REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Typowe usterki

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Używany Golf VI: lepszy z dieslem!

VW Golf to bezsprzeczny król klasy kompakt. Jeśli nie potwierdzają tego powszechne opinie spotykane na forach internetowych, to dobitnie przekonują o tym statystyki jego sprzedaży. Czy mimo wielu podobieństw do swojego poprzednika, Golf VI jest lepszą od niego konstrukcją?

Używana Alfa Romeo 159: najtrwalsza ze wszystkich Alf

Alfa Romeo 159 to pierwszy model włoskiej marki, który ma szansę zmienić obiegową opinię o kiepskiej jakości aut z Arese. Jest znacznie trwalsza od poprzedniczki i oprócz wysokich osiągów, oferuje też niepowtarzalny styl.

Używana Honda Civic VI: nie zawiedzie!

Honda znana jest z produkcji bardzo trwałych aut, wyróżniających się sportowym charakterem. Nie inaczej jest w przypadku Hondy Civic VI generacji. Na co wrócić uwagę przy zakupie kilkunastoletniego egzemplarza?

Używana Skoda Felicja: nieskomplikowana a przez to tania w eksploatacji

Skoda Felicja kilkanaście lat temu była jednym z najchętniej kupowanym przez Polaków autem. Zastosowanie sprawdzonych rozwiązań z koncernu VW, zaowocowało jej wysoką trwałością. Psują się zazwyczaj drobiazgi a najpoważniejszym problemem jest korodujące nadwozie.

REKLAMA

Używany Mercedes-Benz A-klasa W168: mało komfortowy i trudny w naprawie

Mercedes A-klasa to prestiżowy przedstawiciel segmentu małych aut. Jako najtańszy z Mercedesów miał oferować komfort, niedostępny ówcześnie w swojej klasie. Czy było tak rzeczywiście?Co jest jego piętą Achillesową?

REKLAMA

REKLAMA