REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Eurosender - startup z rynku przesyłek kurierskich trafia do Polski

Subskrybuj nas na Youtube
Eurosender - startup z rynku przesyłek kurierskich trafia do Polski
Eurosender - startup z rynku przesyłek kurierskich trafia do Polski
ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Na polski rynek wkracza Eurosender, startup który coraz śmielej poczyna sobie na rynku przesyłek kurierskich w UE. Słoweński operator kusi klientów indywidualnych i firmowych wygodą obsługi i niskimi kosztami usług. Czy zrewolucjonizuje rynek przesyłek tak jak swoje branże zrewolucjonizowały Uber i Spotify?

Eurosender zaczynał jako startup z siedzibą w słoweńskiej Lublanie. Obecnie, m.in. dzięki wsparciu najbardziej prestiżowych europejskich programów akceleracji przedsiębiorczości – ProSiebenSat.1 i Level39 – ma oddziały również w Monachium i Londynie. Od niedawna współpracuje także z akceleratorem RocketSpace, pod opieką którego zaczynały takie marki jak Uber i Spotify. Od powstania w 2014 roku, w niecałe trzy lata zdołał zbudować sieć dostawców w całej Unii Europejskiej, oferując prostą usługę w atrakcyjnej cenie. We wrześniu oficjalnie wszedł do Polski.

REKLAMA

Zobacz też: Usługi kurierskie dla klientów indywidualnych

Eurosender - jak to działa?

Dzięki platformie Eurosender klienci indywidualni i firmy mogą w kilku prostych krokach zamówić przesyłkę kurierską w niższych cenach niż bezpośrednio u kurierów. Zamówienie usługi wymaga podania na platformie parametrów przesyłki, adresu dostawy i liczby paczek do nadania. Na podstawie danych adresowych odbioru i dostawy paczki Eurosender wybiera pasującego najtańszego kuriera, który następnie podejmuje paczkę czy bagaż ze wskazanego miejsca – np. z domu albo biura. Płatność za usługę można uregulować kartą kredytową, przelewem bankowym lub przez PayPala.

Zobacz też: Reklamacja uszkodzonej przesyłki kurierskiej

Eurosender - niskie ceny?

REKLAMA

Przewagą Eurosendera nad konkurencją są niższe ceny usług, oferowane zarówno klientom końcowym, jak i biznesowym. Jest to możliwe dzięki kumulacji zamówień, co pozwala uzyskać lepszą pozycję negocjacyjną w rozmowach z kontrahentami-operatorami logistycznymi. Przykładowo, minimalny koszt nadania paczki o wadze do 20 kg z Warszawy do Londynu za pośrednictwem Eurosendera to ok. 28 euro, czyli ok. 128 zł. Gdyby podobną usługę zamówić bezpośrednio u kuriera, do ceny podstawowej, wyższej o kilkanaście, kilkadziesiąt, a niekiedy nawet kilkaset euro, operator doliczyłby jeszcze VAT i dodatkową opłatę paliwową.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Co ważne, korzystanie z platformy nie wymaga rejestrowania się ani zakładania konta. Cena usługi nie jest uzależniona od rodzaju przesyłki i wyświetlana jest na stronie automatycznie, po wybraniu trasy przesyłki. Wszystkie paczki są ubezpieczone. – Brak ukrytych kosztów oraz prostota obsługi narzędzia sprawia, że cieszy się ono szczególną popularnością wśród studentów i osób pracujących za granicą – mówi Tim Potočnik, CEO Eurosender. Coraz chętniej z usług Eurosendera korzystają też małe i średnie sklepy internetowe prowadzące sprzedaż transgraniczną.

Zobacz też: Nowoczesne technologie wykorzystywane w usługach pocztowych i kurierskich

Za dostarczenie paczki w terminie i w stanie nienaruszonym odpowiadają uznane firmy kurierskie, skupione w sieci operatorów logistycznych współpracujących z platformą Eurosender. Lista obejmuje takich kurierów jak DPD, GLS, ACS i DB Schenker. W 2015 r. Eurosender rozszerzył wachlarz usług o możliwość transportu towarowego.

Źródło: Materiały Eurosender

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Koniec bezkarności rowerzystów i użytkowników hulajnóg! Czas na tablice rejestracyjne i wyższe mandaty

Ze statystyk policyjnych wynika, że rowerzyści są drugą, po kierowcach, grupą sprawców wypadków drogowych. Tymczasem, aby poruszać się po drodze rowerem nie trzeba mieć żadnych uprawnień (po osiągnięciu pełnoletności). Jak można poprawić bezpieczeństwo na drogach?

KGP: 109 332 interwencji, 291 wypadków drogowych, 12 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Oto najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend opublikowane przez Komendę Główną Policji. Policjanci podsumowali także zdarzenia z minionego tygodnia.

19-letni motocyklista bez uprawnień potrącił policjanta i zbiegł

19-nastolatek z Międzyrzecza (Lubuskie) stanie przed sądem za zarzut spowodowania wypadku, niezatrzymanie się do kontroli i ucieczkę z miejsca wypadku.

Nowe przepisy fotoradarowe: Właściciel pojazdu jako kozioł ofiarny?

Ustawodawca szykuje kolejną rewolucję w przepisach drogowych. Tym razem uderzy ona nie tylko w kierowców łamiących przepisy, ale także w właścicieli pojazdów, którzy nie wskażą osoby prowadzącej pojazd w chwili popełnienia wykroczenia. Jeśli fotoradar uchwyci pojazd przekraczający prędkość, a właściciel odmówi podania danych kierowcy, nie tylko zapłaci karę, ale również straci dowód rejestracyjny swojego samochodu.

REKLAMA

Pijany senior uciekał przed policją po polach uprawnych. Auto dachowało

72-latek jechał bez zapiętych pasów, więc policja chciała zatrzymać go do kontroli. Rzucił się w pościg, który zakończył się dachowaniem. Okazało się, że jest pijany.

Otrzymałeś wiadomość ws. zaległych płatności w e-TOLL? KAS ostrzega przed oszustami

Krajowa Administracja Skarbowa w przesłanym we wtorek, 25 marca 2025 r. komunikacie prasowym ostrzega przed oszustami wysyłającymi fałszywe wiadomości w sprawie zaległych płatności w e-TOLL. Publikujemy przykładową fałszywą wiadomość.

Już nie tylko diesel czy benzyna. I nawet nie zawsze samochód. Jak Polacy wybierają środek transportu?

W dzisiejszych czasach wybór środka transportu to nie tylko decyzja między samochodem z silnikiem benzynowym a dieslem. Możliwości jest więcej, a kierowcy mają różne oczekiwania. Jak Polacy wybierają codzienny środek lokomocji?

KGP: 93 352 interwencji, 312 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 93 352 interwencji. Byli wzywani do 312 wypadków drogowych.

REKLAMA

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

REKLAMA