REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

SERES w Polsce. Elektryczny SUV z Chin debiutuje

SERES w Polsce. Elektryczny SUV z Chin debiutuje
SERES w Polsce. Elektryczny SUV z Chin debiutuje
SERES

REKLAMA

REKLAMA

SERES w Polsce, czyli nowa marka wkracza nad Wisłę z ofertą wysokiej jakości elektrycznych SUV-ów w atrakcyjnych cenach. Na początek SERES 3.

SERES 3: nowoczesny, SUV-owaty i typowo chińsko inspirowany...

SERES 3 jest oparty o modne nadwozie w stylu SUV-a czy crossovera - długość nadwozia to 4385 mm. Design? Nowoczesny, dynamiczny i... mocno inspirowany. Widzicie załamaną linię okien, przypomnijcie sobie Opla Astrę obecnej generacji. Przód przywodzi na myśl Kie sprzed kilku lat, a tylna klapa przypomina tą znaną z Mini. Wnętrze? Okrągłe nawiewy, minimalistyczna konsola czy nawet kształt kierownicy przywodzą na myśl np. Mazdę 3.

REKLAMA

W przypadku SERES 3 producent starał się jednak nieco ukryć stylistyczne inspiracje. Powód? O ile wierne kopiowanie sprawdza się w Chinach, o tyle w Europie mogłoby oznaczać sądowny zakaz sprzedaży pojazdu. Firma nie chciała ryzykować.

SERES 3

SERES

SERES 3: 163 KM i bateria o pojemności 53 kWh

SERES 3 to samochód elektryczny. Oferuje moc na poziomie 162 koni mechanicznych. Układ napędowy SUV-a jest wyposażony w akumulator o pojemności 53 kWh. Akumulator - który co warto zaznaczyć - jest bezkobaltową baterią litowo-żelazowo-fosforanową (LiFePO4) - jednym z najbezpieczniejszych typów baterii litowych, zapewniający stabilność i długowieczność. Według cyklu NEDC maksymalny zasięg auta to 405 kilometrów. Ładowanie? Standardowo bateria ładuje się w 8 godzin. Przy użyciu szybkiej ładowarki czas uzupełniania zapasów prądy od 20 do 80 proc. to 30 minut.

Elektryczny SERES 3 - dane techniczne:

  • moc silnika - 162 KM,
  • przyspieszenie 0 - 100 km/h - 8,9 s.,
  • prędkość maksymalna - 155 km/h,
  • zasięg NEDC - 405 km,
  • realny zasięg w trasie - 329 km.
SERES w Polsce

SERES w Polsce

SERES w Polsce. Elektryczny SUV z Chin debiutuje

SERES

Ile kosztuje SERES 3? Na razie cena 

Ile kosztuje SERES 3? W Polsce samochód zostanie wyceniony na 37 tys. euro (tyle podaje informacja prasowa, na stronie widnieje cena 35 tys. euro). Przy obecnym kursie daje to jakieś 166 870 zł. Za tą kwotę kupujący poza elektrycznym napędem otrzymuje skórzaną tapicerkę, kamerę 360 stopni, elektrycznie sterowane, podgrzewane fotele i panoramiczny dach. SERES 3 będzie objęty 5-letnią gwarancją producenta. Ochrona wydłuży się do 8 lat lub 120 tys. km w przypadku akumulatorów. Elektryczny SUV jest dostępny w Polsce od 7 września 2021 roku. Mniej więcej rok temu pojawił się w takich krajach jak Norwegia, Niemcy, Hiszpania, Holandia czy Włochy.

SERES 3

SERES

SERES 3, Busnex, EVmotors.eu i polska dystrybucja

Historia marki SERES brzmi dość ciekawie. Otóż firma Busnex, która jest autoryzowanym przedstawicielem SERES i Yutong w Polsce i krajach bałtyckich, opowiada historię rodzącą się w Dolinie Krzemowej. Jeżeli chodzi o komponenty, są one produkowane w Stanach Zjednoczonych i Chinach.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

SERES w Polsce. Elektryczny SUV z Chin debiutuje
SERES
SERES w Polsce. Elektryczny SUV z Chin debiutuje
SERES
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

REKLAMA

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

Dlaczego bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam?

Dobre opony to podstawa bezpiecznej jazdy. Warto wiedzieć, że bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam. To ważne, zwałszcza w przypadku decyzji o wypłacie ubezpieczenia. Ostatnio Rzecznik Finansowy wydał interpretację dla wszystkich ubezpieczycieli odnośnie do wysokości bieżnika na tej samej osi pojazd. Jak to jest więc z tymi bieżnikami?

REKLAMA

KGP: 82 680 interwencji, 327 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 82 680 interwencji. Byli wzywani do 327 wypadków drogowych.

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. [Projekt ustawy]

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. Projekt nowelizacji ustawy o drogach publicznych zakłada, że nie tylko miasta powyżej 100 tys. mieszkańców będą mogły ustanawiać śródmiejskie strefy parkowania.

REKLAMA