REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Koło dwumasowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Trzymanie sprzęgła na światłach: czy to błąd?

Trzymanie sprzęgła na światłach to popularne zjawisko na polskich drogach. Kierowcy chcą być zawsze gotowi do ruszenia z miejsca. Czy to błąd?

Jak ruszać dieslem? I jak nim jeździć żeby był oszczędny?

Jak ruszać dieslem? Oto pytanie, na które postaramy się odpowiedzieć w tym materiale. Opowiemy też o optymalnych obrotach i zmianie biegów.

Czy można wymienić sprzęgło bez koła dwumasowego?

Naprawa sprzęgła generuje potężne koszty. Jak je obniżyć? Pomijając wymianę dwumasy. A więc czy można wymienić sprzęgło bez koła dwumasowego?

Koło dwumasowe: benzyna to też jego środowisko!

Dziś porozmawiamy o jednym z ulubieńców kierowców ostatniego dwudziestolecia. Chodzi oczywiście o koło dwumasowe. Benzyna nie stanowi wyjątku. Silniki zasilane bezołowiową też są w nie wyposażane.

REKLAMA

Zużyte koło dwumasowe: regeneracja jest możliwa! Tylko czy ma sens?

Nowoczesne auta są drogie w serwisowaniu. A jednym z warsztatowych koszmarów kierowców jest koło dwumasowe. Regeneracja elementu obniża koszty naprawy. Tylko czy to właściwie dobry pomysł?

Masz problemy ze skrzynią biegów? Zobacz jak sprawdzić dwumas podczas jazdy

Rosnące wysilenie jednostek napędowych sprawiło, że standardem na rynku stało się koło dwumasowe. To redukuje ilość drgań skrętnych, decyduje o kulturze pracy silnika i wydłuża czas jego życia. Zatem jak sprawdzić dwumas podczas jazdy?

Przyczyny awarii koła dwumasowego - co decyduje o awarii sprzęgła?

Koło dwumasowe wytrzymuje przeciętnie od 60 do nawet 300 tysięcy kilometrów. Od czego zależy jego trwałość? Głównie od nawyków kierowcy. Jakie zatem są przyczyny awarii koła dwumasowego?

Top 10: Diesle bez koła dwumasowego. Proste i tańsze w obsłudze!

Nowe wymogi stawiane silnikom wysokoprężnym od końca lat dziewięćdziesiątych tylko komplikowały ich osprzęt. Choć nie zawsze. Bo na rynku nie brakuje też np. diesli bez koła dwumasowego. Które to? Oto nasza lista

REKLAMA

Zamienniki oryginalnych części - sprzęgła i koła dwumasowe

Sprzęgła oraz dwumasowe koła zamachowe są jednymi z najdroższych elementów w układzie napędowym samochodów. Przedstawiamy listę wybranych, popularnych zamienników oryginalnych części zamiennych elementów sprzęgła i koła dwumasowego.

Koło dwumasowe w silniku benzynowym - koszt wymiany

Zamachowe koło dwumasowe coraz częściej pojawia się w autach z silnikiem benzynowym. Z jakimi wydatkami należy się zatem liczyć w przypadku jego awarii?

Koszt wymiany koła dwumasowego - BMW, Hyundai, Opel, VW

Koszt wymiany koła dwumasowego liczony jest w tysiącach złotych. Zobacz z jakimi wydatkami powinien liczyć się właściciel auta, które nim dysponuje.

Dwumasowe koło zamachowe - najczęstsze usterki

Jakie są najczęstsze usterki dwumasowego koła zamachowego? Co jest najsłabszym elementem tego podzespołu? Czy można ograniczyć jego awaryjność?

Regeneracja dwumasowego koła zamachowego

Koszt wymiany koła dwumasowego jest wysoki. Alternatywą dla zakupu nowej części jest jej regeneracja. Na czym polega regeneracja koła dwumasowego?

Dwumasowe koło zamachowe – jak jeździć by działało dłużej?

Obawa przed koniecznością wymiany koła dwumasowego sprawia, że wielu kierowców zmienia swój styl jazdy. Jeździ spokojnie, mało dynamicznie i stosuje zasady ekodrivingu. Jak się okazuje taka jazda jeszcze szybciej niszczy koło dwumasowe. Dlaczego?

Zużyte dwumasowe koło zamachowe - objawy

Jakie są objawy zużytego dwumasowego koła zamachowego? Jego wymiana wymaga zakupu nowego sprzęgła, dlatego koszt tej operacji sięga nawet 5 000 zł. Kiedy należy wymienić koło dwumasowe?

Jak sprawdzić czy auto ma koło dwumasowe? Czy można się go pozbyć?

Koło dwumasowe to podzespół znany wielu kierowcom użytkującym samochód z silnikiem diesla. Jego regeneracja jest kosztowna i po pewnym przebiegu nieunikniona. Jak sprawdzić, który silnik ma zamontowane koło dwumasowe. Czy w niektórych przypadkach można takie koło zastąpić tańszym rozwiązaniem?

Dlaczego psuje się koło dwumasowe?

Awarie koła dwumasowego to częsta i kosztowna przypadłość współczesnych diesli. Po części to wina niedoskonałości konstrukcji „dwumasówki”, ale żywotność koła dwumasowego można też skrócić złą techniką jazdy. Dlaczego psuje się kolo dwumasowe, jak można zapobiec awarii?

REKLAMA