REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Najlepszy salon samochodowy w Polsce - tajemniczy klient

Subskrybuj nas na Youtube
Najlepsze salony aut w Polsce
Najlepsze salony aut w Polsce
Multisalon Ciesielczyk

REKLAMA

REKLAMA

Jaki salon samochodowy cieszy się najlepszą opinią? Oto wyniki badań przeprowadzonych przez analityków ISC, którzy skontrolowali 63 salony różnych marek aut w Polsce.

Jakość obsługi w polskich salonach samochodowych

Podczas badania analitycy ISC odwiedzili 63 polskie salony samochodowe, dealerów 21 marek samochodowych (Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen oraz Volvo), oceniając zarówno prezentację zewnętrzną i wewnętrzną salonu, samochodów i personelu, jak i poziom obsługi zaoferowanej ze strony sprzedawców.

REKLAMA

Miesięczne badanie wyłoniło grupę najlepszych salonów. Na pierwszym miejscu znalazł się wrocławski salon BMW Inchcape Motor, obok kieleckiej Toyoty i salonu Mazdy z Warszawy. Salon Inchcape otrzymał notę 100%. Najgorszy salon biorący udział w badaniu, który zajął ostatnie miejsce, otrzymał notę 49,3 proc.

salony samochodowy ranking

salony samochodowy ranking

biuroprasowe.pl

biuroprasowe.pl

Takie badanie robimy cyklicznie w różnych branżach, tym razem przeprowadziliśmy je w salonach samochodowych. Staramy się wykonać takie badania, aby sprawdzić, jak to faktycznie funkcjonuje. To nie są zlecone badania. Klient nie jest wcześniej informowany o badaniach, więc jest to w miarę obiektywne. Co prawda, jest to mały wycinek, ale pokazuje sytuację w danej branży - powiedział PAP Life Michał Stawski z International Service Check.

Zobacz też: Dlaczego rośnie w Polsce zainteresowanie autami poleasingowymi?

REKLAMA

Wysoka ocena BMW Inchcape jest wynikiem długoterminowej strategii brytyjskiego koncernu, który działa na 26 rynkach, reprezentując 25 marek motoryzacyjnych na świecie. W ślad za innymi rynkami, w Polsce wprowadzony został system jakości obsługi klienta składający się m.in. z programu jazd próbnych „Wybierz Własną Drogę’’, bezpłatna weryfikacja stanu bezpieczeństwa samochodu przy każdej wizycie serwisowej klienta czy usługa ,,Door to Door”, polegającej na odbiorze, naprawie i dostarczeniu samochodu pod wskazany przez adres.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Poświęcamy wiele wysiłku w celu ujednolicenia procesu obsługi klienta w całej grupie na całym świecie. Chcemy, aby Inchcape był synonimem najwyższej obsługi klienta. Nasze działania od wielu lat są w 100% skoncentrowanie na kliencie i zapewnianiu najwyższej jakości obsługi w każdej naszej placówce – podkreśla Marcin Słomkowski, dyrektor zarządzający Inchcape Motor Polska.

Firma International Service Check od kilkunastu lat prowadzi badania jakości obsługi klienta,  prowadząc wiele projektów dla międzynarodowych marek, począwszy od największych z listy Fortune 500, do małych i średnich firm na całym świecie.

Źródło: biuroprasowe.pl

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA