REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?
Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?
Materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

Samochody polskich piłkarzy. To panteon najszybszych i najdroższych modeli. Ile każdego z zawodników kosztuje ubezpieczenie auta? Sprawdźmy.

Samochody polskich piłkarzy? Jest o czym opowiadać

Piłkarze z polskiej kadry bez wątpienia nie narzekają na brak pieniędzy. Szczególnie że każdy z nich poza kadrą pracuje w zagranicznym klubie. A skoro środki mają, wybierają też modele aut mocno luksusowe. Nie ma się zatem co dziwić, że podczas zgrupowania kadry przed hotelem nie brakuje takich modeli jak Bentley Continental GT Speed, Porsche 911 Speedster, Aston Martin Rapide, BMW i8, Bentley Bentayga czy Rolls-Royce Wraith.

REKLAMA

Ile kosztuje ubezpieczenie aut polskich piłkarzy?

REKLAMA

Każdy z tych samochodów kosztuje krocie. Ceny wynoszą od kilkuset tysięcy do dwóch milionów złotych. Krocie kosztuje zatem także... ich ubezpieczenie. O kwestię wyliczenia przykładowych cen polis poprosiliśmy ekspertów z CUK Ubezpieczenia. Co wynika z ich kalkulacji?

W przypadku Astona Martina Rapide – takiego, jakim jeździ Grzegorz Krychowiak – autocasco będzie kosztować średnio 17,3 tys. zł. Samo OC to wydatek na poziomie 2,3 tys. zł. To dużo? Ciężko liczyć na mocno konkurencyjną stawkę nawet w przypadku nowego samochodu służbowego Roberta Lewandowskiego. Cupra Formentor VZ5 kosztuje około 340 tys. zł. A to oznacza, że polski napastnik za pakiet polis na rok zapłaciłby dziś 8,5 tys. zł.

Rolls i Bentley. Tu polisa pochłonie krocie

No dobrze, a co z Bentleyem i Rolls-Roycem? Tu z pewnością można liczyć na jeszcze bardziej spektakularne kwoty. Jako że samochody te kosztują grubo powyżej miliona złotych, cena kompletu polis będzie liczona w dziesiątkach tysięcy. Tyle że o konkretnych kwotach mówić ciężko. Wyliczenie ubezpieczenia dla tak wyjątkowych pojazdów wymaga każdorazowo zastosowania indywidualnego podejścia. Nie da się zatem podać średnich cen.

Samochody polskich piłkarzy, ile kosztuje ubezpieczenie do samochodów polskich piłkarzy

Samochody polskich piłkarzy, ile kosztuje ubezpieczenie do samochodów polskich piłkarzy

Samochody polskich piłkarzy. Ile kosztuje ich ubezpieczenie?

CUK Ubezpieczenia

Samochody polskich piłkarzy z auta skoczków

REKLAMA

Polscy piłkarze chętnie inwestują w samochody. A co z zawodnikami pochodzącymi z innych dyscyplin sportowych? Weźmy za przykład skoczków narciarskich. Ci motoryzacyjnie wydają pieniądze z dużo mniejszym rozmachem. Mniej muszą zatem zapłacić podczas ubezpieczania pojazdu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dawid Kubacki jeździ Renault Koleos, autem marki będącej sponsorem polskiej kadry, a Piotr Żyła porusza się Hyundaiem ix35. Średni koszt polisy autocasco dla Renault Koleos z roczników 2017-2019 wynosi 2100 zł za roczną ochronę. Natomiast samo OC kosztuje w granicach 1100 zł. W przypadku niewielkiego SUV-a marki Hyundai pakiet OC/AC to wydatek rzędu 4,5 tys. zł, a OC ok. 500 zł. – kalkuluje Katarzyna Pokora z CUK Ubezpieczenia.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA