REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowa Honda HR-V - dane i ceny

Honda HR-V 2015
Honda HR-V 2015
Honda

REKLAMA

REKLAMA

Znamy już ceny najnowszej generacji znanego modelu Hondy HR-V. Samochód pojawi się w polskich salonach sprzedaży we wrześniu 2015 r.

Nowa Honda HR-V - wyposażenie

Projektanci najnowszej Hondy HR-V decydowali się na zastosowanie znanego zabiegu stylizacyjnego mającego na celu ukrycie klamek tylnych drzwi. Bagażnik najnowszego modelu Hondy ma objętość 470 litrów przy uniesionych oparciach tylnych foteli oraz 1533 litrów – po ich złożeniu. Auto jest wyposażone opracowany przez Hondę system Magic Seats, który znacznie poprawia możliwosci przewozowe samochodu.

REKLAMA

REKLAMA

Tradycyjnie dla modeli japońskiego producenta, HR-V będzie dostępna w trzech wersjach wyposażenia.

Już w podstawowej  – Comfort – klienci otrzymają bez dopłaty klimatyzację, tempomat oraz automatyczne reflektory.

Średnia wersja wyposażenia – Elegance – oferowana w cenie od 84 000 zł, zawiera dodatkowo automatyczne wycieraczki, przednie i tylne czujniki parkowania oraz system audio z sześcioma głośnikami. Ponadto, opracowana przez Hondę koncepcja „Smart Touch” obejmuje dotykowy panel klimatyzacji.

REKLAMA

W najbogatszej wersji wyposażenia – Executive (od 96 500 zł) –  znajdzie się również skórzana tapicerka, system komfortowego dostępu oraz kamera cofania. Poczucie przestronności wnętrza potęguje niespotykane w tej klasie elektrycznie otwierane i uchylane panoramiczne okno dachowe. Uzupełnieniem całości są 17-calowe obręcze aluminiowe.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Test Honda CR-V 1.6 Diesel 120 KM: absurdalnie ekonomiczna!

Zaawansowany system multimedialny Honda Connect

Klienci, którzy wybiorą wersję Elegance lub Executive, będą również mogli skorzystać ze standardowego systemu multimedialnego Honda Connect, który działa w oparciu o system operacyjny Android, dzięki czemu wszystkie operacje można wykonywać za pomocą dotyku. Nowy system zapewnia łatwą obsługę aplikacji za pośrednictwem siedmiocalowego ekranu dotykowego umieszczonego w desce rozdzielczej.

Ponadto, system Honda Connect jest oferowany z fabrycznie zainstalowanymi aplikacjami i umożliwia dodawanie aplikacji za pomocą dedykowanej usługi Honda App Center. System daje szybki dostęp do usług internetowych, takich jak przeglądarka, wiadomości podawane w czasie rzeczywistym, informacje o pogodzie i utrudnieniach w ruchu, a także do serwisów społecznościowych i stacji muzycznych.

Zintegrowana nawigacja Garmin została standardowo zainstalowana w wersji Executive i jest dostępna opcjonalnie w wersji Elegance.

Zobacz też: Test Honda CR-V 2.2 i-DTEC – w stronę podwyższonego kombi

Honda HR-V - systemy bezpieczeństwa

Nowa Honda HR-V została zaprojektowana pod kątem uzyskania maksymalnej liczby pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych instytutu Euro NCAP, dlatego wszystkie europejskie wersje tego modelu będą wyposażone standardowo w opracowany przez Hondę system aktywnego hamowania w ruchu miejskim (CTBA). Ponadto, odmiany Elegance oraz Executive otrzymają pakiet rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa o nazwie Advanced Driver Assist System, działających w oparciu o szereg specjalnych czujników. W jego skład wchodzą takie rozwiązania, jak system ostrzegania przed kolizją, system rozpoznawania znaków drogowych, inteligentny ogranicznik prędkości, system ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu oraz system automatycznych świateł drogowych.

Zobacz też: Test Honda Civic 4d: Zaskakujący Mr. Vintage

Honda HR-V - silniki i skrzynie biegów

W gamie napędowej Hondy HR-V znajdą się dwie jednostki napędowe – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra i-DTEC i mocy maksymalnej 120 KM oraz silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra i-VTEC, rozwijający moc maksymalną 130 KM.

Honda HR-V dostępna będzie zarówno w manualną skrzynią sześciobiegową, jak i nowoopracowaną przekładnią CVT (tylko w połączeniu z silnikiem benzynowym). Emisja CO2 w tym modelu rozpoczyna się już od 104 g/km. Układ sterowania przekładnią CVT został zaprojektowany specjalnie z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów.

Wiesław Kołodziej, Prezes Zarządu polskiego oddziału Honda Motor Europe, powiedział: „Szesnaście lat temu zadebiutowała pierwsza generacja Hondy HR-V, która dała początek segmentowi niewielkich crossoverów. Obecnie wprowadzamy na rynek następcę tego modelu, który oferuje nowoczesny design, przestronne wnętrze, nowej generacji silniki i szereg zaawansowanych rozwiązań technicznych. Mamy nadzieję, że będzie on cieszył się dużym zainteresowaniem.”

„2015 rok to dla nas bardzo intensywny okres, gdyż niemal wszystkie modele samochodów z aktualnej oferty firmy zostały odświeżone lub są zupełnie nowe. Cieszę się, że za pośrednictwem tych niezwykle atrakcyjnych produktów będziemy mogli przypomnieć o zaletach Hondy naszym lojalnym klientom i dać je poznać tym nowym.”

Zobacz też: Test Honda Civic 1.6 i-DTEC

Cennik nowej Hondy HR-V

Model

Silnik

Skrzynia biegów

CO2 (g/km)

Zużycie paliwa (l/100km)

Cena (zł)

Comfort

1,5 litra i-VTEC

Manualna

130

5,6

77 000

Comfort

1,6 litra i-DTEC

Manualna

104

4,0

86 000

Elegance

1,5 litra i-VTEC

Manualna

130

5,6

84 000

Elegance

1,5 litra i-VTEC

CVT

120

5,2

89 000

Elegance

1,6 litra i-DTEC

Manualna

104

4,0

93 000

Executive

1,5 litra i-VTEC

Manualna

134

5,7

96 500

Executive

1,5 litra i-VTEC

CVT

125

5,2

101 500

Executive

1,6 litra i-DTEC

Manualna

108

4,1

105 500

 Źródło: Materiały prasowe Honda

Honda HR-V 2015
Honda
Honda HR-V 2015
Honda
Honda HR-V 2015
Honda
Honda HR-V 2015
Honda
Honda HR-V 2015
Honda
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Pomarańczowe koperty zaskoczyły kierowców. Kto może na nich parkować, a kto dostanie 300 zł mandatu?

W Polsce pojawił się nowy rodzaj oznakowania parkingów, to pomarańczowe koperty. W pierwszych dniach ich funkcjonowania kierowcy masowo pytali, co właściwie oznaczają, dla kogo są przeznaczone i czy można zostawić na nich auto bez ryzyka mandatu. Okazuje się, że parkowanie na nich nie jest dla wszystkich, a zasady są wyjątkowo rygorystyczne. Miejsce może zająć tylko wąska grupa kierowców, a pozostali ryzykują mandatem nawet do 300 zł. Gdzie dokładnie się pojawiły i kogo obowiązują?

Dlaczego ta data w kalendarzu jest dla kierowców ważniejsza niż myślisz? Twój samochód będzie wdzięczny, jak o tym nie zapomnisz

Pewnego zimnego poranka, gdy szyby pokrywa szron, a oddech zamienia się w chmurę pary, siadasz za kierownicą. Przekręcasz kluczyk w stacyjce i z wstrzymanym oddechem słuchasz, jak silnik próbuje ożyć. Czasem odpala za pierwszym razem. Innym razem krztusi się, marudzi, a w najgorszym scenariuszu w ogóle nie daje znaku życia. Winisz wtedy akumulator. A co, jeśli powodem twoich kłopotów jest coś zupełnie innego? Co, jeśli klucz do tej zagadki tkwi w tym, co zalewasz do baku, a wszystko zmienia się w Polsce w dwóch datach: 1 i 16 listopada? To dni, w których na stacjach paliw po cichu dochodzi do zmiany, która decyduje o komforcie i bezawaryjności twojej podróży.

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony. Kalkulacja opłat

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony mogą wynosić miesięcznie nawet 10 tys. zł. Co przewoźnik może z tym zrobić? Kalkulacja opłat jest niezbędna.

Rejestracja pojazdu online od 2027 roku. Nowe przepisy uproszczą formalności i zwiększą bezpieczeństwo kierowców

Od 2027 r. rejestracja pojazdu w Polsce przejdzie największą zmianę od lat. Nowe przepisy pozwolą złożyć wniosek całkowicie online, bez papierowych dokumentów i bez wizyty w urzędzie. Kierowcy szybciej zarejestrują samochód, a organy rejestrujące zyskają dostęp do danych pojazdów z innych krajów UE dzięki systemowi AVI. Mniej formalności, większe bezpieczeństwo i koniec niepotrzebnych obowiązków przy rejestracji aut sprowadzonych z zagranicy.

REKLAMA

Weto Nawrockiego w sprawie zmian w Prawie o ruchu drogowym. Przewoźnicy bez cyfrowych zezwoleń EKMT. Miały wejść w styczniu 2026 r.

Kolejne weta Prezydenta RP Karola Nawrockiego dotykają polskich przewoźników. Nie będzie cyfrowych zezwoleń EKMT od stycznia 2026 r., na które tak czekali. Spada konkurencyjność polskich przewoźników drogowych na arenie międzynarodowej.

KGP: 106 240 interwencji, 349 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 240 interwencji. Byli wzywani do 349 wypadków drogowych.

Czy od tego roku za brak opon zimowych są kary? Jakie opony zimowe wybrać - 3PMSF czy M+S? Opady śniegu wkrótce, to już czas na zmianę

Jak co roku, kierowców w Polsce dręczy pytanie, czy to już pora zmiany opon letnich na zimowe. Jesienią aura za oknem bywa niejednoznaczna, w nocy zaskakując nas przymrozkami, zaś w słoneczne dni nadal oferując nawet kilkanaście stopni Celsjusza na plusie. Co z oponami - czy to już czas na przekładkę u wulkanizatora? Zwłaszcza, że zaraz ma sypnąć śniegiem nie tylko w górach.

Leasing czy wynajem? Co wybrać, co dzieje się z autem po zakończeniu umowy [Gość Infor.pl]

Końcówka roku to gorący czas dla branży leasingowej i motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców szuka jeszcze sposobów na optymalizację kosztów, rozważa wymianę samochodu lub zakup kolejnego pojazdu. Wybór jednak nie jest prosty – bo czy lepiej zdecydować się na leasing, czy na wynajem długoterminowy? O różnicach między tymi formami finansowania mówił w rozmowie z Szymonem Glonkiem (Infor.pl) Tomasz Jabłoński, wiceprezes PKO Leasing.

REKLAMA

Sezonowe OC dla motocykli i kamperów? Sejmowa Komisja prosi rząd o analizę. Co to oznacza dla kierowców w 2026 r.

Sejmowa Komisja do Spraw Petycji po rozpatrzeniu obywatelskiej petycji przyjęła Dezyderat nr 173, w którym zwraca się do Prezesa Rady Ministrów o kompleksową analizę wprowadzenia czasowego (sezonowego) ubezpieczenia OC dla pojazdów używanych tylko przez część roku, takich jak motocykle, kampery czy kabriolety. To pierwszy formalny krok mogący otworzyć debatę nad zmianą zasad ciągłości OC stosowanych dziś w Polsce. Może to oznaczać poważne oszczędności dla posiadaczy pojazdów podlegających obowiązkowi ubezpieczenia OC.

Szok na rynku OC! Sprawdź, czy Ty też możesz płacić o 120 zł mniej

Ceny OC wreszcie zaczęły spadać. Po latach podwyżek kierowcy znów mogą mówić o realnych oszczędnościach. W niektórych miastach różnice sięgają nawet ponad 100 zł! Eksperci nie mają wątpliwości: na rynku ubezpieczeń dzieje się coś, czego dawno nie widzieliśmy. Czy to początek większej fali obniżek? Sprawdź, ile możesz zyskać na swojej polisie i dlaczego właśnie teraz warto porównać oferty.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA