REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Mazda 3 2.0 120 KM sedan

Mazda 3 sedan 2.0 120 KM AT6 2014
Mazda 3 sedan 2.0 120 KM AT6 2014
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Przedstawiamy dokładne dane techniczne Mazda 3 sedan 2.0 120 KM automat - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, wymiary i wiele innych informacji.

Dane techniczne: Mazda 3 2.0 120 KM sedana

Mazda 3 to przedstawiciel aut klasy C. Zadebiutował na rynku w czerwcu 2013 roku. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowy - hatchback oraz sedan. Sedan jest dłuższy od hatchbacka o 12 cm oraz ma o 69 litrów większy bagażnik (419 l). Benzynowe silniki Mazdy charakteryzują się wysokim stopniem sprężania oraz brakiem turbodoładowania, co ma zapewnić większą bezawaryjność auta. Gama motorów o zapłonie iskrowym obejmuje 4 jednostki napędowe:

REKLAMA

  1. 1.5 SkyActive-G 100 KM
  2. 2.0 SkyActive-G 120 KM
  3. 2.0 SkyActive-G 165 KM
  4. 2.5 SkyActive-G 185 KM

Silnik Diesla 2.2 SkyActive-D 150 KM charakteryzuje się z kolei bardzo niskim stopniem sprężania.

Zobacz też: Test Mazda 3 sedan 2.0 120 KM SkyPASSION : przestronna, wygodna, elegancka!

Samochód Mazda 3 2.0 120 KM sedan AT6
Rodzaj silnika benzynowy, wolnossący
Kod silnika -
Położenie silnika z przodu, poprzecznie, przed osią 
Wtrysk paliwa wtrysk bezpośredni
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 1998 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 88/120 kW/KM przy 6000 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 4000 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): 0,26
Napęd  przedni
Skrzynia biegów automatyczna 6. biegowa z konwerterem
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 10,3 s
Prędkość maksymalna 198 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 70/4,8/5,3 l
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPhersona
Zawieszenie kół tylnych: zawieszenie wielowahaczowe
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane, 295 mm
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarcze lite, 265 mm
Wymiary (dług./szer./wys.) 4 585 /1 795/1 450 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Masa własna 1305 kg (dowód rej.)
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 408 l
Ładowność 530 kg
Liczba obrotów kierownicy 2,6
Średnica zawracania 10,6/11,4 m
Pojemność baku 51 l
Cena od 79 900 zł (z automatem)

Mazda 3 sedan 2.0 120 KM AT6 2014
Kamil Fraszkiewicz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA

    Przypomnij sobie o tym pokrętle. Na zapominalskich już czeka patrol i mandat

    Motoryzacja XXI wieku oznacza elektroniczną wygodę. Bo np. samochód automatycznie włącza światła. Tyle że automat nie zawsze działa prawidłowo. Kierowca powinien kontrolować jego zachowania. W przeciwnym razie to on dostanie mandat.

    392 zł zamiast dotychczasowych 98 zł? Kierowców może czekać bolesna podwyżka

    Po raz kolejny wraca temat podwyżek cen przeglądów technicznych w Polsce. Tym razem interweniują senatorowie. Ile mógłby kosztować przegląd w 2024 r.? 392 zł zamiast 98 zł w przypadku osobówki i 644 zł zamiast 161 zł w przypadku osobówki z LPG.

    Pogoda się poprawiła? A więc... nie myj samochodu. Przynajmniej nie w pełnym słońcu

    Słoneczna pogoda to idealny moment na mycie samochodu? Właśnie, że nie. Rozgrzany lakier "nie przepada" za polewaniem zimną wodą. A to dopiero początek długiej listy problemów. O czym jeszcze musi pamiętać kierowca?

    Transport do Wielkiej Brytanii stał się ogromnym wyzwaniem. Po brexicie pojawił się szereg nowych procedur

    Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej sprawiło, że branża transportowa działająca na tej trasie stanęła przed nowymi wyzwaniami. A procedury celne oraz wzmożenie kontroli granicznych to dopiero początek listy.

    REKLAMA

    W Polsce będą prześwietlać... drogi. GDDKiA chce sprawdzać stan nawierzchni i koleiny profilografami laserowymi

    Pod koniec kwietnia na polskich drogach pojawią się dziwnie wyglądające vany. Te nie będą jednak kolejną formą pułapki założonej na kierowców popełniających wykroczenia. One będą sprawdzać stan nawierzchni po zimie. A właściwie to badać sposób prowadzenia takich kontroli.

    Kara za radio w samochodzie? Rekordzista zapłacił w tym roku 187 tys. zł. To nie żart!

    187 tys. zł. Dokładnie tyle wynosi rekordowa kara za brak abonamentu RTV, która właśnie została ściągnięta w Polsce. Na kierowców padł zatem blady strach. Tylko czy taka kwota jest w ogóle możliwa w przypadku samochodu? Niestety po części tak...

    REKLAMA