REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chevrolet Cruze kombi: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Jakub Tujaka
Chevrolet Cruze kombi
Chevrolet Cruze kombi
Chevrolet
Chevrolet

REKLAMA

REKLAMA

Chevrolet niedawno wzbogacił ofertę modelu Cruze i do odmian Cruze sedan i hatchback dołączyła wersja nadwoziowa kombi. Chevrolet Cruze kombi jest dostępny w pięciu wersjach wyposażeniowych i z jednym z pięciu wersji silnikowych. W poradniku tym podpowiadamy, którą wersję Chevroleta Cruze kombi wybrać.

Chevrolet Cruze jest zbudowany na tej samej płycie podłogowej co nowy Opel Astra i ma wymiary: 4675 mm długości, czyli jest dłuższy od wersji hatchback, której długość wynosi 4510 mm, jest także dłuższy od sedna (4597 mm). Istotne z punktu widzenia klienta jest, że każdy model będzie seryjnie wyposażony w relingi dachowe. Chevrolet Cruze kombi podobnie jak Opel Astra IV zmieści  500 litrów bagażu.

REKLAMA

Nowego Chevroleta Cruze kombi możemy mieć już za niespełna 52 tys. zł. Tyle kosztuje podstawowa wersja Cruze kombi wyposażona w benzynowy silnik 1,6 o mocy 124 KM.

Wyposażenie Chevroleta Cruze kombi

Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa obejmuje systemy wspomagające kierowcę takie jak ABS, EBD (układ rozdziały siły hamowania), EBA (system wspomagania gwałtownego hamowania), ASR (system zapobiegania poślizgowi kół przy ruszaniu), ESP (system elektronicznej kontroli stabilności toru jazdy).

Zobacz też: Największe kombi na rynku. Poradnik kupującego

Na pokładzie każdego Cruza kombi znajdziemy także czołowe i boczne poduszki i kurtyny powietrzne dla pasażera i kierowcy, kurtyny powietrzne dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń, a także system mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX.

Wyniki testów zderzeniowych przeprowadzonych przez NCAP potwierdzają, że w Chevrolecie Cruze możemy czuć się bezpiecznie, ponieważ zdobył on maksymalną notę pięciu gwiazdek.

Wyposażenie najtańszej wersji LS obejmuje także: radioodtwarzacz CD/MP3 z czterema głośnikami, komputer pokładowy, elektrycznie sterowane przednie szyby i składane oparcie tylnej kanapy (w stosunku 60 do 40).

Kolejnym poziomem wyposażenia jest LS+, który zawiera wszystko, co LS, a ponadto: manualną klimatyzację, Bluetooth , USB, AUX-IN, oraz system audio sterowany z koła kierownicy, wzbogacony o dwa dodatkowe głośniki.

REKLAMA

Następne w cenniku Cruze jest wyposażenie LT, któro charakteryzuje się: alarmem antywłamaniowym, elektrycznym sterowaniem tylnych szyb, dwupłaszczyznową regulacją kolumny kierownicy, kierownicą i gałką dźwigni zmiany biegów pokrytą skórą, chromowanymi zewnętrznymi listwami, elektronicznym tempomatem, czujnikami parkowania z tyłu i przeciwmgielnymi reflektorami.

Wyposażenie LT+ zawiera ponadto system MyLink z dotykowym kolorowym wyświetlaczem, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację, 16 calowe felgi aluminiowe i czujnik dbający o jakość powietrza wewnątrz kabiny (AQS).

Zobacz też: Tanie, 7-osobowe minivany. Poradnik kupującego

Najwyższa wersja wyposażeniowa Cruze kombi to LTZ, która różni się od LT+ skórzaną tapicerką (skóra ekologiczna), bezkluczykowym systemem otwierania i uruchamiania pojazdu, 17 calowymi alufelgami, czujniki świateł i deszczu, a także elektrochromatycznym lusterkiem wewnętrznym.

Nasz wybór: Chevrolet Cruze kombi w wersji wyposażeniowej LT

Silniki Chevroleta Cruze kombi

REKLAMA

Oprócz wymienionego wcześniej benzyniaka 1,6 124 KM dostępnego w najniższej wersji wyposażeniowej LS, w cenniku Chevroleta Cruze kombi znajdziemy także: silnik 1,4 Turbo o mocy 140 KM (za 66 tys. zł) i wolnossący sinik 1,8 o mocy 141 KM, które są dostępne od wersji LT, odpowiednio za 66 tys. zł i 62 tys. zł.

Jednostki wysokoprężne dostępne dla Chevroleta Cruze kombi to turbodoładowany silnik 2,0 163 KM (najtańsza wersja wyposażeniowa LT kosztuje niecałe 70 tys. zł) i nowy silnik o pojemności 1,7 o mocy 131 KM dostępny jedynie w wersji LT+ kosztuje niecałe 75 tys. zł.

Nasz wybór: Chevrolet Cruze kombi z silnikiem 1,8 141KM.

Redakcja poleca: Chevrolet Cruze kombi w wersji wyposażeniowej LT z silnikiem 1,8 benz. 141 KM za 62 tys. zł.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

    Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

    Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

    Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

    Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

    Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

    Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

    Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

    REKLAMA

    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    Mosiężna skrobaczka do szyb. Fiński wynalazek rzeczywiście nie rysuje szyb?

    Mosiężna skrobaczka do szyb to hit ostatnich lat w Polsce. Powód? Ponoć nie ma możliwości, aby porysowała szybę w samochodzie. Ile jest w tym prawdy? I czym tak właściwie jest fińska skrobaczka? Sprawdziłem to.

    REKLAMA

    Samochody autonomiczne. Kiedy pojawią się na drogach? Częściowo są już dziś

    W XXI wieku przemysł motoryzacyjny ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Zmiany te napędzają wymogi prawne, wyścigi producentów, ale też wymogi klientów. A to prowadzi do jednego wniosku. Innowacje stopniowo wprowadzają wizję aut autonomicznych do naszego codziennego życia.

    Typy ładowarek samochodowych. Moc ważniejsza od liczby punktów! Przynajmniej dla ciężarówek

    Elektryfikacja oznacza konieczność rozbudowy sieci stacji ładowania. Dziś jednak coraz jaśniejsze staje się to, że do tej pory Europa szła w złym kierunku. Bo na mapie nie liczy się wcale ilość punktów, a oferowania przez nie moc.

    REKLAMA