REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Toyota Verso-S

Subskrybuj nas na Youtube
Toyota Verso S produkowana jest w Japonii fot. Toyota
Toyota Verso S produkowana jest w Japonii fot. Toyota

REKLAMA

REKLAMA

Swój rynkowy debiut nowa Toyota Verso-S będzie miała już niedługo. To nowe auto zaliczane jest do segmentu B-MPV, czyli miejskich minivanów. Auto zostało od zera zaprojektowane, a produkowane jest wyłącznie w Japonii.

Mimo mniejszych rozmiarów zewnętrznych Toyota Verso S ma funkcjonalne i przestronne wnętrze, które rozmiarami dorównuje samochodom kompaktowym. Toyota Verso S to jedyny samochód w swojej klasie o całkowitej długości poniżej 4 metrów, co pozwala z łatwością manewrować w wąskich uliczkach i zatłoczonych parkingach. Jednocześnie wewnątrz pojazdu wygodnie podróżują wszyscy pasażerowie i ich bagaż – pojemność bagażnika wynosi 430 litrów, a przy złożonych tylnych fotelach wzrasta do 1388 litrów. W kabinie Toyoty Verso S znalazło się 19 schowków i uchwytów na drobne przedmioty i napoje. Oprócz tego, zarówno przy przednich fotelach jak i na tylnej kanapie pasażerowie znajdą podłokietniki.

REKLAMA

Zobacz też: Test Chevrolet Orlando: Rodzina na swoim

REKLAMA

Wszystkie wersje Toyoty Verso S są wyposażone w system kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy VSC, oraz 7 poduszek powietrznych, w tym niedostępną w żadnym innym samochodzie segmentu B-MPV poduszkę kolanową dla kierowcy. Standardowym wyposażeniem Verso S są także uchwyty mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX.

Toyota Verso S jest pierwszym modelem Toyoty, w którym debiutuje zupełnie nowy system multimedialny Toyota Touch. Za pomocą 6-calowego wyświetlacza dotykowego kierowca obsługuje większość funkcji multimedialnych samochodu, takich jak Bluetooth do łączności z telefonem i odtwarzaczem muzycznym, komunikację z odtwarzaczami MP3 za pomocą gniazd USB lub AUX (pełna komunikacja z iPodem), kamerę cofania, oraz oczywiście kompletnie wyposażony system audio. Ponadto Toyota Touch dostarcza szczegółowych danych o statystykach podróży i spalaniu. Od czerwca 2011 roku dostępna będzie także w pełni zintegrowana z systemem nawigacja satelitarna.

Toyota Verso S będzie dostępne w Polsce z dwoma silnikami: benzynowym 1,33 o mocy 99 KM i Dieslem 1,4 D-4D o mocy 90 KM. Silnik benzynowy zużywa średnio 5,5 l / 100 km, natomiast Diesel 4,3 l / 100 km. Wszystkie wersje Verso S wyposażone są w 6-stopniową, manualną skrzynię biegów. Opcjonalnie z silnikiem 1,33 dostępna będzie także bezstopniowa skrzynia automatyczna typu CVT.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W Polsce Toyota Verso S będzie dostępne w trzech wersjach wyposażenia: Terra, Luna, oraz Premium. Już w podstawowej wersji znalazły się system VSC, 7 poduszek powietrznych, radio z CD, MP3, USB i AUX, elektrycznie regulowane szyby przednie i lusterka, kierunkowskazy w lusterkach, lakierowane lusterka, 15-calowe felgi, czy zdalnie sterowany centralny zamek. Tak wyposażona wersja Terra z silnikiem benzynowym 1,33 i manualną, 6-stopniową skrzynią biegów kosztuje 57 600 zł.

Zobacz też: Test Ford S-Max: minivan w sportowej okrasie

Największym powodzeniem w Polsce będzie się jednak cieszyć specjalna wersja Premium, która dodatkowo oferuje wyposażenie znacznie wykraczające poza standardy samochodów miejskich: system multimedialny Toyota Touch (kamera cofania, Bluetooth do telefonu i odtwarzacza MP3, 6-calowy wyświetlacz dotykowy), kierownica skórzana z regulacją w dwóch płaszczyznach i przyciskami sterowania radiem i telefonem, klimatyzacja, światła przeciwmgielne, podłokietniki z przodu i z tyłu, materiały wykończeniowe Premium czy dodatkowe schowki wewnątrz samochodu. Verso S z tym wyposażeniem i silnikiem 1,33 kosztuje 64 800 zł.

Atrakcyjną opcją dodatkową w Toyocie Verso S jest szklany dach panoramiczny z elektryczną roletą i przyciemniane szyby tylne. Całość kosztuje 1 900 zł.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA