REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Toyota GT86 TRD

Toyota GT86 TRD 2014
Toyota GT86 TRD 2014
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Przedstawiamy dokładne dane techniczne Toyota GT86 TRD - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, wymiary i wiele innych informacji.

Toyota GT86 TRD

Toyota GT86 to niedrogie, acz niezwykle rasowe sportowe auto. Wyróżnia je tylny napęd, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu LSD, 200-konny silnik typu boxer i świetny rozkład mas pomiędzy osiami (53:47). Auto zachwyca niezwykłym prowadzeniem, typowo sportową pozycją w kabinie i bardzo oszczędnym silnikiem z system wtrysku D-4S. To jedno z najciekawszych aut jakie zadebiutowały w ostatnich latach na rynku. Wersja TRD jest jeszcze bardziej agresywna i ostra, lecz niestety też znacznie droższa.

REKLAMA

Zobacz też: Test Toyota GT86 TRD: sportowiec czystej krwi

Dane techniczne: Toyota GT86 TRD

Samochód Toyota GT86 TRD 2013'
Rodzaj silnika benzynowy, wolnossący, boxer
Kod silnika FA20
Położenie silnika z przodu, horyzontalnie
Wtrysk paliwa bezpośredni i pośredni D-4S
Liczba cylindrów 3
Pojemność skokowa 1998 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 147/200 kW/KM przy 7000 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy (overboost) 205 Nm w zakresie 6400-6600 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): 0,27
Napęd  tylny ( z LSD)
Skrzynia biegów manualna 6. biegowa
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 7,7 s
Prędkość maksymalna 226 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (DSG) [miasto/trasa/średnie] 10,4/6,4/7,8
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPhersona
Zawieszenie kół tylnych: wielowahaczowe
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane/ 294 mm
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarcze lite/ 290 mm
Wymiary (dług./szer./wys.) 4240 / 1775 / 1285 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Masa własna 1 239 kg (dowód rej.)
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 243 l
Ładowność 431kg
Liczba obrotów kierownicy b.d.
Średnica zawracania 10,8 m
Pojemność baku 50 l
Cena od 119 900 zł (Active)

Toyota GT86 TRD 2014
Kamil Fraszkiewicz
Toyota GT86 TRD 2014
Kamil Fraszkiewicz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

REKLAMA

Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

REKLAMA

Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

REKLAMA