REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes EQT jest przestronny, rodzinny, nowoczesny i... elektryczny. Niewielki van być może już wkrótce uzupełni ofertę marki.

Mercedes EQT: van na nowym poziomie stylistycznym!

Bryła Mercedesa EQT rzeczywiście przypomina vana. Sposób jej ukształtowania nie ma już jednak nic wspólnego z dostawczakami! Wąskie, LED-owe światła z przodu, ogromnych rozmiarów grill z diamentowym wykończeniem, obła sylwetka tworząca harmonijną całość, a do tego klaki ukryte w zarysie paneli bocznych. Obręcze aluminiowe stosowane w EQT mogą mieć nawet 21 cali wielkości. Poza tym na liście opcji pojawi się panoramiczny dach oraz elektryczny longboard z tyłu.

REKLAMA

Mercedes EQT

Mercedes EQT

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym

Materiały prasowe Mercedes

Kabina pasażerska Mercedesa EQT jest zdecydowanie bardziej konwencjonalna. I choć pojawia się w niej ekran zamiast zegarów czy ekran multimedialny, nie jest to poziom cyfryzacji znany chociażby z najmniejszej w gamie klasy A. Czy mi to przeszkadza? W żadnym razie. Szczególnie że nigdy nie byłem przesadnym zwolennikiem poziomu cyfryzacji w wykonaniu Mercedesa. Fajnie jednak, że Niemcy pozostawili jedną ze swoich cech charakterystycznych - mocno rozbudowane podświetlenie ambientowe kabiny.

Mercedes EQT: długie nadwozie i 7 foteli

Mówiąc o Mercedesie EQT używam sformułowania niewielki van. I być może niewielki pasuje do miejsca w segmencie, jednak nie do wymiarów pojazdu. Auto będzie miało bowiem 4945 mm długości! A to nie koniec, bo szerokość nadwozia sięgnie 1863 mm, a wysokość 1826 mm. Skutek? W kabinie pasażerskiej Niemcy znaleźli miejsce nawet dla siedmiu pełnowymiarowych foteli! W ten sposób każda z podróżujących osób będzie miała właściwy komfort.

Mercedes EQT

Mercedes EQT

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym

Materiały prasowe Mercedes

W chwili obecnej Niemcy nazywają nowy model Mercedesem EQT. W chwili rynkowego debiutu - w roku 2022 - samochód zostanie nazwany klasą T. Co niezwykle ważne, początkowo auto trafi do sprzedaży głównie z napędami konwencjonalnymi. Silnik elektryczny stanie się częścią jego konstrukcji, jednak w terminie późniejszym.

Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes EQT - niewielki van z napędem elektrycznym
Materiały prasowe Mercedes
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

REKLAMA

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

REKLAMA

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

Stacje ładowania elektryków w Polsce co 3,3 km (średnio). Maksymalnie 76 km. Mapa zagęszczenia. Kierowcy elektryków czy spalinówek – kto ma lepiej?

Tylko 3,3 km dzieli średnio w Polsce najbliżej sąsiadujące ze sobą stacje ładowania aut elektrycznych – wynika z analizy Powerdot Data Center. Pomimo, że odległość ta jest zdumiewająco mała, to na mapie Polski wciąż jest kilka białych plam ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. 

REKLAMA