REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

The Mongol Rally 2013 – charytatywny rajd roku

Mongol Rally 2013 to rajd, którego celem jest pomoc potrzebującym.
Mongol Rally 2013 to rajd, którego celem jest pomoc potrzebującym.
quoteme.pl

REKLAMA

REKLAMA

Start w Czechach, meta w Mongolii. Do pokonania 10 tysięcy kilometrów, czyli ponad 500 godzin podróży. Bezlik trudności i jeden cel: pomoc Fundacji „Mam Marzenie”.

Lada moment 3-osobowa ekipa z Polski wyruszy swoją Skodą na podbój Mongolii! Choć wydarzenie to może wydawać się niektórym swoistą zabawą czy sposobem na wakacyjny urlop, to w rzeczywistości jest sposobem na niesienie pomocy Fundacji " Mam Marzenie".

REKLAMA

The Mongol Rally 2013 - trzech muszkieterów

Jakub Wronkowski, Krzysztof Sokolik i Michał Arament to jedyni przedstawiciele Polski w The Mongol Rally 2013. Postanowili oni na 3 tygodnie oderwać się od codziennych obowiązków w Warszawie i zrobić coś szalonego, a równocześnie bezinteresownego dla innych. Skoda Fabia z silnikiem 1.2. jest ich przepustką do przeżycia ekstremalnej wyprawy i zdobycia stolicy Mongolii – Ułan Bator.

Ambitny cel wyprawy - nieść pomoc potrzebującym

The Mongol Rally to amatorski międzynarodowy rajd samochodowy organizacji The Adventurist. Rokrocznie bierze w nim udział około 300 drużyn z całego świata. Nieprzypadkowo nazywany jest „największą przygodą na świecie” – nie jest tradycyjny wyścigiem, a raczej niezwykłą, dobroczynną wyprawą rajdową. Pozwala na wsparcie finansowe organizacji charytatywnych i spełnienie wewnętrznych pragnień niemal każdego entuzjasty przygód: szybkiej jazdy po bezdrożach, bezkresu imponujących krajobrazów i możliwości poznania nowych kultur. - To nie jest wyścig, nie ma miejsc czy medali. To zabawa i prawdziwa przygoda. Celem jest sama podróż i pomoc dzieciakom z Fundacji „Mam marzenie” - mówi Jakub Wronkowski.

Regulamin niezwykłego rajdu i nietypowa "rajdówka"

REKLAMA

Zasady rajdu są proste – organizatorzy nie zapewniają żadnego wsparcia, a uczestnicy są zdani tylko na siebie. - Organizacją samego rajdu każda drużyna zajmuje się sama - od wyboru pojazdu, przez wybór trasy i czasu w jakim chce ją pokonać. Organizatorzy regulują jednak jakim autem można wyruszyć – tłumaczy Krzysztof Sokolik. Nie ma mowy o solidnych, niezawodnych terenówkach. Samochód nie może mieć więcej niż 10 lat, ani posiadać napędu 4x4, musi być relatywnie tani, a pojemność silnika nie może przekraczać 1.2.

- Pojedziemy naszym 9-letnim „Skodzisławem”. Wierzymy, że uda nam się przejechać całość trasy. Naszym celem jest Ułan Bator, dotrzemy tam choćby na osiołkach – dodaje Michał Arament.

Rajd startuje już 15 lipca 2013 r.. Ekipa zbiera pieniądze na pomoc dzieciom znajdującym się pod opieką Fundacji „Mam Marzenie” na specjalnie utworzonym na ten cel profilu: http://www.siepomaga.pl/r/mongolian-job. Po zakończeniu imprezy samochód zostanie w Mongolii i także zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Zapraszamy również do śledzenia poczynań The Mongolian Job Team za pośrednictwem social media: https://www.facebook.com/TheMongolianJobTeam?fref=ts .

Polska ekipa Mongol Rally 2013 w składzie Jakub Wronkowski, Krzysztof Sokolik i Michał Arament.
quoteme.pl
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Postęp projektu Izery: fabryka i nowy SUV już w 2025 roku?

    Na konferencji prasowej 7 grudnia 2023 r. prezes spółki ElectroMobility Poland (EMP), Piotr Zaremba, ogłosił znaczący postęp projektu Izery (pierwszego polskiego samochodu elektrycznego), informując o zrealizowaniu planów w 39 procentach. Wizja fabryki w Jaworznie i pierwszych samochodów z niej zjeżdżających staje się coraz bardziej realna. Produkcja samochodów ma ruszyć w tej fabryce pod koniec 2025 roku.

    Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

    Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

    Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

    Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

    Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

    Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

    REKLAMA

    Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

    Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    REKLAMA

    Mosiężna skrobaczka do szyb. Fiński wynalazek rzeczywiście nie rysuje szyb?

    Mosiężna skrobaczka do szyb to hit ostatnich lat w Polsce. Powód? Ponoć nie ma możliwości, aby porysowała szybę w samochodzie. Ile jest w tym prawdy? I czym tak właściwie jest fińska skrobaczka? Sprawdziłem to.

    Samochody autonomiczne. Kiedy pojawią się na drogach? Częściowo są już dziś

    W XXI wieku przemysł motoryzacyjny ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Zmiany te napędzają wymogi prawne, wyścigi producentów, ale też wymogi klientów. A to prowadzi do jednego wniosku. Innowacje stopniowo wprowadzają wizję aut autonomicznych do naszego codziennego życia.

    REKLAMA