Best of test - Lipiec 2011
REKLAMA
REKLAMA
Poniżej znajduje się lista testowanych w tym miesiącu aut, z której wybieraliśmy zwycięzców w kategorii Serce i Rozum. Każdy z redaktorów mógł oddać jeden głos na jedno auto w danej kategorii. Oto lista aut testowanych w Lipcu 2011 roku.
REKLAMA
Zobacz test: Test Volkswagen Cross Polo: Ulubieniec surferów
Zobacz test: Test Ford Focus III: łączy cechy poprzedników
Zobacz test: Test Mazda 6 Sport: dyskretna, elegancka... i łagodna dla portfela
Zobacz test: Mazda MX-5: emocje pod kontrolą
Zobacz test: Test Fiat Sedici MultiJet: Włoch z japońskim rodowodem
Zobacz test: Test Citroen C4: francuskie wino w niemieckiej butelce
Zobacz test: Test Skoda Octavia Tour: wybór z rozsądku
Zobacz test: Test Nissan Juke: miejski eksperyment
Zobacz test: Test Opel Insignia Sports Tourer: komfortowa jazda za niewielkie pieniądze
Wyniki:
Rozum: Mazda6
Glosowanie:
Tomek: Citroen C4
Marcin: Mazda6
Kuba: Mazda6
Mateusz:Skoda Octavia
Tomasz Korniejew: Citroen C4. Za wszystko – rozsądną cenę, dokładność wykończenia, komfort jazdy, urodę i praktyczność.
REKLAMA
Marcin Kalinowski: Mazda6. Jeśli szukamy szybkiego auta w segmencie D, Mazda 6 Sport z 2,2 litrowym dieslem o mocy 180 koni mechanicznych jest doskonałym wyborem. Szybka, niezwykle oszczędna (7,5 litra w mieście!), a przy tym również bardzo efektowna wizualnie... a także duża i wygodna. Czyli to, co rozum lubi najbardziej. Nawet cena zakupu wypada lepiej niż u konkurencji.
Jakub Tujaka: Mazda6 wygrywa w tej kategorii dzięki oszczędnemu silnikowi diesla. Pomimo dużej pojemności bez większego wysiłku na trasie można osiągnąć średnio poniżej 6 litrów na 100 kilometrów. Oprócz oszczędności silnik oferuje także niezłe osiągi, 180 KM zapewnia zapas mocy. Wygląd i sposób, w jaki Mazda się prowadzi to kolejne pozycje z listy zalet tego auta.
Mateusz Szymański: Skoda Octavia. Wybór w kategorii rozum, przede wszystkim za ofertę cenową (43 tys zł!), pada na doskonale znaną Skodę Octavię Tour. Nie mogę jednak pominąć Citroena C4: to auto, które ma potencjał aby sporo namieszać w klasie kompaktów. Nie odstępuje najmocniejszych rywali ani o krok, dobrze jeździ, wnętrze jest wykonane na naprawdę wysokim poziomie a rozmiar bagażnika może zawstydzić konkurentów. Nowy C4 niczego nie udaje i wreszcie nie jest przekombinowany. To po prostu bardzo dobry kompakt, a za niezłe pieniądze otrzymujemy oszczędnego i dynamicznie jeżdżącego diesla.
Serce: Mazda MX-5
Głosowanie:
Tomek: Mazda MX-5
Marcin: Citroen C4
Kuba: Mazda MX-5
Mateusz: Mazda6
REKLAMA
Tomasz Korniejew: Mazda MX-5 lub Polo Cross. W zależności od zasobności portfela. Dlaczego Mazda MX-5 nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Mocny silnik, napęd na tylną oś i świetne prowadzenie dają dużą frajdę z jazdy. A czemu Polo w wersji Cross? Przede wszystkim za niebanalny styl.
Marcin Kalinowski: Citroen C4. W porównaniu z poprzednią C4-ką skok jakościowy jest oszałamiający. Co prawda nie wygląda tak efektownie jak poprzedniczka, ale nadal jest to auto zwracające na ulicy uwagę. Sednem sprawy jest jednak to, jak się nią jeździ. Nie wiem, czy istnieje drugi taki kompakt, który oferuje taki poziom komfortu i świętego spokoju na drodze. C4ka nie sili się na sztuczną "sportowość", jest po prostu komfortowa, wygodna i tyle. Tym podbiła moje serce.
Jakub Tujaka: Mazda MX-5. Kolejna kategoria, w której w tym miesiącu zwycięża Mazda. Auto od lat zdobywa serca klientów na całym świecie. Lekkie i mocne tylnonapędowe auto ze składanym dachem daje dużo przyjemności z jazdy.
Mateusz Szymański: Serce skłania się ku MX-5, wybieram jednak Mazdę 6. Dlaczego? Z banalnej przyczyny: MX-5 jest dla mnie po prostu zbyt mała. A "szóstka" przy znacznie większych rozmiarach nie straciła nic ze sportowego ducha mniejszego modelu. Do tego rewelacyjnie wygląda, a 2.2 litrowy diesel o mocy 180 KM odpycha auto z taką siłą, że naprawdę nie chce się z niego wysiadać. To sprawia, że jestem nawet w stanie przełknąć przeciętną jakość wnętrza. Mazda 6 to jeden z tych samochodów, którymi po prostu chce się jeździć.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.