REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Czy można płacić kartą płatniczą na poczcie?

Czy można płacić kartą płatniczą na poczcie?
Czy można płacić kartą płatniczą na poczcie?
Poczta Polska

REKLAMA

REKLAMA

W końcu można płacić kartami płatniczymi na poczcie. Z końcem października firma zakończyła instalację terminali płatniczych we wszystkich swoich placówkach. Według zapewnień Poczty Polskiej płatności odbywają się bez dodatkowych prowizji, a czy są ustalone minimalne limity transakcyjne?

Czy można płacić kartą płatniczą na poczcie?

Z końcem października Poczta Polska zakończyła instalację terminali do płatności kartą w ponad 4600 placówkach sieci własnej. Klienci Poczty mogą płacić kartami Visa i Mastercard za zakupione towary oraz skorzystać z wielu innych usług realizowanych za pomocą wielofunkcyjnych terminali POS.

REKLAMA

Zobacz też: Przesyłkę Poczty Polskiej odbierzesz w kiosku RUCH

Czy obowiązują limity kwotowe przy płaceniu kartą płatniczą na poczcie?

REKLAMA

We wszystkich placówkach sieci własnej Poczty Polskiej zostały zainstalowane nowoczesne terminale płatnicze. Wdrożenie objęło łącznie ponad 4600 placówek, w których zainstalowano blisko 8000 terminali POS. Partnerem wdrożenia było wyłonione w przetargu konsorcjum PKO Banku Polskiego i firmy eService, która jest największym agentem rozliczeniowym w Polsce.

Klienci Poczty Polskiej mogą bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe). Z tytułu dokonywanych w placówkach transakcji kartami Poczta Polska nie pobiera od klientów żadnych dodatkowych opłat czy prowizji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Udostępnienie płatności bezgotówkowych to większy komfort korzystania z usług pocztowych a dla Poczty możliwość szybszej obsługi klientów co będzie szczególnie istotne w okresie przedświątecznego wzmożonego ruchu zakupowego.

„Nasi klienci z dużym zadowolenie przyjęli możliwość płatności kartami. Z tygodnia na tydzień notujemy coraz większe wolumeny transakcji kartami. Dodatkowe możliwości pocztowych terminali POS jak na przykład możliwość wypłaty gotówki to szczególnie cenione udogodnienie przez mieszkańców mniejszych miejscowości gdzie jest brak bankomatów czy bankowej placówki.” – mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Dodatkowe usługi terminali POS

Terminale POS zainstalowane w pocztowych placówkach oprócz płatności kartą zapewniają także możliwość świadczenia dodatkowych usług takich jak np.: doładowania telefonów komórkowych, wypłata gotówki - co może być szczególnie istotne dla mieszkańców mniejszych miejscowości, dla których placówka pocztowa jest bliższa i wygodniejsza niż bankomat czy cashback (wypłata gotówki przy okazji zakupów).

Zobacz też: Poczta Polska jest operatorem wyznaczonym do 2025 r.

 Komentarz do sugestii portalu cashless dotyczących prowizji

W odniesieniu do opublikowanych w dniach 24-25.11 artykułów, w tym materiału portalu cahless.pl o niby niewłaściwy kodzie transakcji  płatniczych przekazywanych przez Pocztę i w konsekwencji naliczanej z tego tytułu przez Bank prowizji  informujemy, że Poczta Polska wraz z agentem rozliczeniowym oraz organizacją płatniczą zbadała dokładnie sytuację opisaną w ww. artykule. Wyjaśniamy, że agent rozliczeniowy wykorzystuje właściwy kod MCC do realizacji transakcji płatniczych w placówkach pocztowych. W oparciu o ten sam kod, agent rozliczeniowy procesuje miesięcznie ok. 100 tys. transakcji płatniczych u innych niż Poczta akceptantów. Transakcje te są traktowane przez banki jako transakcje bezgotówkowe i nie powinny być obciążane prowizją dla klienta. Przedmiotowa kwestia została potwierdzona przez agenta rozliczeniowego i organizację płatniczą.

Klienci, którzy zostali obciążeni przez Bank prowizją z tytułu płatności kartą w Poczcie Polskiej powinni przedmiotową kwestię zgłaszać do swojego banku.

Źródło: Materiały prasowe Poczty Polskiej

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA