REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chevrolet Cruze kombi: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Jakub Tujaka
Chevrolet Cruze kombi
Chevrolet Cruze kombi
Chevrolet
Chevrolet

REKLAMA

REKLAMA

Chevrolet niedawno wzbogacił ofertę modelu Cruze i do odmian Cruze sedan i hatchback dołączyła wersja nadwoziowa kombi. Chevrolet Cruze kombi jest dostępny w pięciu wersjach wyposażeniowych i z jednym z pięciu wersji silnikowych. W poradniku tym podpowiadamy, którą wersję Chevroleta Cruze kombi wybrać.

Chevrolet Cruze jest zbudowany na tej samej płycie podłogowej co nowy Opel Astra i ma wymiary: 4675 mm długości, czyli jest dłuższy od wersji hatchback, której długość wynosi 4510 mm, jest także dłuższy od sedna (4597 mm). Istotne z punktu widzenia klienta jest, że każdy model będzie seryjnie wyposażony w relingi dachowe. Chevrolet Cruze kombi podobnie jak Opel Astra IV zmieści  500 litrów bagażu.

REKLAMA

Nowego Chevroleta Cruze kombi możemy mieć już za niespełna 52 tys. zł. Tyle kosztuje podstawowa wersja Cruze kombi wyposażona w benzynowy silnik 1,6 o mocy 124 KM.

Wyposażenie Chevroleta Cruze kombi

Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa obejmuje systemy wspomagające kierowcę takie jak ABS, EBD (układ rozdziały siły hamowania), EBA (system wspomagania gwałtownego hamowania), ASR (system zapobiegania poślizgowi kół przy ruszaniu), ESP (system elektronicznej kontroli stabilności toru jazdy).

Zobacz też: Największe kombi na rynku. Poradnik kupującego

Na pokładzie każdego Cruza kombi znajdziemy także czołowe i boczne poduszki i kurtyny powietrzne dla pasażera i kierowcy, kurtyny powietrzne dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń, a także system mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wyniki testów zderzeniowych przeprowadzonych przez NCAP potwierdzają, że w Chevrolecie Cruze możemy czuć się bezpiecznie, ponieważ zdobył on maksymalną notę pięciu gwiazdek.

Wyposażenie najtańszej wersji LS obejmuje także: radioodtwarzacz CD/MP3 z czterema głośnikami, komputer pokładowy, elektrycznie sterowane przednie szyby i składane oparcie tylnej kanapy (w stosunku 60 do 40).

Kolejnym poziomem wyposażenia jest LS+, który zawiera wszystko, co LS, a ponadto: manualną klimatyzację, Bluetooth , USB, AUX-IN, oraz system audio sterowany z koła kierownicy, wzbogacony o dwa dodatkowe głośniki.

REKLAMA

Następne w cenniku Cruze jest wyposażenie LT, któro charakteryzuje się: alarmem antywłamaniowym, elektrycznym sterowaniem tylnych szyb, dwupłaszczyznową regulacją kolumny kierownicy, kierownicą i gałką dźwigni zmiany biegów pokrytą skórą, chromowanymi zewnętrznymi listwami, elektronicznym tempomatem, czujnikami parkowania z tyłu i przeciwmgielnymi reflektorami.

Wyposażenie LT+ zawiera ponadto system MyLink z dotykowym kolorowym wyświetlaczem, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację, 16 calowe felgi aluminiowe i czujnik dbający o jakość powietrza wewnątrz kabiny (AQS).

Zobacz też: Tanie, 7-osobowe minivany. Poradnik kupującego

Najwyższa wersja wyposażeniowa Cruze kombi to LTZ, która różni się od LT+ skórzaną tapicerką (skóra ekologiczna), bezkluczykowym systemem otwierania i uruchamiania pojazdu, 17 calowymi alufelgami, czujniki świateł i deszczu, a także elektrochromatycznym lusterkiem wewnętrznym.

Nasz wybór: Chevrolet Cruze kombi w wersji wyposażeniowej LT

Silniki Chevroleta Cruze kombi

REKLAMA

Oprócz wymienionego wcześniej benzyniaka 1,6 124 KM dostępnego w najniższej wersji wyposażeniowej LS, w cenniku Chevroleta Cruze kombi znajdziemy także: silnik 1,4 Turbo o mocy 140 KM (za 66 tys. zł) i wolnossący sinik 1,8 o mocy 141 KM, które są dostępne od wersji LT, odpowiednio za 66 tys. zł i 62 tys. zł.

Jednostki wysokoprężne dostępne dla Chevroleta Cruze kombi to turbodoładowany silnik 2,0 163 KM (najtańsza wersja wyposażeniowa LT kosztuje niecałe 70 tys. zł) i nowy silnik o pojemności 1,7 o mocy 131 KM dostępny jedynie w wersji LT+ kosztuje niecałe 75 tys. zł.

Nasz wybór: Chevrolet Cruze kombi z silnikiem 1,8 141KM.

Redakcja poleca: Chevrolet Cruze kombi w wersji wyposażeniowej LT z silnikiem 1,8 benz. 141 KM za 62 tys. zł.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

REKLAMA

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

NaszEauto nie dla wszystkich. Kto nie skorzysta z programu?

Dlaczego program NaszEauto (dawniej „Mój Elektryk 2.0”) mający wspierać elektromobilność w Polsce budzi kontrowersje? Kto, po wprowadzonych w drugiej edycji zmianach, nie ma możliwości skorzystać z dofinasowania?

Jazda pod prąd na S7. 66-latka nie wiedziała, w którym miejscu popełniła błąd

Nietypowe zgłoszenie odebrali policjanci na skrzynkę "Stop agresji drogowej". Na nagraniu, które podesłał kierowca, widać auto jadące drogą ekspresową pod prąd. 66-latka nie zdawała sobie sprawy z tego, że jechała niezgodnie z przepisami.

REKLAMA

Odcinkowy pomiar prędkości, system RedLight i fotoradar [Nowe lokalizacje]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego odcinkowego pomiaru prędkości, systemu RedLight w nowej lokalizacji oraz fotoradaru. Gdzie kierowcy nieprzestrzegający przepisów ruchu drogowego mogą liczyć się z mandatami i punktami karnymi?

Branża TSL w 2025 r. - najważniejsze trendy. Transformacja cyfrowa, regionalizacja łańcuchów dostaw, restrukturyzacja

W 2025 r. spodziewane jest ożywienie polskiej gospodarki. Według prognoz PKB wzrośnie do 3,7 proc. wobec 3,1 proc. w 2024 roku. – Aby wykorzystać prognozowane przyspieszenie firmy muszą wziąć pod uwagę trendy, które będą kształtować sektor transportu, spedycji i logistyki w 2025 roku, jednocześnie zmieniając oblicze całej branży – mówi Joanna Porath, właścicielka agencji celnej AC Porath.

REKLAMA