REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes EQT jest przestronny, rodzinny, nowoczesny i... elektryczny. Niewielki van być może już wkrótce uzupełni ofertę marki.

Mercedes EQT: van na nowym poziomie stylistycznym!

Bryła Mercedesa EQT rzeczywiście przypomina vana. Sposób jej ukształtowania nie ma już jednak nic wspólnego z dostawczakami! Wąskie, LED-owe światła z przodu, ogromnych rozmiarów grill z diamentowym wykończeniem, obła sylwetka tworząca harmonijną całość, a do tego klaki ukryte w zarysie paneli bocznych. Obręcze aluminiowe stosowane w EQT mogą mieć nawet 21 cali wielkości. Poza tym na liście opcji pojawi się panoramiczny dach oraz elektryczny longboard z tyłu.

REKLAMA

Mercedes EQT

Mercedes EQT

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym

Materiały prasowe Mercedes

Kabina pasażerska Mercedesa EQT jest zdecydowanie bardziej konwencjonalna. I choć pojawia się w niej ekran zamiast zegarów czy ekran multimedialny, nie jest to poziom cyfryzacji znany chociażby z najmniejszej w gamie klasy A. Czy mi to przeszkadza? W żadnym razie. Szczególnie że nigdy nie byłem przesadnym zwolennikiem poziomu cyfryzacji w wykonaniu Mercedesa. Fajnie jednak, że Niemcy pozostawili jedną ze swoich cech charakterystycznych - mocno rozbudowane podświetlenie ambientowe kabiny.

Mercedes EQT: długie nadwozie i 7 foteli

Mówiąc o Mercedesie EQT używam sformułowania niewielki van. I być może niewielki pasuje do miejsca w segmencie, jednak nie do wymiarów pojazdu. Auto będzie miało bowiem 4945 mm długości! A to nie koniec, bo szerokość nadwozia sięgnie 1863 mm, a wysokość 1826 mm. Skutek? W kabinie pasażerskiej Niemcy znaleźli miejsce nawet dla siedmiu pełnowymiarowych foteli! W ten sposób każda z podróżujących osób będzie miała właściwy komfort.

Mercedes EQT

Mercedes EQT

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym

Materiały prasowe Mercedes

W chwili obecnej Niemcy nazywają nowy model Mercedesem EQT. W chwili rynkowego debiutu - w roku 2022 - samochód zostanie nazwany klasą T. Co niezwykle ważne, początkowo auto trafi do sprzedaży głównie z napędami konwencjonalnymi. Silnik elektryczny stanie się częścią jego konstrukcji, jednak w terminie późniejszym.

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

REKLAMA

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA

KGP: 110 999 interwencji, 427 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 999 interwencji. Byli wzywani do 427 wypadków drogowych.

Samochody elektryczne potrzebują teraz tyle prądu co wszystkie ładowane w Polsce smartfony. Co będzie z zapotrzebowaniem na energię elektryczną gdy będzie ich milion

Obecnie wszystkie jeżdżące po polskich drogach auta elektryczne potrzebują tyle samo prądu co smartfony. Gdyby jednak w Polsce było milion elektryków, co według prognoz może nastąpić za pięć-siedem lat, i wszystkie one ładowały się w tym samym momencie, obciążenie systemu elektroenergetycznego z tego tytułu wyniosłoby 15,2 procent.

REKLAMA