REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Toyota Verso-S

Toyota Verso S produkowana jest w Japonii fot. Toyota
Toyota Verso S produkowana jest w Japonii fot. Toyota

REKLAMA

REKLAMA

Swój rynkowy debiut nowa Toyota Verso-S będzie miała już niedługo. To nowe auto zaliczane jest do segmentu B-MPV, czyli miejskich minivanów. Auto zostało od zera zaprojektowane, a produkowane jest wyłącznie w Japonii.

Mimo mniejszych rozmiarów zewnętrznych Toyota Verso S ma funkcjonalne i przestronne wnętrze, które rozmiarami dorównuje samochodom kompaktowym. Toyota Verso S to jedyny samochód w swojej klasie o całkowitej długości poniżej 4 metrów, co pozwala z łatwością manewrować w wąskich uliczkach i zatłoczonych parkingach. Jednocześnie wewnątrz pojazdu wygodnie podróżują wszyscy pasażerowie i ich bagaż – pojemność bagażnika wynosi 430 litrów, a przy złożonych tylnych fotelach wzrasta do 1388 litrów. W kabinie Toyoty Verso S znalazło się 19 schowków i uchwytów na drobne przedmioty i napoje. Oprócz tego, zarówno przy przednich fotelach jak i na tylnej kanapie pasażerowie znajdą podłokietniki.

REKLAMA

Zobacz też: Test Chevrolet Orlando: Rodzina na swoim

REKLAMA

Wszystkie wersje Toyoty Verso S są wyposażone w system kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy VSC, oraz 7 poduszek powietrznych, w tym niedostępną w żadnym innym samochodzie segmentu B-MPV poduszkę kolanową dla kierowcy. Standardowym wyposażeniem Verso S są także uchwyty mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX.

Toyota Verso S jest pierwszym modelem Toyoty, w którym debiutuje zupełnie nowy system multimedialny Toyota Touch. Za pomocą 6-calowego wyświetlacza dotykowego kierowca obsługuje większość funkcji multimedialnych samochodu, takich jak Bluetooth do łączności z telefonem i odtwarzaczem muzycznym, komunikację z odtwarzaczami MP3 za pomocą gniazd USB lub AUX (pełna komunikacja z iPodem), kamerę cofania, oraz oczywiście kompletnie wyposażony system audio. Ponadto Toyota Touch dostarcza szczegółowych danych o statystykach podróży i spalaniu. Od czerwca 2011 roku dostępna będzie także w pełni zintegrowana z systemem nawigacja satelitarna.

Toyota Verso S będzie dostępne w Polsce z dwoma silnikami: benzynowym 1,33 o mocy 99 KM i Dieslem 1,4 D-4D o mocy 90 KM. Silnik benzynowy zużywa średnio 5,5 l / 100 km, natomiast Diesel 4,3 l / 100 km. Wszystkie wersje Verso S wyposażone są w 6-stopniową, manualną skrzynię biegów. Opcjonalnie z silnikiem 1,33 dostępna będzie także bezstopniowa skrzynia automatyczna typu CVT.

W Polsce Toyota Verso S będzie dostępne w trzech wersjach wyposażenia: Terra, Luna, oraz Premium. Już w podstawowej wersji znalazły się system VSC, 7 poduszek powietrznych, radio z CD, MP3, USB i AUX, elektrycznie regulowane szyby przednie i lusterka, kierunkowskazy w lusterkach, lakierowane lusterka, 15-calowe felgi, czy zdalnie sterowany centralny zamek. Tak wyposażona wersja Terra z silnikiem benzynowym 1,33 i manualną, 6-stopniową skrzynią biegów kosztuje 57 600 zł.

Zobacz też: Test Ford S-Max: minivan w sportowej okrasie

Największym powodzeniem w Polsce będzie się jednak cieszyć specjalna wersja Premium, która dodatkowo oferuje wyposażenie znacznie wykraczające poza standardy samochodów miejskich: system multimedialny Toyota Touch (kamera cofania, Bluetooth do telefonu i odtwarzacza MP3, 6-calowy wyświetlacz dotykowy), kierownica skórzana z regulacją w dwóch płaszczyznach i przyciskami sterowania radiem i telefonem, klimatyzacja, światła przeciwmgielne, podłokietniki z przodu i z tyłu, materiały wykończeniowe Premium czy dodatkowe schowki wewnątrz samochodu. Verso S z tym wyposażeniem i silnikiem 1,33 kosztuje 64 800 zł.

Atrakcyjną opcją dodatkową w Toyocie Verso S jest szklany dach panoramiczny z elektryczną roletą i przyciemniane szyby tylne. Całość kosztuje 1 900 zł.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    Mosiężna skrobaczka do szyb. Fiński wynalazek rzeczywiście nie rysuje szyb?

    Mosiężna skrobaczka do szyb to hit ostatnich lat w Polsce. Powód? Ponoć nie ma możliwości, aby porysowała szybę w samochodzie. Ile jest w tym prawdy? I czym tak właściwie jest fińska skrobaczka? Sprawdziłem to.

    REKLAMA

    Samochody autonomiczne. Kiedy pojawią się na drogach? Częściowo są już dziś

    W XXI wieku przemysł motoryzacyjny ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Zmiany te napędzają wymogi prawne, wyścigi producentów, ale też wymogi klientów. A to prowadzi do jednego wniosku. Innowacje stopniowo wprowadzają wizję aut autonomicznych do naszego codziennego życia.

    Typy ładowarek samochodowych. Moc ważniejsza od liczby punktów! Przynajmniej dla ciężarówek

    Elektryfikacja oznacza konieczność rozbudowy sieci stacji ładowania. Dziś jednak coraz jaśniejsze staje się to, że do tej pory Europa szła w złym kierunku. Bo na mapie nie liczy się wcale ilość punktów, a oferowania przez nie moc.

    Kto musi odśnieżać drogi? Czasami to obowiązek... kierowcy. Inaczej zapłaci odszkodowanie

    Kierowcy też muszą odśnieżać drogi. Co prawda nie publiczne, ale mimo wszystko obowiązek taki mają. I warto o nim pamiętać. Zwłaszcza że w razie jego zaniedbania, mandat dochodzący do 1500 zł to naprawdę najmniejszy z problemów.

    Powołanie samochodu do wojska w 2024 r. Temat powraca. Jest nowe rozporządzenie

    Temat powołania samochodu do wojska powraca. A wszystko za sprawą rozporządzenia ministra o groźnie brzmiącej nazwie. To mówi o rodzajach rzeczy ruchomych podlegających ewidencji dotyczącej świadczeń na rzecz obrony. Co to oznacza dla kierowców?

    REKLAMA

    Kara za brak przeglądu. Mandaty czy zatrzymanie dowodu rejestracyjnego?

    Samochód oznacza wygodę. To jednak też obowiązek. I kierowca musi pamiętać nie tylko o polisie OC, ale także ważnym przeglądzie technicznym. Jaka jest kara za brak przeglądu w samochodzie?

    Jakie diesle wjadą do strefy czystego transportu? Te silniki oznaczają spokój na lata

    Nie wszystkie diesle nie będą mogły wjechać do stref czystego transportu. Są takie, których właściciele nie muszą się obawiać zakazu wjazdu do SCT przez długie lata! Co jednak z cenami diesli?

    REKLAMA