e-Zwrotka – nowa usługa dla klientów DB Schenker
REKLAMA
REKLAMA
Nowe rozwiązanie upraszcza przepływ dokumentów zwrotnych klientów, które stanowią dowód dostarczenia towaru do odbiorcy. Klienci DB Schenker nie muszą już czekać, aż dotrą one do nich tradycyjną pocztą. Dzięki e-Zwrotce mają oni dostęp do zeskanowanych dokumentów w systemie operatora do komunikacji on-line z klientami. Dokumenty są widoczne już następnego dnia po dostarczeniu towaru i pisemnym potwierdzeniu przez odbiorcę, że przyjął towar.
REKLAMA
Oprócz sprawnej informacji o dostawie ważna jest również możliwość bieżącego dostępu do dokumentów, które klienci mogą w łatwy sposób wyszukać w archiwum elektronicznym. Dostęp do dokumentów on-line pozwala na redukowanie kosztów archiwizacji oryginałów dokumentów. Korzystanie z e-Zwrotki odbywa się z zastosowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa informacji.
DB Schenker: Mechanizm e-Zwrotki
REKLAMA
Po pisemnym potwierdzeniu przez odbiorcę dostawy towaru dokument zwrotny wraca do DB Schenker, gdzie jest skanowany i archiwizowany lub odesłany do klienta listem poleconym . W ten sposób klienci już na drugi dzień po dostawie towaru mają podgląd do skanów podpisanych dokumentów i mogą szybko wystawić fakturę swoim odbiorcom.
Następnie skany trafiają do elektronicznego archiwum, do którego klient ma dostęp 24 godziny na dobę przez 5 lat. Klient może sam zdecydować, czy chce żeby oryginały dokumentów wróciły do niego, czy zostały zarchiwizowane u operatora
źródło: DB Schenker
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA