Jak firma DSV przetransportowała elementy generatorów eletrowni z Polski do Libanu
REKLAMA
REKLAMA
Firma, duży producent z branży energetycznej zlecił przetransportowanie nowego uzwojenia, służącego do przezwajania stojanów generatorów w elektrowniach. Transport odbył się na trasie Warszawa – Bejrut (Liban).
REKLAMA
Dlaczego DSV?
Współpraca pomiędzy klientem, a DSV sięga kilkunastu lat wstecz. Dzięki usługom świadczonym w tym czasie udało się nam wypracować wzajemne zaufanie. Kiedy więc pojawiła się potrzeba realizacji nietypowego transportu klient postawił na znaną sobie jakość serwisu – mówi Łukasz Wojciechowski z Air Freight Export Department w DSV Air & Sea.
Wybór part charteru był podyktowany głównie krótkim terminem dostawy, który by wiążący dla tego transportu. Droga morska nie wchodziła w tym przypadku w grę. Dodatkowym atutem drogi powietrznej była atrakcyjna cenowo oferta frachtu lotniczego, jaką byliśmy w stanie zapewnić.
Transport krok po kroku
REKLAMA
27-tonowy ładunek uzwojenia to zadanie dla czterech tirów i Boeinga 747F. Procedura celna została otworzona w wyznaczonej przez klienta agencji celnej, ze względu na bezpośrednie połączenie ciężarówkami linii lotniczej, po czym zamknięta w biurze DSV w Poznaniu. Towar został zapakowany łącznie w siedem skrzyń, z czego cztery o wymiarach 770x230x220cm.
Aby sprostać wymaganiom załadunku, konieczne było wykorzystanie czterech ciągników z naczepami 13,6m o rozsuwanym dachu oraz specjalnych suwnic. Cały proces załadunku i transportu został skoordynowany i nadzorowany przez DSV Air & Sea w Warszawie. Part charter leciał z ładunkiem na odcinku Bruksela – Bejrut i został zrealizowany przez linię Cargolux – podsumowuje Łukasz Wojciechowski z Air Freight Export Department w DSV Air & Sea.
Kiedy pojawiają się niestandardowe oczekiwania, mamy okazję wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie. Coraz częściej obsługujemy zlecenia, przy których nie można załadować towaru na samolot rejsowy, a klient oczekuje doskonałego serwisu z dostarczeniem od drzwi do drzwi, wraz z obsługą celną i monitoringiem transportu – dodaje Krzysztof Suchodoła, zastępca dyrektora zarządzającego w DSV Air & Sea.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.