REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chevrolet Cruze kombi: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Jakub Tujaka
Chevrolet Cruze kombi
Chevrolet Cruze kombi
Chevrolet
Chevrolet

REKLAMA

REKLAMA

Chevrolet niedawno wzbogacił ofertę modelu Cruze i do odmian Cruze sedan i hatchback dołączyła wersja nadwoziowa kombi. Chevrolet Cruze kombi jest dostępny w pięciu wersjach wyposażeniowych i z jednym z pięciu wersji silnikowych. W poradniku tym podpowiadamy, którą wersję Chevroleta Cruze kombi wybrać.

Chevrolet Cruze jest zbudowany na tej samej płycie podłogowej co nowy Opel Astra i ma wymiary: 4675 mm długości, czyli jest dłuższy od wersji hatchback, której długość wynosi 4510 mm, jest także dłuższy od sedna (4597 mm). Istotne z punktu widzenia klienta jest, że każdy model będzie seryjnie wyposażony w relingi dachowe. Chevrolet Cruze kombi podobnie jak Opel Astra IV zmieści  500 litrów bagażu.

REKLAMA

Nowego Chevroleta Cruze kombi możemy mieć już za niespełna 52 tys. zł. Tyle kosztuje podstawowa wersja Cruze kombi wyposażona w benzynowy silnik 1,6 o mocy 124 KM.

Wyposażenie Chevroleta Cruze kombi

Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa obejmuje systemy wspomagające kierowcę takie jak ABS, EBD (układ rozdziały siły hamowania), EBA (system wspomagania gwałtownego hamowania), ASR (system zapobiegania poślizgowi kół przy ruszaniu), ESP (system elektronicznej kontroli stabilności toru jazdy).

Zobacz też: Największe kombi na rynku. Poradnik kupującego

Na pokładzie każdego Cruza kombi znajdziemy także czołowe i boczne poduszki i kurtyny powietrzne dla pasażera i kierowcy, kurtyny powietrzne dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń, a także system mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wyniki testów zderzeniowych przeprowadzonych przez NCAP potwierdzają, że w Chevrolecie Cruze możemy czuć się bezpiecznie, ponieważ zdobył on maksymalną notę pięciu gwiazdek.

Wyposażenie najtańszej wersji LS obejmuje także: radioodtwarzacz CD/MP3 z czterema głośnikami, komputer pokładowy, elektrycznie sterowane przednie szyby i składane oparcie tylnej kanapy (w stosunku 60 do 40).

Kolejnym poziomem wyposażenia jest LS+, który zawiera wszystko, co LS, a ponadto: manualną klimatyzację, Bluetooth , USB, AUX-IN, oraz system audio sterowany z koła kierownicy, wzbogacony o dwa dodatkowe głośniki.

REKLAMA

Następne w cenniku Cruze jest wyposażenie LT, któro charakteryzuje się: alarmem antywłamaniowym, elektrycznym sterowaniem tylnych szyb, dwupłaszczyznową regulacją kolumny kierownicy, kierownicą i gałką dźwigni zmiany biegów pokrytą skórą, chromowanymi zewnętrznymi listwami, elektronicznym tempomatem, czujnikami parkowania z tyłu i przeciwmgielnymi reflektorami.

Wyposażenie LT+ zawiera ponadto system MyLink z dotykowym kolorowym wyświetlaczem, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację, 16 calowe felgi aluminiowe i czujnik dbający o jakość powietrza wewnątrz kabiny (AQS).

Zobacz też: Tanie, 7-osobowe minivany. Poradnik kupującego

Najwyższa wersja wyposażeniowa Cruze kombi to LTZ, która różni się od LT+ skórzaną tapicerką (skóra ekologiczna), bezkluczykowym systemem otwierania i uruchamiania pojazdu, 17 calowymi alufelgami, czujniki świateł i deszczu, a także elektrochromatycznym lusterkiem wewnętrznym.

Nasz wybór: Chevrolet Cruze kombi w wersji wyposażeniowej LT

Silniki Chevroleta Cruze kombi

REKLAMA

Oprócz wymienionego wcześniej benzyniaka 1,6 124 KM dostępnego w najniższej wersji wyposażeniowej LS, w cenniku Chevroleta Cruze kombi znajdziemy także: silnik 1,4 Turbo o mocy 140 KM (za 66 tys. zł) i wolnossący sinik 1,8 o mocy 141 KM, które są dostępne od wersji LT, odpowiednio za 66 tys. zł i 62 tys. zł.

Jednostki wysokoprężne dostępne dla Chevroleta Cruze kombi to turbodoładowany silnik 2,0 163 KM (najtańsza wersja wyposażeniowa LT kosztuje niecałe 70 tys. zł) i nowy silnik o pojemności 1,7 o mocy 131 KM dostępny jedynie w wersji LT+ kosztuje niecałe 75 tys. zł.

Nasz wybór: Chevrolet Cruze kombi z silnikiem 1,8 141KM.

Redakcja poleca: Chevrolet Cruze kombi w wersji wyposażeniowej LT z silnikiem 1,8 benz. 141 KM za 62 tys. zł.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

REKLAMA

Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

REKLAMA

Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

REKLAMA