REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Czy opłaca się łączyć frachty air and sea?

Krzysztof Bielica
ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Nowoczesne usługi spedycyjne wymagają wdrażania nowych rozwiązań, aby z jednej strony sprostać rosnącym wymaganiom klientów, a z drugiej – zabezpieczyć zakładane efekty finansowe. Istotnym elementem procesu transportowego jest optymalizacja kosztów, którą znaleźć możemy w rozwiązaniach multimodalnych, łączących różne rodzaje frachtu np. lotniczy z morskim.

Transport multimodalny został określony przez Konwencję o międzynarodowym transporcie multimodalnym towarów z 1980 roku, jako element złożonego procesu transportowego, w którym towar przewożony jest z jednego kraju do drugiego, przy użyciu przynajmniej dwóch różnych gałęzi transportu.

REKLAMA

Optymalizacja kosztów

REKLAMA

Spedytor musi stale dostosowywać swoje rozwiązania tak, aby zapewnić klientom możliwość optymalizacji kosztów transportu. Przewozy multimodalne oferowane przez spedytora powinny być oparte są na synergii korzyści, jakie płyną z połączenia szybkości frachtu lotniczego z niskimi kosztami transportu morskiego. Dla przykładu w usługach łączących fracht morski z lotniczym na trasie np. Seul – Polska, klient może liczyć na obniżenie kosztów transportu przesyłki nawet o 30proc., w porównaniu ze standardowym frachtem lotniczym, przy jednoczesnym skróceniu czasu tranzytu w stosunku do transportu morskiego.

Uwzględniając potrzeby czasowo-kosztowe towar można dostarczyć np. z Szanghaju do Frankfurtu w ciągu 3-5 dni frachtem lotniczym, a w 32-34 dni drogą morską lub w 19 dni, wykorzystując usługę Sea & Air.

REKLAMA

Połączenie frachtu morskiego z lotniczym, to nie tylko konkurencyjne stawki, dostosowane do wymogów czasowych i kosztowych, ale również pewność realizacji całościowych procesów logistycznych, wsparta przez najnowocześniejsze systemy informatyczne, które umożliwiają pełne monitorowanie przesyłek. Indywidualne rozwiązania, dostosowane do oczekiwań i potrzeb klientów, zapewniają możliwość elastycznego planowania transportu, przy jednoczesnej gwarancji stałych i konkurencyjnych stawek.

Wykorzystanie globalnej sieci połączeń, ściśle zdefiniowane trasy i lokalizacje przeładunków, również dla niestandardowych przesyłek i kierunków to podstawa jakości serwisu. Z rozwiązań tych korzystają głównie firmy z branży: telekomunikacyjnej i telefonii komórkowej, nowych technologii, RTV i AGD, wyposażenia wnętrz, zabawek i artykułów dziecięcych. A wśród nich zarówno giganci rynku, szukający nowatorskich i elastycznych rozwiązań, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, którym zależy na oszczędności.

Optymalizacja kosztów to zjawisko, które na stałe zadomowiło się w polskich realiach, podnosząc jakość usług oferowanych przez operatorów logistycznych. Rozwiązania multimodalne dostarczane przez liderów rynku, to przede wszystkim oszczędność kosztów, przy jednoczesnym skróceniu czasu dostawy oraz kompleksowa obsługa oparta na wiedzy i doświadczeniu ekspertów pracujących w firmach spedycyjnych.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Kondycja branży motoryzacyjnej. Kto będzie budować samochody przyszłości?

    Branżę motoryzacyjną czeka szereg wyzwań. Wraca do normalności po okresie pandemii, a do tego stoi u progu transformacji. I w tym punkcie warto spojrzeć na nią, ale od strony HR-u. Jak wygląda dostępność wykwalifikowanej kadry w tym sektorze?

    Jak odpalić silnik z kabli? Kierowca musi pamiętać o kolejności

    Jak odpalić silnik z kabli? To pytanie, które jest szczególnie aktualne o tej porze roku. A odpowiedź dotyczy kolejności podłączania przewodów do obydwu akumulatorów. Ta jest najważniejsza.

    MAN TGE po liftingu. Model 2024 otrzyma jakby luksusowe wnętrze

    MAN TGE przechodzi właśnie drobny lifting. I ten w stu procentach skupi się na kabinie pasażerskiej. Unowocześni multimedia, ale i systemy bezpieczeństwa. Stąd nazwa Next Level. Co konkretnie się zmieni po modernizacji?

    Paliwo E10. Wyszukiwarka z szeregiem błędów. Pozwala nawet na tankowanie benzyną... diesla

    W sieci pojawiła się rządowa wyszukiwarka, w której można sprawdzić, czy twój pojazd jest kompatybilny z paliwem E10. A lista jest naprawdę ciekawa! Czasami silnik 1,6 FSI znosi nowy typ benzyny, a czasami nie. Program zaleca nawet stosowanie benzyny E10 w... dieslu. A to nie koniec błędów.

    REKLAMA

    Miesiącami szukano sprawcy dziurawienia opon. Odkrycie, kto za tym stoi było zaskakujące

    We włoskim miasteczku od kilku miesięcy szukano sprawcy dziurawienia opon w samochodach. Odkrycia dokonano dzięki nagraniom z kamer monitoringu. Okazało się, że był to pies. Jak to się stało, że zniszczył tyle samochodów?

    Nowy Opel Corsa Hybrid. MHEV pojedzie nawet kilometr na samym prądzie

    Opel Corsa po liftingu po raz pierwszy w historii modelu otrzymał lekką hybrydę. MHEV w niemieckim hatchbacku może mieć 100 lub 136 koni mocy. A to nie koniec dobrych informacji na temat tego auta.

    Opony całoroczne a zimowe. Które są lepsze?

    Opony na zimę to opony zimowe? Dziś to już nie jest takie oczywiste. Zwłaszcza że na rynku pojawił się szereg opon całorocznych. Czy wielosezonówka może stanowić realną alternatywę?

    Mandat za jazdę nieodśnieżonym samochodem w 2023 r. Kara może być liczona w tysiącach

    Jazda nieodśnieżonym samochodem stanowi wykroczenie. A w 2023 r. na kierowców czeka wyjątkowo surowa kara. Bo gdy policjanci zaczną podliczać kolejne składowe wykroczenia, uzbiera się kilka tysięcy złotych. Ładna sumka!

    REKLAMA

    Płatność za paliwo samochodem, czyli aplikacja Skody Pay to Fuel

    Płatność za paliwo samochodem to nowy pomysł Skody. Kierowca po zatankowaniu pojazdu może uruchomić aplikację Pay to Fuel, wsiąść do auta i po prostu odjechać. Płatność dokona się automatycznie i w pełni zdalnie. Jak działa ten system? I jakie są jego wymagania?

    Ukrainiec ukarany za brak prawa jazdy. Choć prawo jazdy miał...

    Ukrainiec został ukarany przez polski sąd za brak prawa jazdy. Dokument wydany w Ukrainie posiadał, ale ten stracił ważność. To jednak mogło nie mieć znaczenia w świetle ustawy przedłużającej jego ważność w Polsce. Tego sąd jednak nie sprawdził. RPO wystąpił z kasacją.

    REKLAMA