Peugeot 207 Outdoor: Nie straszne mu krawężniki
REKLAMA
REKLAMA
Kilka plastikowych osłon i zwiększony o 16 mm z przodu oraz 21 mm z tyłu prześwit uczyniło z najmniejszego kombi Peugeota samochód o dziarskim wyglądzie.
REKLAMA
Ale w tym przypadku, wraz z poprawieniem estetyki pojazdu poprawiono jego użyteczność. Zwłaszcza na ulicach polskich miast.
Kierowca 207 SW Outodoor bez obaw o uszkodzenie zderzaka zaparkuje wjeżdżając na wysoki krawężnik, przejeżdżając przez zmrożoną zaspę, czy dojedzie drogą gruntową do posesji.
Zobacz też: Test Honda Civic – lepsze nie jest wrogiem dobrego
Wnętrze Peugeota 207 SW Outdoor
Nie różni się niczym od tradycyjnej odmiany 207 SW. Kokpit jest czytelny, a poszczególne elementy są spasowane z dokładnością. Materiały wykończeniowe są dobrej jakości, a całość jest czytelna.
Na fotelach siedzi się wygodnie, sprzyjają dłuższym podróżom. Bez względu na wzrost, kierowca 207 SW Outdoor odnajdzie optymalną dla siebie pozycję.
Z tyłu nie zabraknie nawet wysokim pasażerom miejsca na nogi, ale gdy posadzimy na kanapie trójkę pasażerów będzie im ciasno.
Przedział bagażowy 207 SW ma objętość 454 l, to sporo.
Zobacz też: Test Lancia Voyager: Shuttle bus z pierwszej ligi
Napęd/układ jezdny Peugeota 207 SW Outdoor
Turbodoładowany diesel o pojemności 1,6 l, rozwijający moc maksymalną 112 KM stanowi bardzo sprawne źródło napędu dla opisywanego Peugeot.
Auto jest umiarkowanie zrywne (według danych producenta przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,4 s), ale w ruchu miejskim spala średnio ok. 6,5 l/100 km.
Jedynym mankamentem napędu małego kombi jest zbyt głośna praca.
Zobacz też: Test Opel Astra GTC: jak za dawnych lat
Układ kierowniczy jest precyzyjny, a zawieszenie miękkie. Podnosi to komfort jazdy po nierównościach ale w połączeniu ze zwiększonym prześwitem skutkuje znacznymi przechyłami podczas jazdy po zakrętach.
Wraz z napędem dobrze współpracuje sześciobiegowa manualna przekładnia. Tym bardziej, że działanie dźwigni jest precyzyjne.
Zobacz też: Test Opel Zafira Tourer: Oczko wyżej
Podsumowanie testu Peugeota 207 SW Outdoor
Kolejna wariacja na temat 208 kombi to propozycja dla osób, które szukają taniego w eksploatacji w miarę uniwersalnego auta dla rodziny, a które są zmuszone poruszać się po drogach wątpliwej jakości i parkować w miejscach, gdzie samochód z tradycyjnym prześwitem okazuje się zbyt niski. Słowem jest to konstrukcja, która sprosta oczekiwaniom większości Polaków.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA