów: opłaty za badanie techniczne, waloryzacja wysokości opłaty. Szykują się zmiany

Badania techniczne pojazdów: mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie, waloryzacja. W resorcie infrastruktury trwają prace nad przygotowaniem projektu ustawy. W projekcie znajdzie się m.in. mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie techniczne pojazdu.

Ważne! Rząd szykuje kolejne zmiany w prawie drogowym: surowe kary za brawurową jazdę, konfiskata za powadzenie bez prawa jazdy

W odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych Rząd ogłosił szereg zmian w prawie, w odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych. Mają one na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. Jakie zmiany rząd planuje w 2025 roku.

REKLAMA