REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?

Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?
Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?
Materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

Samochody polskich piłkarzy. To panteon najszybszych i najdroższych modeli. Ile każdego z zawodników kosztuje ubezpieczenie auta? Sprawdźmy.

Samochody polskich piłkarzy? Jest o czym opowiadać

Piłkarze z polskiej kadry bez wątpienia nie narzekają na brak pieniędzy. Szczególnie że każdy z nich poza kadrą pracuje w zagranicznym klubie. A skoro środki mają, wybierają też modele aut mocno luksusowe. Nie ma się zatem co dziwić, że podczas zgrupowania kadry przed hotelem nie brakuje takich modeli jak Bentley Continental GT Speed, Porsche 911 Speedster, Aston Martin Rapide, BMW i8, Bentley Bentayga czy Rolls-Royce Wraith.

REKLAMA

Ile kosztuje ubezpieczenie aut polskich piłkarzy?

REKLAMA

Każdy z tych samochodów kosztuje krocie. Ceny wynoszą od kilkuset tysięcy do dwóch milionów złotych. Krocie kosztuje zatem także... ich ubezpieczenie. O kwestię wyliczenia przykładowych cen polis poprosiliśmy ekspertów z CUK Ubezpieczenia. Co wynika z ich kalkulacji?

W przypadku Astona Martina Rapide – takiego, jakim jeździ Grzegorz Krychowiak – autocasco będzie kosztować średnio 17,3 tys. zł. Samo OC to wydatek na poziomie 2,3 tys. zł. To dużo? Ciężko liczyć na mocno konkurencyjną stawkę nawet w przypadku nowego samochodu służbowego Roberta Lewandowskiego. Cupra Formentor VZ5 kosztuje około 340 tys. zł. A to oznacza, że polski napastnik za pakiet polis na rok zapłaciłby dziś 8,5 tys. zł.

Rolls i Bentley. Tu polisa pochłonie krocie

No dobrze, a co z Bentleyem i Rolls-Roycem? Tu z pewnością można liczyć na jeszcze bardziej spektakularne kwoty. Jako że samochody te kosztują grubo powyżej miliona złotych, cena kompletu polis będzie liczona w dziesiątkach tysięcy. Tyle że o konkretnych kwotach mówić ciężko. Wyliczenie ubezpieczenia dla tak wyjątkowych pojazdów wymaga każdorazowo zastosowania indywidualnego podejścia. Nie da się zatem podać średnich cen.

Samochody polskich piłkarzy, ile kosztuje ubezpieczenie do samochodów polskich piłkarzy

Samochody polskich piłkarzy, ile kosztuje ubezpieczenie do samochodów polskich piłkarzy

Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?

CUK Ubezpieczenia

Samochody polskich piłkarzy z auta skoczków

REKLAMA

Polscy piłkarze chętnie inwestują w samochody. A co z zawodnikami pochodzącymi z innych dyscyplin sportowych? Weźmy za przykład skoczków narciarskich. Ci motoryzacyjnie wydają pieniądze z dużo mniejszym rozmachem. Mniej muszą zatem zapłacić podczas ubezpieczania pojazdu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dawid Kubacki jeździ Renault Koleos, autem marki będącej sponsorem polskiej kadry, a Piotr Żyła porusza się Hyundaiem ix35. Średni koszt polisy autocasco dla Renault Koleos z roczników 2017-2019 wynosi 2100 zł za roczną ochronę. Natomiast samo OC kosztuje w granicach 1100 zł. W przypadku niewielkiego SUV-a marki Hyundai pakiet OC/AC to wydatek rzędu 4,5 tys. zł, a OC ok. 500 zł. – kalkuluje Katarzyna Pokora z CUK Ubezpieczenia.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA