REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Spedycja lotnicza M&M w Polsce już 20 lat

REKLAMA

REKLAMA

W tym roku minęło 20 lat od kiedy M&M International Holding AG z siedzibą w St. Gallen w Szwajcarii oferuje usługi spedycji lotniczej w Polsce.

Na rynku polskim Holding M&M reprezentuje obecnie spółka M&M air sea cargo S.A, która znalazła się w pierwszej dziesiątce największych eksporterów frachtu lotniczego na warszawskim lotnisku.

REKLAMA

REKLAMA

W czasie tych dwudziestu lat, usługi spedycji lotniczej M&M w Polsce rozwijały się dynamicznie, co w 1998 r. stało się przesłanką do podjęcia decyzji o utworzeniu Spółki M&M air cargo service Polska S.A (w 2009 r. firma zmieniła nazwę na M&M air sea cargo S.A). Spółka w tym czasie uzyskała status Agenta Cargo IATA, otworzyła oddziały w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, a mając już ugruntowaną pozycję na rynku spedycji lotniczej, rozpoczęła także działalność w zakresie spedycji morskiej.

Przewozy czarterowe

M&M air sea cargo S.A jest obecnie przedstawicielem 20 międzynarodowych linii lotniczych i jest w stanie dostarczyć przesyłkę z i do każdego miejsca na całym świecie.

- W roku 2002 wdrożyliśmy system Zarządzania Jakością ISO, a w roku 2005 uruchomiliśmy działalność w zakresie lotniczych przewozów czarterowych i w krótkim czasie wyspecjalizowaliśmy się w tej dziedzinie. Do dziś zrealizowaliśmy 33 przewozy czarterowe cargo samolotami typu Antonov AN-124, IL-76, AN-12. Oprócz wzrostu sprzedaży frachtu lotniczego, M&M are sea cargo S.A rozwija z równie dużym sukcesem spedycję morską - mówi Wojciech Łyżwiński prezes zarządu M&M air sea cargo S.A.

REKLAMA

Oprócz typowej obsługi spedycyjnej przesyłek frachtu lotniczego, paleta usług spółki M&M air sea cargo obejmuje transport towarów w temperaturze kontrolowanej dedykowany dla przemysłu farmakologicznego, transport przesyłek z grupy towarów podwójnego zastosowania w systemie WSK (Wewnętrzny System Kontroli) oraz usługi project cargo obejmujące planowanie i organizację transportu np. linii produkcyjnych, ładunków ponadnormatywnych. W ostatnich trzech latach firma zainwestowała w nową infrastrukturę IT, dzięki czemu zoptymalizowała procesy biznesowe i osiągnęła wzrost wskaźników produktywności.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Dzięki tej inwestycji oferujemy dzisiaj najwyższe standardy jakości usług w każdym obszarze spedycji lotniczej, spedycji morskiej, obsługi celnej i project cargo - mówi Marek Ziemniewicz członek zarządu M&M air sea cargo S.A.

W tym roku spółka M&M air sea cargo skupia się na rozwoju działalności sprzedażowej nie tylko we frachcie lotniczym, ale też i morskim. - Naszym celem jest wzmocnienie pozycji w zakresie organizacji przewozów morskich i osiągnięcie pozycji rozpoznawalnego na polskim rynku spedytora morskiego - mówi Wojciech Łyżwiński prezes zarządu M&M air sea cargo S.A.


Oznacza to jeszcze większą intensyfikację usług oraz dążenie do dalszego rozwoju poprzez wzrost sprzedaży usług, kontrolowanie kosztów działalności i dalszą poprawę efektywności pracy. Istotną rolę w osiągnięciu założonych celów będzie miało lepsze wykorzystanie sieci agentów Grupy M&M w oferowaniu wspólnych produktów na całym świecie przez dywizję Air&Sea Grupy M&M.

M&M air sea cargo S.A

M&M air sea cargo S.A reprezentuje Militzer & Münch International Holding AG w Polsce. Aktualnie siedziba Holdingu znajduje się w St. Gallen w Szwajcarii, a sieć M&M tworzy 40 przedsiębiorstw zarejestrowanych i działających na podstawie przepisów prawa lokalnego, mających łącznie ponad 100 oddziałów w 33 krajach Europy, Azji i Afryki. W Polsce M&M air sea cargo S.A  świadczy również obsługę celną i usługi w obszarze project cargo, czyli usług spedycyjnych szytych na miarę.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Bruksela wycofuje się z pełnego zakazu aut spalinowych

Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych w Unii Europejskiej od 2035 r. nie będzie całkowity. Komisja Europejska zaprezentowała nowy pakiet motoryzacyjny, który koryguje dotychczasowe założenia i otwiera drogę do większej elastyczności technologicznej. Branża motoryzacyjna ocenia to jako dobry początek, ale jednocześnie ostrzega, że cele redukcji emisji na 2030 rok mogą okazać się bardzo trudne do osiągnięcia, zwłaszcza bez zmian po stronie regulacji i infrastruktury.

Co 10. nowy samochód osobowy rejestrowany w Polsce jest elektryczny

Pod koniec listopada liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów w pełni elektrycznych przekroczyła 124 tysiące. Od początku roku przybyło ich niemal 44 tysiące – wynika z danych Licznika Elektromobilności. Aktualnie auta elektryczne stanowią już co dziesiąty nowo rejestrowany samochód osobowy w kraju.

Preferencje motoryzacyjne Polaków: europejskie marki wciąż na czele, rośnie zainteresowanie autami z Chin

Jeśli samochód chińskiej marki byłby tańszy o 20-30 proc. od porównywalnego modelu oferowanego przez producenta z innego kraju, zakup takiego auta rozważyłoby 60 proc. Polaków - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na zlecenie Santander Consumer Multirent.

Samochody elektryczne w Polsce: cena, zasięg i ładowanie wciąż głównymi barierami. Nowe dane z Barometru

Relatywnie wysoka cena samochodu w pełni elektrycznego i zbyt niski maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to według respondentów najważniejsze czynniki powstrzymujące ich przed podjęciem decyzji o zakupie takiego pojazdu - wynika z badania Barometr Nowej Mobilności.

REKLAMA

To miasto zamyka ulice dla setek tysięcy samochodów. Sprawdź, czy Twoje auto tam wjedzie od 1 stycznia 2026 r.

Już od 1 stycznia 2026 r. w tym mieście zacznie obowiązywać Strefa Czystego Transportu, która obejmie aż ok. 60% powierzchni miasta. Dla wielu kierowców - szczególnie tych posiadających diesle - oznacza to rewolucyjne zmiany. Jakie samochody wjadą do centrum bez ograniczeń, kto może liczyć na zwolnienia, a ile zapłacą osoby spoza miasta? Uchwała póki co wchodzi w życie mimo jej zaskarżenia.

Nowy rozkład jazdy PKP 2025/2026. Więcej połączeń, nowe trasy i zmiany od 14 grudnia

W nowym rocznym kolejowym rozkładzie jazdy, który obowiązuje od niedzieli, liczba połączeń PKP Intercity wzrosła średnio o 50 w stosunku do poprzedniego rozkładu i wynosi 555 dziennie. Z tego 527 to kursy całoroczne, a 28 sezonowe. Przewoźnik wprowadził ponadto 17 nowych tras międzynarodowych.

Leasing samochodów w Polsce. Kto korzysta najczęściej i ile płaci miesięcznie?

Z leasingu auta skorzystało kiedyś 23 proc. badanych Polaków, najczęściej przedsiębiorcy - wynika z badania „Auto na własnych zasadach”. Miesięczna rata leasingu mieściła się przeważnie w przedziale od 1001 do 2000 zł.

Czy kierowcy będą dożywotnio tracić prawa jazdy a sądy masowo orzekać przepadek pojazdu? Nowelizacja już czeka na prezydenckim biurku, ale co zrobi Karol Nawrocki? Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Niektóre rozwiązania są drastyczne, a sądy nie będą miały wyboru w karaniu. Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz dlaczego wielu kierowców liczy na weto?

REKLAMA

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA