REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes EQS: cena w Polsce została ogłoszona. Za czterodrzwiowego, elektrycznego sedana trzeba zapłacić co najmniej 495 400 zł.

Mercedes EQS: dwa modele, dwie wersje mocy

Mercedes EQS będzie dostępny w dwóch wariantach. Tańszym o oznaczeniu EQS 450+ i droższym o oznaczeniu EQS 580 4MATIC. Różnica między modelami? Zasadnicza. Po pierwsze rozbija się o moc. 450-tka oferuje 333 konie mechaniczne i napęd na tylne koła, 580-tka dysponuje już stadem blisko 534 koni i napędem obydwu osi. Imponująco prezentuje się również moment obrotowy. Słabsza z wersji dostarcza na asfalt 568 Nm, mocniejsza 855 Nm. Spore rozbieżności dotyczące mocy oznaczają spore rozbieżności w... cenniku.

REKLAMA

Mercedes EQS cena

Mercedes EQS cena

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes EQS - dane techniczne:

Model Moc Moment obrotowy Przyspieszenie 0 - 100 km/h Prędkość maksymalna Zużycie energii w kWh/100 km
450+ 333 KM 568 Nm 6,2 s. 210 km/h 15,6-19,8
580 4MATIC 534 KM 855 Nm 4,3 s. 210 km/h 18,4-21,2

Dane techniczne, danymi technicznymi. Mercedes przygotował jednak pewną niespodziankę dla swoich klientów. Otóż Mercedesa EQS można ładować z maksymalną mocą 200 kW. Przy wyborze takiej stacji i ładowaniu od 10 do 80 proc. pojemności postój przy ładowarce zajmie 31 minut.

Mercedes EQS: ceny w Polsce

Ile kosztuje Mercedes EQS? W wersji 450+ został wyceniony na dokładnie 495 400 zł. Model EQS 580 4MATIC ma cennik startujący od kwoty 607 300 zł. Bez względu na wybrany model, Mercedes EQS oferuje bogaty poziom wyposażenia standardowego. Kierowca nie musi dopłacać m.in. za panoramiczne okno dachowe, automatyczną klimatyzację oraz pakiet ochrony przed kradzieżą URBAN GUARD Plus. Wybór pakietu Advanced Plus za 26 748 zł oznacza wzbogacenie listy opcji o matrycowe reflektory DIGITAL LIGHT o wysokiej rozdzielczości (1,3 mln pikseli na lampę), nagłośnienie przestrzenne firmy Burmester z 15 głośnikami o łącznej mocy 710 W oraz dwoma krajobrazami dźwiękowymi do wyboru (Silver Waves i Vivid Flux), a także zestaw systemów wspomagających i kamery 360 stopni.

Mercedes EQS cena

Mercedes EQS cena

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes EQS i OTA, czyli kupuj aplikacje jak w komórce

Nowy Mercedes EQS otrzyma dość ciekawą opcję. W aucie dostępne będą bezprzewodowe aktualizacje OTA. Za ich sprawą funkcjonalność pokładowej elektroniki będzie systematycznie rozszerzana. Na jej mocy pojawią się nowe możliwości sterowania skrętną osią tylną, dodatkowe dźwięki "pracy silnika", animacje reflektorów LED-owych czy nawet minigry. Co do zasady niektóre opcje dostępne w OTA będzie trzeba zakupić - zupełnie jak aplikację na telefon. Kierowca otrzyma jednak np. bezpłatny okres próbny. W jego ramach będzie mógł sprawdzić czy dana funkcja podoba mu się i czy jest mu potrzebna.

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Materiały prasowe Mercedes
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie. RPO ma wątpliwości: nieracjonalne zróżnicowanie właścicieli aut na benzynę i z silnikiem Diesla

    Rzecznik Praw Obywatelskich ma wątpliwości prawne odnośnie zasad na jakich ma działać strefa czystego transportu (STC) w Warszawie. Dlatego skierował 27 lutego 2024 r. wystąpienie do Biura Zarządzania Ruchem Drogowym Urzędu m. st. Warszawy. Z uchwały Rady m. st. Warszawy w sprawie STC wynika, że (w zakresie wyłączeń od zakazu wjazdu), pojazdy z silnikami benzynowymi mogą spełniać niższe normy emisji szkodliwych substancji w stosunku do pojazdów z silnikami Diesla. Rzecznik Praw Obywatelskich ma obawy, czy takie zróżnicowanie spełnia standardy konstytucyjne, które gwarantują obywatelom prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Ponadto RPO zwrócił uwagę na fakt, że czasowe prawo do wjazdu do stołecznej strefy czystego transportu samochodami niespełniającymi europejskich wymogów norm spalania ma przysługiwać mieszkańcom Warszawy, którzy w niej rozliczają podatki. Ale nie wyjaśniono powodów pominięcia tych mieszkańców, którzy nie rozliczają się w stolicy albo też dopiero to uczynią. 

    Uniknięcie mandatu metodą na Ukraińca. Czyli sposób Polaków na grzywny z fotoradaru

    Polscy kierowcy znaleźli lukę w przepisach. Mają sposób uniknięcia mandatu z fotoradaru. Metoda nazywa się metodą na Ukraińca. Na czym polega i przede wszystkim czy jest skuteczna?

    Nowe tachografy staną się standardem w 2024 r. Za brak urządzenia nawet 12 000 kary

    Inteligentne tachografy staną się standardem w ciężarówkach jeszcze w tym roku. W takie właśnie urządzenia trzeba będzie wyposażyć pojazdy. Wszystkie w ruchu międzynarodowym! Brak tachografu G2 może oznaczać nawet 12 000 zł mandatu.

    Wzrost opłaty za przegląd nieunikniony. Ile będzie kosztować badanie techniczne w 2024 r.? Pojawia się kilka kwot

    Zmiana wysokości opłat za przegląd techniczny jest tylko kwestią czasu. Aktualne stawki były ustalone 20 lat temu. W tym czasie inflacja sięgnęła 85 proc. Czy o tyle wzrośnie opłata w SKP? To mogą wyjaśnić rządowe konsultacje.

    REKLAMA

    Rewolucyjne przepisy drogowe w 2024 r. Kierowcy będą musieli nawet... dziwnie otwierać drzwi

    Unia Europejska chce, aby kierowca na egzaminie otwierał drzwi w aucie za pomocą chwytu holenderskiego. Skąd wziął się ten absurdalny pomysł? Co tak naprawdę daje dziwne otwieranie drzwi? I jakie jeszcze zmiany w przepisach szykuje UE?

    Budują stacje ładowania na potęgę. Powerdot postawi w Polsce w sumie 1750 punktów ładowania dla elektryków

    Kierowcy mogli nie słyszeć o firmie Powerdot, ale jej ładowarki z pewnością już widzieli. To one stoją przy sklepach Biedronka. 600 punktów przed marketami tej sieci to jednak ułamek planów firmy dla Polski.

    Kiedy pieszy, przechodząc przez jezdnię poza pasami, również ma pierwszeństwo?

    Pasy są azylem dla pieszych przechodzących przez jezdnię? Tak, ale nie tylko one. Polskie przepisy drogowe przewidują bowiem przypadki, w których pieszy będzie miał pierwszeństwo także podczas przechodzenia przez jezdnię poza pasami. Oto i one.

    Mandat za telefon na pasach w 2024 r. Kara dotyczy tylko przejść dla pieszych?

    Pieszy może dostać mandat za używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście. W tym punkcie rodzi się jednak kilka pytań. Ile wynosi kara? Kiedy konkretnie można dostać mandat? I czy dotyczy to tylko przejść dla pieszych? Odpowiedzmy.

    REKLAMA

    Ile kosztuje Opel Corsa Hybrid w 2024 r.? Oto cennik MHEV-a 100 KM i 136 KM

    Piąta generacja Opla Corsy otrzymała niedawno lifting. Wraz z nim pojawiły się nowe wersje napędowe. Właśnie do sprzedaży w Polsce wszedł model o zasilaniu spalinowo-elektrycznym. A trzeba za niego zapłacić... No właśnie, ile?

    Wrocław z nowym odcinkowym pomiarem prędkości. Kamery mają eliminować piratów drogowych na wjazdówce do miasta

    Wjazd do Wrocławia od al. Sobieskiego będzie kolejnym punktem, w którym ustawiony zostanie odcinkowy pomiar prędkości. OPP to nowy pomysł władz miasta. Wcześniej chciały one ograniczyć na tym odcinku dopuszczalną prędkość z 70 do 50 km/h. To jednak nie spodobało się kierowcom.

    REKLAMA