REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy komunikator Yanosik GT

REKLAMA

REKLAMA

System Yanosik zyskuje coraz większą popularność wśród kierowców. Na targach Motor Show producent przedstawił nową wersję urządzenia obsługującego system - Yanosik GT.

Co to jest Yanosik?

REKLAMA

Yanosik to komunikator dla kierowców, dzięki któremu mogą oni informować się wzajemnie o sytuacji na drodze. Kierowca korzystający z systemu jest świadomy co czeka go na trasie – kontrola, fotoradar czy wypadek. Z założenia fotoradary stacjonarne czy kontrole prędkości lokalizowane są w miejscach, w których dochodzi do największej liczby wypadków. Informowanie o nich przez Yanosika spełnia więc rolę zapobiegawczą – jedzie się bezpieczniej i nie otrzymuje mandatów.

Z sytemu miesięcznie korzysta ponad 500 000 unikalnych użytkowników, którzy łącznie pokonują w ciągu miesiąca ponad 160 milionów kilometrów. W ciągu minuty do systemu trafia ponad 60 zgłoszeń. Liczba kierowców jeżdżących z Yanosikiem dynamicznie wzrasta. W ciągu roku jej wartość podwoiła się. Yanosik skupia więc wokół siebie coraz większą rzeszę użytkowników, a to przecież ich aktywność przekłada się w dużej mierze na aktualność danych.

Nowy komunikator Yanosik GT

REKLAMA

Zasadniczą różnicą pomiędzy starym a nowym komunikatorem, jest wyposażenie Yanosika GT w kolorowy, czytelny wyświetlacz. Pokazywane są na nim m. in. zgłoszenia w formie graficznej, prędkość z jaką jedzie kierowca oraz liczba użytkowników online. Yanosik GT ma podświetlaną i wygodną w użytkowaniu klawiaturę. Dużą zmianą jest zredukowanie liczby przycisków służących do zgłaszania zdarzeń na drodze z 6 do 4 – kontroli prędkości, kontroli ITD, patrolu nieoznakowanego oraz wypadków (i innych zagrożeń). Dzięki temu nie tylko uproszczono korzystanie z urządzenia, ale również zmniejszyły się jego wymiary. Do potwierdzania i odwoływania zgłoszeń w dalszym ciągu służą 2 osobne przyciski. Pod wyświetlaczem znajduje się również panel dotykowy z 3 przyciskami funkcyjnymi umożliwiającymi poruszanie się po menu oraz regulowanie głośności czy jasności wyświetlacza. – Przy projektowaniu nowego urządzenia wsłuchaliśmy się w sugestie naszych użytkowników, aby nowy Yanosik był jak najlepiej dopasowany do ich potrzeb – mówi Dawid Nowicki, współtwórca systemu Yanosik – Stąd pojawienie się zasadniczych zmian jak np. wyświetlacz, który wpływa nie tylko na estetykę urządzenia, ale również wzbogaca jego funkcjonalność – dodaje.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Yanosik GT nie wymaga montażu, zasilany jest przy pomocy złącza microUSB. Do każdego urządzenia producent dołącza przejściówkę umożliwiającą podłączenie Yanosika GT do gniazda zapalniczki samochodowej. Co istotne, urządzenie posiada wbudowaną baterię, która pozwala mu na pracę również przy kilkuminutowych przerwach w zasilaniu (np. przy przepinaniu w samochodzie). Do prawidłowego funkcjonowania wymagana jest również transmisja danych, dzięki niej użytkownik otrzymuje aktualne informacje o sytuacji na drodze.

Źródło: Creandi.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bez dofinansowania zakupu w programie Mój elektryk sprzedaż samochodów elektrycznych w Polsce całkowicie wyhamuje

W rok niemal podwoiła się liczba samochodów elektrycznych zarejestrowanych w Polsce. Teraz jednak nastąpiło gwałtowne hamowanie tego trendu. Eksperci prognozują: polska droga do elektromobilności wyglądała na długą, teraz zaś zniknęła nawet perspektywa mety.

Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

REKLAMA

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

REKLAMA

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

REKLAMA