REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

The Mongol Rally 2013 – charytatywny rajd roku

Subskrybuj nas na Youtube
Mongol Rally 2013 to rajd, którego celem jest pomoc potrzebującym.
Mongol Rally 2013 to rajd, którego celem jest pomoc potrzebującym.
quoteme.pl

REKLAMA

REKLAMA

Start w Czechach, meta w Mongolii. Do pokonania 10 tysięcy kilometrów, czyli ponad 500 godzin podróży. Bezlik trudności i jeden cel: pomoc Fundacji „Mam Marzenie”.

Lada moment 3-osobowa ekipa z Polski wyruszy swoją Skodą na podbój Mongolii! Choć wydarzenie to może wydawać się niektórym swoistą zabawą czy sposobem na wakacyjny urlop, to w rzeczywistości jest sposobem na niesienie pomocy Fundacji " Mam Marzenie".

REKLAMA

The Mongol Rally 2013 - trzech muszkieterów

Jakub Wronkowski, Krzysztof Sokolik i Michał Arament to jedyni przedstawiciele Polski w The Mongol Rally 2013. Postanowili oni na 3 tygodnie oderwać się od codziennych obowiązków w Warszawie i zrobić coś szalonego, a równocześnie bezinteresownego dla innych. Skoda Fabia z silnikiem 1.2. jest ich przepustką do przeżycia ekstremalnej wyprawy i zdobycia stolicy Mongolii – Ułan Bator.

Ambitny cel wyprawy - nieść pomoc potrzebującym

The Mongol Rally to amatorski międzynarodowy rajd samochodowy organizacji The Adventurist. Rokrocznie bierze w nim udział około 300 drużyn z całego świata. Nieprzypadkowo nazywany jest „największą przygodą na świecie” – nie jest tradycyjny wyścigiem, a raczej niezwykłą, dobroczynną wyprawą rajdową. Pozwala na wsparcie finansowe organizacji charytatywnych i spełnienie wewnętrznych pragnień niemal każdego entuzjasty przygód: szybkiej jazdy po bezdrożach, bezkresu imponujących krajobrazów i możliwości poznania nowych kultur. - To nie jest wyścig, nie ma miejsc czy medali. To zabawa i prawdziwa przygoda. Celem jest sama podróż i pomoc dzieciakom z Fundacji „Mam marzenie” - mówi Jakub Wronkowski.

Regulamin niezwykłego rajdu i nietypowa "rajdówka"

REKLAMA

Zasady rajdu są proste – organizatorzy nie zapewniają żadnego wsparcia, a uczestnicy są zdani tylko na siebie. - Organizacją samego rajdu każda drużyna zajmuje się sama - od wyboru pojazdu, przez wybór trasy i czasu w jakim chce ją pokonać. Organizatorzy regulują jednak jakim autem można wyruszyć – tłumaczy Krzysztof Sokolik. Nie ma mowy o solidnych, niezawodnych terenówkach. Samochód nie może mieć więcej niż 10 lat, ani posiadać napędu 4x4, musi być relatywnie tani, a pojemność silnika nie może przekraczać 1.2.

- Pojedziemy naszym 9-letnim „Skodzisławem”. Wierzymy, że uda nam się przejechać całość trasy. Naszym celem jest Ułan Bator, dotrzemy tam choćby na osiołkach – dodaje Michał Arament.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Rajd startuje już 15 lipca 2013 r.. Ekipa zbiera pieniądze na pomoc dzieciom znajdującym się pod opieką Fundacji „Mam Marzenie” na specjalnie utworzonym na ten cel profilu: http://www.siepomaga.pl/r/mongolian-job. Po zakończeniu imprezy samochód zostanie w Mongolii i także zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Zapraszamy również do śledzenia poczynań The Mongolian Job Team za pośrednictwem social media: https://www.facebook.com/TheMongolianJobTeam?fref=ts .

Polska ekipa Mongol Rally 2013 w składzie Jakub Wronkowski, Krzysztof Sokolik i Michał Arament.
quoteme.pl
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA