Uroczyste otwarcie pierwszych stacji LOTOS Optima w Warszawie
REKLAMA
REKLAMA
Dokładne lokalizacje to ul. Pułkowa na wysokości ul. Wóycickiego oraz na wysokości ul. Farysa, a także ul. Wybrzeże Gdyńskie w pobliżu Centrum Olimpijskiego PKOI. Do końca 2011 roku LOTOS Paliwa zamierza uruchomić ok. 50 obiektów pod marką LOTOS Optima.
REKLAMA
Stacje, które jako pierwsze zostały włączone do sieci LOTOS Optima posiadają w ofercie olej napędowy i benzynę bezołowiową 95. Placówki oferują miejsca parkingowe dla pojazdów osobowych. Obiekty wyposażone są ponadto w sklepy o powierzchni ok. 30 m2, w których można kupić podstawowe produkty z oferty stacji paliw LOTOS, m.in. bardzo dobrej jakości kawę, hot-dogi, słodycze, napoje, itd. Lista asortymentowa zapewnia dostępność czołowych, znanych klientom marek produktów.
Zobacz też: Pomyłka przy tankowaniu. Co zrobić?
REKLAMA
Swój nowy brand LOTOS Paliwa po raz pierwszy zaprezentowała podczas tegorocznych XVIII Międzynarodowych Targów Stacja Paliw. – W ciągu trzech dni nasze stoisko, na którym prezentowaliśmy ofertę LOTOS Optima odwiedzą rekordowa liczba osób – informuje Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa – Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci stacji własnych oraz prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami w ramach systemu franczyzowego.
LOTOS Optima, to nie tylko korzyść dla samych kierowców, to również idealna szansa na rozwój biznesu dla właścicieli stacji. To okazja na nawiązanie partnerskiej współpracy z renomowanym i pewnym dostawca paliw, jakim jest LOTOS. Obiekty LOTOS Optima będą w każdym aspekcie „zoptymalizowane”, co znajdzie odzwierciedlenie w ściśle zdefiniowanej ofercie paliwowej i pozapaliwowej.
Na stacjach LOTOS Optima z założenia nie będą sprzedawane paliwa Dynamic. Nie planuje się także wprowadzenia takich narzędzi jak program lojalnościowy Navigator. Dostępne będą natomiast podstawowe usługi związane z podróżowaniem – akceptowane będą karty flotowe LOTOS Biznes oraz pozostałe karty płatnicze. Optymalizacja oferty pozwoli na ograniczenie kosztów i tym samym stworzenie atrakcyjniejszych warunków cenowych dla tych klientów, którzy koncentrują się na ekonomice podróżowania, nie są natomiast zainteresowani dodatkowymi benefitami świadczonymi przez sieć premium.
Zobacz też: Koniec kryzysu w branży moto?
Przypomnijmy, priorytetem w sprzedaży detalicznej LOTOSU jest uzyskanie 10-procentowego udziału w rynku detalicznym, co zapisano w strategii na lata 2011-2015. Jednym z podejmowanych działań , które ma za zadanie wesprzeć ten proces jest uzupełnienie cieszącej się dużym powodzeniem klientów sieci premium o segment ekonomiczny.
REKLAMA
REKLAMA