REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Przesyłkę Poczty Polskiej odbierzesz w kiosku RUCH

Subskrybuj nas na Youtube
Przesyłkę Poczty Polskiej odbierzesz w kiosku RUCH.
Przesyłkę Poczty Polskiej odbierzesz w kiosku RUCH.
Poczta Polska

REKLAMA

REKLAMA

Poczta Polska podpisała umowę, na mocy której klienci będą mogli odbierać paczki w 7 tysiącach kiosków RUCHu.

Przesyłkę Poczty Polskiej odbierzesz w kiosku RUCH

Poczta Polska i RUCH zawarły umowę  na odbiór przesyłek Poczty Polskiej w ogólnopolskiej sieci kiosków RUCH. Klienci Poczty Polskiej dzięki temu będą mieli do dyspozycji blisko 7 tysięcy punktów odbioru paczek. To największa sieć click & collect w Polsce.

REKLAMA

Poczta Polska, oprócz dostaw kurierskich „door to door”, oferuje w  4100 placówkach pocztowych usługę „Odbiór w Punkcie” przesyłek paczkowych lub kurierskich. W ubiegłym roku do tej sieci dołączyło także 1000 stacji paliw Orlen, które wydają przesyłki Poczty Polskiej. Obecna umowa z siecią RUCH  na obsługę wydawania paczek w blisko 1700 kioskach i salonikach znacząco zwiększa potencjał do korzystania z usług paczkowych operatora narodowego. 

Odwiedź nasz dział Usługi kurierskie

REKLAMA

Od listopada br. sklepy internetowe, platformy do e-handlu i klienci biznesowi będą mogli nadawać paczki w Poczcie Polskiej z opcją odbioru w kioskach i salonikach RUCH.  Prawie  1700  nowych lokalizacji w sieci Poczty Polskiej zwiększy  eKupującym możliwości wygodnego odbioru produktów zakupionych online.  Ponad 95 proc. punktów RUCH  jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele. Paczki w kioskach i salonikach RUCH będą czekały na odbiór do 7 dni, a klienci zostaną poinformowani o czekającej przesyłce sms-em. Zakres usług objętych umową z RUCH obejmuje najpopularniejsze usługi paczkowe Poczty Polskiej:  Paczka24 i Paczka48, Pocztex Kurier48, Pocztex Ekspres24.

 – Klienci chcą mieć jak najwięcej dogodnych dla siebie miejsc do odbioru ezakupów. Dlatego naszym głównym celem w segmencie eCommerce jest zapewnienie jeszcze większej liczby punktów odbioru przesyłek. Systematycznie poszerzamy naszą sieć o punkty partnerów biznesowych. Chcemy już w 2017 roku mieć 10 tys. takich punktów. Obecna umowa z RUCH-em  będzie miała także skutki biznesowe, bo zakładamy zwiększenie liczby paczek obsługiwanych przez Pocztę, dzięki konkurencyjnej ofercie dla e-sklepów, którym zależy na jak najwygodniejszej formie dostaw dla swoich klientów.  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Usługi kurierskie dla klientów indywidualnych

REKLAMA

Znaczącą przewagą rynkową sieci utworzonej z placówek Poczty Polskiej, stacji Orlen i kiosków i saloników RUCH są lokalizacje  punktów dostępnych na terenie całego kraju, zarówno na obszarach miejskich, jak też wiejskich, gdzie inni operatorzy nie oferują swoich usług.  – Śledzimy ogólnoświatowe trendy i widzimy, że podobne rozwiązania rozwijają wszyscy operatorzy zorientowani na eCommerce – tworzą placówki własne, partnerskie oraz urządzenia samoobsługowe – mówi Grzegorz Kurdziel.

 Umowa z Pocztą Polską wpisuje się w strategię rozwoju RUCH S.A., która staje się nowoczesną firmą usługową. Świadcząc usługi pocztowo-kurierskie, wykorzystujemy potencjał rozbudowanej sieci punktów własnych, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Wdrażając usługę dla klientów Poczty Polskiej, RUCH S.A.bazował na doświadczeniu i kompetencjach operacyjnych rozwiniętych podczas procesu wprowadzania usług własnych – dodaje Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Zarządu RUCH.

Zobacz też: Nowa usługa dla małych importerów i sklepów internetowych

Jak działa usługa „Odbiór w punkcie”

Usługa polega na możliwości odebrania zamówienia internetowego w wybranym punkcie odbioru, w dogodnym momencie i czasie, bez konieczności oczekiwania na przyjazd kuriera. 80% przesyłek dociera do punktów odbioru następnego dnia roboczego pod chwili nadania, zaś maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę to dwa dni robocze.

Każda przesyłka jest ubezpieczona do 1000 zł. Klient jest informowany kilkukrotnie o losach przesyłki np. wiadomościami smsowymi – w momencie nadania przez sklep internetowy, dotarcia przesyłki do punktu oraz po 3 dniach od dotarcia przesyłki do punktu. Klient może też śledzić status przesyłki online na stronach www. Przesyłka jest przechowywana 7 dni.

W  dogodnym miejscu i czasie

75% kupujących w internecie skorzystało w ostatnich 6 miesiącach z usług polegających na odbiorze przesyłki w punkcie. Użytkownicy firm kurierskich oceniają „Odbiór w Punkcie” jako usługę wiarygodną, unikatową (w porównaniu do usług firm kurierskich). Użytkownicy usług firm kurierskich doceniają tę usługę przede wszystkim za możliwość odbioru paczki w dowolnym miejscu i czasie (co nie jest oferowane  w ramach klasycznych usług firmy kurierskiej), ale również ze względu na fakt, że 80% przesyłek jest dostarczanych następnego dnia.

(n: 550 osób, które robią zakupy w internecie, przynajmniej raz na miesiąc, badania Ipsos, 2015 r.).

Źródło: Materiały Poczty Polskiej

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

REKLAMA

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

REKLAMA

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

REKLAMA