REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Audi TT 2.0 TFSI 230 KM Quattro

Audi TT 2014 2.0 TFSI
Audi TT 2014 2.0 TFSI
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Przedstawiamy dokładne dane techniczne Audi TT 2.0 TFSI 230 KM Quattro - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, wymiary i wiele innych informacji.

Audi TT 2.0 TFSI 230 KM Quattro

Audi TT III generacji pojawiło się na rynku w 2014 roku. Samochód produkowany na Węgrzech dostępny jest z jednym z 3 silników: 2.0 TDI 184 KM, 2.0 TFSI 230 KM i 2.0 TFSI 310 w wersji TT-S. Auto charakteryzuje aluminiowe poszycie nadwozia, niższa o ok. 50 kg masa w stosunku do poprzednika (w wersji 2.0 TFSI 230 KM, przednim napędem i manualną przekładnią) oraz zastosowany po raz pierwszy w Audi wirtualny kokpit. W tylnej części karoserii pracuje wysuwany elektrycznie spoiler.

REKLAMA

Zobacz też: Pierwsza Jazda: Nowe Audi TT 2.0 TFSI 230 KM

Dane techniczne: Audi TT 2.0 TFSI 230 KM Quattro

Samochód Audi TT 2.0 TFSI 230 KM Quattro
Rodzaj silnika benzynowy z turbosprężarką VGT
Kod silnika b.d.
Położenie silnika z przodu, poprzecznie
Wtrysk paliwa bezpośredni FSI i pośredni MPI
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 1984 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 169/230 kW/KM w zakresie 4500-6200 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy (overboost) 370 Nm w zakresie 1600-4300 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): 0,29
Napęd  4x4 (Haldex 5)
Skrzynia biegów automatyczna DSG-6
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 5,3 s
Prędkość maksymalna 250 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (DSG) [miasto/trasa/średnie] 8,3/5,4/6,4
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPhersona
Zawieszenie kół tylnych: 4-wahaczowe
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane/ 312 mm
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarcze lite/ 300 mm
Wymiary (dług./szer./wys.) 4177 / 1832 / 1353 mm
Rozstaw osi 2505 mm
Masa własna b.d.
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 305 l / b.d.
Ładowność b.d.
Liczba obrotów kierownicy b.d.
Średnica zawracania 10,96 m
Pojemność baku 55 l
Cena od 159 100 zł (Active)

Audi TT 2014 2.0 TFSI
Kamil Fraszkiewicz
Audi TT 2014 2.0 TFSI
Kamil Fraszkiewicz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

REKLAMA

Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

REKLAMA

Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

REKLAMA