REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes EQS: cena w Polsce została ogłoszona. Za czterodrzwiowego, elektrycznego sedana trzeba zapłacić co najmniej 495 400 zł.

Mercedes EQS: dwa modele, dwie wersje mocy

Mercedes EQS będzie dostępny w dwóch wariantach. Tańszym o oznaczeniu EQS 450+ i droższym o oznaczeniu EQS 580 4MATIC. Różnica między modelami? Zasadnicza. Po pierwsze rozbija się o moc. 450-tka oferuje 333 konie mechaniczne i napęd na tylne koła, 580-tka dysponuje już stadem blisko 534 koni i napędem obydwu osi. Imponująco prezentuje się również moment obrotowy. Słabsza z wersji dostarcza na asfalt 568 Nm, mocniejsza 855 Nm. Spore rozbieżności dotyczące mocy oznaczają spore rozbieżności w... cenniku.

REKLAMA

Mercedes EQS cena

Mercedes EQS cena

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes EQS - dane techniczne:

Model Moc Moment obrotowy Przyspieszenie 0 - 100 km/h Prędkość maksymalna Zużycie energii w kWh/100 km
450+ 333 KM 568 Nm 6,2 s. 210 km/h 15,6-19,8
580 4MATIC 534 KM 855 Nm 4,3 s. 210 km/h 18,4-21,2

Dane techniczne, danymi technicznymi. Mercedes przygotował jednak pewną niespodziankę dla swoich klientów. Otóż Mercedesa EQS można ładować z maksymalną mocą 200 kW. Przy wyborze takiej stacji i ładowaniu od 10 do 80 proc. pojemności postój przy ładowarce zajmie 31 minut.

Mercedes EQS: ceny w Polsce

Ile kosztuje Mercedes EQS? W wersji 450+ został wyceniony na dokładnie 495 400 zł. Model EQS 580 4MATIC ma cennik startujący od kwoty 607 300 zł. Bez względu na wybrany model, Mercedes EQS oferuje bogaty poziom wyposażenia standardowego. Kierowca nie musi dopłacać m.in. za panoramiczne okno dachowe, automatyczną klimatyzację oraz pakiet ochrony przed kradzieżą URBAN GUARD Plus. Wybór pakietu Advanced Plus za 26 748 zł oznacza wzbogacenie listy opcji o matrycowe reflektory DIGITAL LIGHT o wysokiej rozdzielczości (1,3 mln pikseli na lampę), nagłośnienie przestrzenne firmy Burmester z 15 głośnikami o łącznej mocy 710 W oraz dwoma krajobrazami dźwiękowymi do wyboru (Silver Waves i Vivid Flux), a także zestaw systemów wspomagających i kamery 360 stopni.

Mercedes EQS cena

Mercedes EQS cena

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes EQS i OTA, czyli kupuj aplikacje jak w komórce

Nowy Mercedes EQS otrzyma dość ciekawą opcję. W aucie dostępne będą bezprzewodowe aktualizacje OTA. Za ich sprawą funkcjonalność pokładowej elektroniki będzie systematycznie rozszerzana. Na jej mocy pojawią się nowe możliwości sterowania skrętną osią tylną, dodatkowe dźwięki "pracy silnika", animacje reflektorów LED-owych czy nawet minigry. Co do zasady niektóre opcje dostępne w OTA będzie trzeba zakupić - zupełnie jak aplikację na telefon. Kierowca otrzyma jednak np. bezpłatny okres próbny. W jego ramach będzie mógł sprawdzić czy dana funkcja podoba mu się i czy jest mu potrzebna.

Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQS: cena w Polsce. Ile kosztuje e-luksus?
Materiały prasowe Mercedes
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Koniec bezkarności rowerzystów i użytkowników hulajnóg! Czas na tablice rejestracyjne i wyższe mandaty

Ze statystyk policyjnych wynika, że rowerzyści są drugą, po kierowcach, grupą sprawców wypadków drogowych. Tymczasem, aby poruszać się po drodze rowerem nie trzeba mieć żadnych uprawnień (po osiągnięciu pełnoletności). Jak można poprawić bezpieczeństwo na drogach?

KGP: 109 332 interwencji, 291 wypadków drogowych, 12 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Oto najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend opublikowane przez Komendę Główną Policji. Policjanci podsumowali także zdarzenia z minionego tygodnia.

19-letni motocyklista bez uprawnień potrącił policjanta i zbiegł

19-nastolatek z Międzyrzecza (Lubuskie) stanie przed sądem za zarzut spowodowania wypadku, niezatrzymanie się do kontroli i ucieczkę z miejsca wypadku.

Nowe przepisy fotoradarowe: Właściciel pojazdu jako kozioł ofiarny?

Ustawodawca szykuje kolejną rewolucję w przepisach drogowych. Tym razem uderzy ona nie tylko w kierowców łamiących przepisy, ale także w właścicieli pojazdów, którzy nie wskażą osoby prowadzącej pojazd w chwili popełnienia wykroczenia. Jeśli fotoradar uchwyci pojazd przekraczający prędkość, a właściciel odmówi podania danych kierowcy, nie tylko zapłaci karę, ale również straci dowód rejestracyjny swojego samochodu.

REKLAMA

Pijany senior uciekał przed policją po polach uprawnych. Auto dachowało

72-latek jechał bez zapiętych pasów, więc policja chciała zatrzymać go do kontroli. Rzucił się w pościg, który zakończył się dachowaniem. Okazało się, że jest pijany.

Otrzymałeś wiadomość ws. zaległych płatności w e-TOLL? KAS ostrzega przed oszustami

Krajowa Administracja Skarbowa w przesłanym we wtorek, 25 marca 2025 r. komunikacie prasowym ostrzega przed oszustami wysyłającymi fałszywe wiadomości w sprawie zaległych płatności w e-TOLL. Publikujemy przykładową fałszywą wiadomość.

Już nie tylko diesel czy benzyna. I nawet nie zawsze samochód. Jak Polacy wybierają środek transportu?

W dzisiejszych czasach wybór środka transportu to nie tylko decyzja między samochodem z silnikiem benzynowym a dieslem. Możliwości jest więcej, a kierowcy mają różne oczekiwania. Jak Polacy wybierają codzienny środek lokomocji?

KGP: 93 352 interwencji, 312 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 93 352 interwencji. Byli wzywani do 312 wypadków drogowych.

REKLAMA

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

REKLAMA