REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Firma logistyczna zorganizuje polskim producentom dystrybucję za granicą

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Polscy producenci mogą bez konieczności tworzenia zagranicznych przedstawicielstw dostarczać swoje wyroby do tysięcy marketów budowlanych w Europie. Dachser, w ramach usługi DIY Logistics zapewni całą logistykę w ramach swojej europejskiej sieci oraz obsługę regałów w marketach.

Czy jednak, nie mając biur i magazynów za granicą jest to możliwe?

REKLAMA

Dzięki współpracy z Dachser przedsiębiorcy mogą zająć się swoją produkcją, powierzając operatorowi całą logistykę, od transportu po obsługę regałów w marketach.

Polski eksport do krajów europejskich (z wyłączeniem roku 2009) od kilkunastu lat nieprzerwanie wzrasta. Jego wzrost w roku 2010 wyniósł aż 22,6% . Silnie rośnie zwłaszcza do krajów europejskich – do Niemiec wzrósł o 22,4%, do wielkiej Brytanii o 20%, do Francji o 19,5%, a do Słowacji, aż o 45%.

Naszą produkcję eksportową, w tym budowlaną i ogrodniczą, charakteryzuje wysoka jakość, która obecnie jest bardzo doceniana i często bardziej preferowana niż tania produkcja z dalekiego wschodu. Stąd coraz więcej polskich producentów o tym myśli i planuje zagraniczną ekspansję.

Transport, magazynowanie i merchandising

Firma Dachser oferuje dla producentów towarów sprzedawanych w marketach typu dom i ogród usługę DIY Logistics.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Obejmuje ona nie tylko dostarczenie wyrobów od producenta do marketów, ale również szereg usług dodatkowych, jak np. wykładanie towaru na regały, kontrola jakości i ilości produktów, dbanie o właściwą ekspozycję produktów, organizacja promocji w sieciach sprzedaży, organizacja procesem zwrotów towarów.

Polscy producenci mogą bez konieczności tworzenia zagranicznych przedstawicielstw dostarczać swoje wyroby nawet do tysięcy marketów budowlanych w Europie.


REKLAMA

Globalny operator logistyczny Dachser od lat współpracuje z marketami typu dom i ogród. Obecnie firma codziennie obsługuje 18 000 marketów budowlanych w Europie, takich jak
np. OBI, Castorama, Praktiker, Bauhaus, Hornbach, Leroy Merlin, dostarczając do nich ok. 2 mln. przesyłek rocznie.

Dzięki wiedzy dotyczącej lokalnych rynków oraz wykwalifikowanemu personelowi, firma Dachser może dostarczyć wyroby do marketów w całej Europie. Współpraca z Dachser może wyeliminować ewentualną barierę językową – pracownicy operatora w każdym z krajów zajmą się dostawcami w ramach swojego rynku.

W ten sposób minimalizowane są również ewentualne problemy związane ze specyfiką lokalnych rynków – w każdym regionie pracownicy Dachser skutecznie radzą sobie z wszelkimi utrudnieniami.

Operator zajmuje się całym łańcuchem dostaw, począwszy od logistyki zaopatrzenia, poprzez procesy magazynowe, dystrybucji, aż po usługę merchandisingu. Z różnych składowych tworzona jest kompletna usługa, dopasowana do potrzeb i wymagań klienta.

Obecnie firma oferuje pełny serwis logistyki DIY (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising) w następujących krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja, Włochy, Szwajcaria, Szwecja, Belgia, Holandia, Węgry, Austria, Bułgaria, Rumunia, Serbia, /Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina. We wszystkich tych krajach Dachser ma partnera odpowiedzialnego za usługę merchandisingu w marketach DIY.

Dachser

W 2011 roku Dachser, wygenerował obrót w wysokości 4,3 miliarda Euro, zatrudniając 21000 pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.

Dachser Sp. z o.o. w Polsce reprezentuje międzynarodowego operatora logistycznego DACHSER GmbH & Co. KG.

Obecnie grupa DACHSER liczy 315 oddziałów na całym świecie, 232 w Europie i 8 w Polsce.

Tworzą one międzynarodową i krajową sieć terminali dystrybucyjnych. Dachser specjalizuje się w transporcie ładunków drobnicowych, przewozie ładunków częściowych (LTL) i całopojazdowych (FTL) oraz usługach magazynowania i konfekcjonowania towarów (logistyka kontraktowa).

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Masz kody 01, 78 albo 107 w prawie jazdy? Zobacz, co one naprawdę oznaczają w 2025 r.

Kody wpisane na prawie jazdy to coś więcej niż przypadkowe cyfry. To informacje o ograniczeniach i obowiązkach, które każdy kierowca musi znać. Mogą oznaczać konieczność jazdy w okularach, używania automatycznej skrzyni biegów albo prowadzenia wyłącznie pojazdu specjalnie dostosowanego do twoich potrzeb. Niektóre kody dotyczą osób z niepełnosprawnością, inne zwykłych problemów zdrowotnych, jak słabszy wzrok. Sprawdź, co oznaczają w 2025 roku i dlaczego nieprzestrzeganie ich grozi poważnymi konsekwencjami.

Zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Grupa Autotorino – włoski lider motoryzacyjny działa w Warszawie

Od kilku miesięcy na polskim rynku motoryzacyjnym działa nowy, silny gracz – Grupa Autotorino. Ten włoski lider rynku motoryzacyjnego przejął zarządzanie największym warszawskim salonem Mercedes-Benz, otwierając nowy rozdział w historii tej prestiżowej marki w stolicy.

Punkty karne 2025. Jak je sprawdzić, zmniejszyć liczbę i nie stracić prawa jazdy?

Jeden mandat potrafi kosztować nie tylko kilkaset złotych, ale też kilka punktów karnych, które w 2025 roku trudniej niż kiedykolwiek zredukować. Po przekroczeniu limitu kierowca ryzykuje utratę prawa jazdy, a ubezpieczyciel może podnieść składkę OC nawet o kilkadziesiąt procent. Sprawdź, jak kontrolować swoje punkty, kiedy grozi Ci odebranie uprawnień i czy kurs redukcyjny rzeczywiście się opłaca.

76-latek potrącił trójkę dzieci. Wypadki z udziałem seniorów – czy powinni tracić prawo jazdy?

W czerwcu 2025 r. 85‑letni kierowca wjechał samochodem do centrum handlowego w Gdyni – na szczęście bez ofiar. Teraz, 17 sierpnia, 76‑latek w Oleśnicy potrącił trzy dziewczynki na przejściu dla pieszych. Dzieci zostały zabrane do szpitala, a policja zatrzymała uprawnienia mężczyzny, który jechał bez wymaganej kategorii prawa jazdy. Te dramatyczne zdarzenia wywołały ponowną falę debat: czy wiek powinien decydować o zabieraniu prawa jazdy, czy najważniejsze są regularne badania zdrowia i sprawność psychomotoryczna?

REKLAMA

149 zł zamiast 98 zł za badanie techniczne pojazdu. Stawki nie były zmieniane od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia

Stawki za badanie techniczne pojazdu pójdą w górę. Zamiast 98 zł zapłacimy 149 zł. Co więcej, kwota ta będzie okresowo waloryzowana. Obecna nie wzrosła od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia.

KGP: 123 264 interwencji, 619 wypadków drogowych, 56 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 123 264 interwencji. Byli wzywani do 619 wypadków drogowych.

Tachografy: dofinansowanie 2025

Będzie dofinansowanie do wymiany tachografów dla przewoźników ze środków KPO. Nowe tachografy G2V2 mają być używane obowiązkowo już od 19 sierpnia 2025 r. Tymczasem jest dopiero projekt rozporządzenia o udzieleniu pomocy de minimis na częściowe lub całkowite refinansowanie wymiany tachografów.

Kierowca autobusu był pijany i pod wpływem narkotyków, dodatkowo jechał z pękniętą szybą czołową. Odpowie przed sądem

Pijany i pod wpływem środków odurzających kierowca prowadził jeden z miejskich autobusów w Radomiu. Teraz grozi mu do trzech lat pozbawienia wolności, kara grzywny i zakaz prowadzenia pojazdów.

REKLAMA

KGP: 114 643 interwencji, 456 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 114 643 interwencji. Byli wzywani do 456 wypadków drogowych.

Wymiana kart kierowców i problemy z tachografami G2V2. Będą nowe przepisy

Kierowcy nie mogą wymienić kart do starszych tachografów na nowe, odpowiednie dla tachografów G2V2. Jedyną możliwością wymiany kart jest sytuacja utraty lub zniszczenia kart. Trwają prace nad nowymi przepisami.

REKLAMA