A2 do Europy - aplikacja dla zmotoryzowanych
REKLAMA
REKLAMA
Aplikacja A2 do Europy od momentu pojawienia się w sieci w 2014 roku zyskuje coraz większą popularność. Mobilny przewodnik od Autostrady Wielkopolskiej SA został m.in. wyróżniony w rankingu „Najlepszych aplikacji 2014”, jako narzędzie pozwalające kompleksowo zaplanować podróż.
REKLAMA
A2 do Europy - aplikacja stworzona przez Autostradę Wielkopolską
REKLAMA
A2 do Europy jest mobilnym kompendium wiedzy, które pozwala na kompleksowe przygotowanie się do podróży – od poznania przebiegu trasy, poprzez koszty, czas przejazdu aż do listy niezbędnego wyposażenia samochodu i wysokości mandatów w danym kraju. Mechanizm aplikacji ma wbudowany system geolokalizacji, dzięki któremu aplikacja przesyła pakiet informacji dotyczących prowadzenia pojazdu w kraju, w którym aktualnie znajduje się użytkownik. Narzędzie podaje szacunkowy czas przejazdu na podstawie danych z Google Maps, pokazuje także ile procent trasy (wraz z liczbą kilometrów) przebiega przez autostrady oraz wyświetla szczegóły dotyczące płatnych odcinków dróg. „A2 do Europy” udostępnia także wirtualny alkomat.
Ostatnio, Autostrada Wielkopolska wprowadziła udogodnienia w aplikacji. Od czerwca tego roku podróż w 46 krajach Europy można zaplanować aż w 7 językach do wyboru: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, włoskim oraz rosyjskim.
Zobacz też: Będą ułatwienia przy zwrocie VAT
Kampania społeczno-edukacyjna „Visit Poland with A2 to EUROPE
Wprowadzeniu udogodnień w aplikacji towarzyszy kampania społeczno-edukacyjna „Visit Poland with A2 to EUROPE”, której celem jest promocja turystycznych walorów naszego kraju.
Patronat honorowy nad kampanią sprawują: Minister Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyki. Patronami akcji są miasta: Poznań, Łódź, Kraków, Szczecin, Gdańsk, Olsztyn, Kazimierz Dolny oraz Zakopane.
Zobacz też: Ograniczenia karty EKUZ - nie zawsze pomoże w podróży
REKLAMA
Przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnych wyjazdów dane aplikacji zostały zaktualizowane także o najnowsze, dostępne informacje na temat wysokości opłat na wszystkich europejskich autostradach oraz uzupełnione o nowe trasy – objęte wyłącznie elektronicznym poborem opłat.
- Tegoroczna edycja kampanii skupia się na promocji ciekawych wydarzeń oraz turystycznych walorów Polski zarówno wśród rodzimych jak i zagranicznych turystów. Wprowadzając na początku tego roku dwujęzyczną komunikację w mediach społecznościowych, otworzyliśmy się na europejski dialog poszerzając grono zagranicznych odbiorców. Konsekwencją proeuropejskiej komunikacji jest podzielenie się zasobami i możliwościami jakie zapewnia aplikacja A2 DO EUROPY. Wierzymy, że dzięki udostępnieniu aplikacji w aż 7 wersjach językowych podniesiemy znacznie komfort korzystania z tego narzędzia. W tym roku aplikacja zyskuje prawdziwie europejski wymiar stając się uniwersalnym narzędziem dla wszystkich kierowców z zagranicy – mówi Zofia Kwiatkowska, rzeczniczka AWSA.
Źródło: Materiały prasowe Autostrady Wielkopolskiej
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.