REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Spedycja lotnicza M&M w Polsce już 20 lat

REKLAMA

REKLAMA

W tym roku minęło 20 lat od kiedy M&M International Holding AG z siedzibą w St. Gallen w Szwajcarii oferuje usługi spedycji lotniczej w Polsce.

Na rynku polskim Holding M&M reprezentuje obecnie spółka M&M air sea cargo S.A, która znalazła się w pierwszej dziesiątce największych eksporterów frachtu lotniczego na warszawskim lotnisku.

REKLAMA

W czasie tych dwudziestu lat, usługi spedycji lotniczej M&M w Polsce rozwijały się dynamicznie, co w 1998 r. stało się przesłanką do podjęcia decyzji o utworzeniu Spółki M&M air cargo service Polska S.A (w 2009 r. firma zmieniła nazwę na M&M air sea cargo S.A). Spółka w tym czasie uzyskała status Agenta Cargo IATA, otworzyła oddziały w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, a mając już ugruntowaną pozycję na rynku spedycji lotniczej, rozpoczęła także działalność w zakresie spedycji morskiej.

Przewozy czarterowe

M&M air sea cargo S.A jest obecnie przedstawicielem 20 międzynarodowych linii lotniczych i jest w stanie dostarczyć przesyłkę z i do każdego miejsca na całym świecie.

REKLAMA

- W roku 2002 wdrożyliśmy system Zarządzania Jakością ISO, a w roku 2005 uruchomiliśmy działalność w zakresie lotniczych przewozów czarterowych i w krótkim czasie wyspecjalizowaliśmy się w tej dziedzinie. Do dziś zrealizowaliśmy 33 przewozy czarterowe cargo samolotami typu Antonov AN-124, IL-76, AN-12. Oprócz wzrostu sprzedaży frachtu lotniczego, M&M are sea cargo S.A rozwija z równie dużym sukcesem spedycję morską - mówi Wojciech Łyżwiński prezes zarządu M&M air sea cargo S.A.

Oprócz typowej obsługi spedycyjnej przesyłek frachtu lotniczego, paleta usług spółki M&M air sea cargo obejmuje transport towarów w temperaturze kontrolowanej dedykowany dla przemysłu farmakologicznego, transport przesyłek z grupy towarów podwójnego zastosowania w systemie WSK (Wewnętrzny System Kontroli) oraz usługi project cargo obejmujące planowanie i organizację transportu np. linii produkcyjnych, ładunków ponadnormatywnych. W ostatnich trzech latach firma zainwestowała w nową infrastrukturę IT, dzięki czemu zoptymalizowała procesy biznesowe i osiągnęła wzrost wskaźników produktywności.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Dzięki tej inwestycji oferujemy dzisiaj najwyższe standardy jakości usług w każdym obszarze spedycji lotniczej, spedycji morskiej, obsługi celnej i project cargo - mówi Marek Ziemniewicz członek zarządu M&M air sea cargo S.A.

W tym roku spółka M&M air sea cargo skupia się na rozwoju działalności sprzedażowej nie tylko we frachcie lotniczym, ale też i morskim. - Naszym celem jest wzmocnienie pozycji w zakresie organizacji przewozów morskich i osiągnięcie pozycji rozpoznawalnego na polskim rynku spedytora morskiego - mówi Wojciech Łyżwiński prezes zarządu M&M air sea cargo S.A.


Oznacza to jeszcze większą intensyfikację usług oraz dążenie do dalszego rozwoju poprzez wzrost sprzedaży usług, kontrolowanie kosztów działalności i dalszą poprawę efektywności pracy. Istotną rolę w osiągnięciu założonych celów będzie miało lepsze wykorzystanie sieci agentów Grupy M&M w oferowaniu wspólnych produktów na całym świecie przez dywizję Air&Sea Grupy M&M.

M&M air sea cargo S.A

M&M air sea cargo S.A reprezentuje Militzer & Münch International Holding AG w Polsce. Aktualnie siedziba Holdingu znajduje się w St. Gallen w Szwajcarii, a sieć M&M tworzy 40 przedsiębiorstw zarejestrowanych i działających na podstawie przepisów prawa lokalnego, mających łącznie ponad 100 oddziałów w 33 krajach Europy, Azji i Afryki. W Polsce M&M air sea cargo S.A  świadczy również obsługę celną i usługi w obszarze project cargo, czyli usług spedycyjnych szytych na miarę.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    Przypomnij sobie o tym pokrętle. Na zapominalskich już czeka patrol i mandat

    Motoryzacja XXI wieku oznacza elektroniczną wygodę. Bo np. samochód automatycznie włącza światła. Tyle że automat nie zawsze działa prawidłowo. Kierowca powinien kontrolować jego zachowania. W przeciwnym razie to on dostanie mandat.

    392 zł zamiast dotychczasowych 98 zł? Kierowców może czekać bolesna podwyżka

    Po raz kolejny wraca temat podwyżek cen przeglądów technicznych w Polsce. Tym razem interweniują senatorowie. Ile mógłby kosztować przegląd w 2024 r.? 392 zł zamiast 98 zł w przypadku osobówki i 644 zł zamiast 161 zł w przypadku osobówki z LPG.

    Pogoda się poprawiła? A więc... nie myj samochodu. Przynajmniej nie w pełnym słońcu

    Słoneczna pogoda to idealny moment na mycie samochodu? Właśnie, że nie. Rozgrzany lakier "nie przepada" za polewaniem zimną wodą. A to dopiero początek długiej listy problemów. O czym jeszcze musi pamiętać kierowca?

    REKLAMA

    Transport do Wielkiej Brytanii stał się ogromnym wyzwaniem. Po brexicie pojawił się szereg nowych procedur

    Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej sprawiło, że branża transportowa działająca na tej trasie stanęła przed nowymi wyzwaniami. A procedury celne oraz wzmożenie kontroli granicznych to dopiero początek listy.

    W Polsce będą prześwietlać... drogi. GDDKiA chce sprawdzać stan nawierzchni i koleiny profilografami laserowymi

    Pod koniec kwietnia na polskich drogach pojawią się dziwnie wyglądające vany. Te nie będą jednak kolejną formą pułapki założonej na kierowców popełniających wykroczenia. One będą sprawdzać stan nawierzchni po zimie. A właściwie to badać sposób prowadzenia takich kontroli.

    Kara za radio w samochodzie? Rekordzista zapłacił w tym roku 187 tys. zł. To nie żart!

    187 tys. zł. Dokładnie tyle wynosi rekordowa kara za brak abonamentu RTV, która właśnie została ściągnięta w Polsce. Na kierowców padł zatem blady strach. Tylko czy taka kwota jest w ogóle możliwa w przypadku samochodu? Niestety po części tak...

    Opel Frontera 2024. To będzie crossover, a nie SUV. Niemiecka legenda schodzi o segment niżej

    Po 20. latach na rynek powróci Opel Frontera. Nowy model nie powróci jednak do segmentu D. "Spadnie" do klasy pojazdów o oczko niższej. Czy to oznacza degradację modelu? Zdaniem Niemców daje raczej nowe możliwości.

    REKLAMA

    Droższe OC za punkty karne. Ubezpieczyciele coraz chętniej pytają o wykroczenia kierowców

    W 2023 r. ubezpieczyciele podczas kalkulowania składek OC aż 283 mln razy pytali UFG o wykroczenia i uprawnienia kierowców. To oznacza, że hasło droższe OC za punkty karne wcale nie jest hasłem pustym. Zachowania kierowców już dziś mają wpływ na wysokość składki.

    Podmienił tablice rejestracyjne w aucie. Wpadł na przekroczeniu prędkości. Teraz grozi mu więzienie i 8,5 tys. zł kary za brak OC

    50-latek podmienił tablice rejestracyjne w aucie. Chciał bowiem "przyprowadzić Opla od mechanika po wykonanej naprawie". Teraz jego sprawa trafi do sądu. Nowe przepisy sprawiają, że grozi mu do 5 lat więzienia. A to jeszcze nie koniec kar dla kierowcy.

    REKLAMA