REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?
Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?
Materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

Samochody polskich piłkarzy. To panteon najszybszych i najdroższych modeli. Ile każdego z zawodników kosztuje ubezpieczenie auta? Sprawdźmy.

Samochody polskich piłkarzy? Jest o czym opowiadać

Piłkarze z polskiej kadry bez wątpienia nie narzekają na brak pieniędzy. Szczególnie że każdy z nich poza kadrą pracuje w zagranicznym klubie. A skoro środki mają, wybierają też modele aut mocno luksusowe. Nie ma się zatem co dziwić, że podczas zgrupowania kadry przed hotelem nie brakuje takich modeli jak Bentley Continental GT Speed, Porsche 911 Speedster, Aston Martin Rapide, BMW i8, Bentley Bentayga czy Rolls-Royce Wraith.

REKLAMA

REKLAMA

Ile kosztuje ubezpieczenie aut polskich piłkarzy?

Każdy z tych samochodów kosztuje krocie. Ceny wynoszą od kilkuset tysięcy do dwóch milionów złotych. Krocie kosztuje zatem także... ich ubezpieczenie. O kwestię wyliczenia przykładowych cen polis poprosiliśmy ekspertów z CUK Ubezpieczenia. Co wynika z ich kalkulacji?

W przypadku Astona Martina Rapide – takiego, jakim jeździ Grzegorz Krychowiak – autocasco będzie kosztować średnio 17,3 tys. zł. Samo OC to wydatek na poziomie 2,3 tys. zł. To dużo? Ciężko liczyć na mocno konkurencyjną stawkę nawet w przypadku nowego samochodu służbowego Roberta Lewandowskiego. Cupra Formentor VZ5 kosztuje około 340 tys. zł. A to oznacza, że polski napastnik za pakiet polis na rok zapłaciłby dziś 8,5 tys. zł.

Rolls i Bentley. Tu polisa pochłonie krocie

No dobrze, a co z Bentleyem i Rolls-Roycem? Tu z pewnością można liczyć na jeszcze bardziej spektakularne kwoty. Jako że samochody te kosztują grubo powyżej miliona złotych, cena kompletu polis będzie liczona w dziesiątkach tysięcy. Tyle że o konkretnych kwotach mówić ciężko. Wyliczenie ubezpieczenia dla tak wyjątkowych pojazdów wymaga każdorazowo zastosowania indywidualnego podejścia. Nie da się zatem podać średnich cen.

REKLAMA

Samochody polskich piłkarzy, ile kosztuje ubezpieczenie do samochodów polskich piłkarzy

Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?

CUK Ubezpieczenia

Samochody polskich piłkarzy z auta skoczków

Polscy piłkarze chętnie inwestują w samochody. A co z zawodnikami pochodzącymi z innych dyscyplin sportowych? Weźmy za przykład skoczków narciarskich. Ci motoryzacyjnie wydają pieniądze z dużo mniejszym rozmachem. Mniej muszą zatem zapłacić podczas ubezpieczania pojazdu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dawid Kubacki jeździ Renault Koleos, autem marki będącej sponsorem polskiej kadry, a Piotr Żyła porusza się Hyundaiem ix35. Średni koszt polisy autocasco dla Renault Koleos z roczników 2017-2019 wynosi 2100 zł za roczną ochronę. Natomiast samo OC kosztuje w granicach 1100 zł. W przypadku niewielkiego SUV-a marki Hyundai pakiet OC/AC to wydatek rzędu 4,5 tys. zł, a OC ok. 500 zł. – kalkuluje Katarzyna Pokora z CUK Ubezpieczenia.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Mandaty BALM – jak odwołać się od kar nałożonych przez niemieckie służby kontroli transportu drogowego?

Mandaty od Bundesamt für Logistik und Mobilität (BALM – BAG to poprzednia nazwa) to zmora wielu przewoźników działających w Niemczech. Kary bywają wysokie, a procedury odwoławcze skomplikowane. To sprawia, że wielu przedsiębiorców rezygnuje z walki o swoje prawa. Jest to jednak błąd. Jeśli są podstawy do odwołania, warto je wnieść. Jak to zrobić?

Dłuższe kontrole drogowe do 56 dni wstecz - większe ryzyko wykrycia naruszenia przepisów przez kierowcę i przewoźnika

Wydłużone kontrole drogowe z 28 do 56 dni wstecz zwiększają prawdopodobieństwo wykrycia naruszeń przepisów przez kierowcę i przewoźnika. Inspekcja może teraz dokładniej badać rekompensaty za skrócone odpoczynki. Problemem jest też brak pamięci na kartach kierowców.

Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

REKLAMA

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

Nowe limity podatkowe dla samochodów osobowych od 2026 roku

Nowe przepisy premiują niskoemisyjne samochody – czy niższe limity podatkowe dla aut spalinowych i hybryd od 2026 r. zmienią kalkulacje przedsiębiorców w zakresie aut flotowych?

REKLAMA

Mandat za opony – za co konkretnie można go otrzymać w 2025 roku i jak wysokie są stawki?

Ogółem wysokość mandatu za wykroczenie drogowe może sięgnąć 5 tys. zł, a jeżeli wykroczeniem zajmie się sąd, to może nałożyć nawet 30 tys. zł mandatu. Szczegółowe przepisy odnoszą się jednak do konkretnych przypadków i interpretowanie ich w kontekście opon jest mylne.

Zmiany w OC od 10 września 2025 r. Jak będą działały nowe przepisy?

10 września 2025 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Dzięki nowym przepisom nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego ze wskazaniem daty jej rozwiązania.

REKLAMA