REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes-Benz Klasy C z oponami Hankook

Subskrybuj nas na Youtube
Mercedes-Benz Klasy C z oponami Hankook.
Mercedes-Benz Klasy C z oponami Hankook.
Mercedes-Benz

REKLAMA

REKLAMA

Najnowsza generacja Mercedesa-Benza Klasy C jest standardowo wyposażana w opony koreańskiego producenta Hankook. Model jest konfigurowany zarówno z ogumieniem tradycyjnym, jak i runflat.

Do najnowszego Mercedesa-Benza Klasy C, Hankook dostarcza wysokowydajne opony ze swojej wielokrotnie wyróżnianej linii Ventus. Nowa limuzyna jest – obok samochodów Mercedes-Benz klasy S i E – już trzecim modelem tej prestiżowej marki ze Stuttgartu, który wyjeżdża z fabryki na oponach Hankook, a dodatkowo pierwszym modelem, w którym fabrycznie montuje się opony typu runflat marki Hankook (HRS – Hankook Runflat System). Nowy Mercedes-Benz klasy C wyposażany jest obecnie także w  opony Hankook Ventus S1 evo² w rozmiarze 225/50 R 17 – zarówno w wersji standardowej, jak i runflat.

REKLAMA

REKLAMA

Zobacz też: Opony niepneumatyczne Air Free

„Nowa klasa C jest już trzecim modelem Mercedes-Benz, w którym w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zaczęto montować nasze wydajne opony, co świadczy o naszej uznanej i utrzymującej się na stałym poziomie jakości zarówno w zakresie projektowania, jak i produkcji” – wyjaśnia Ho-Youl Pae, Senior Vice-President i Europa-Chef firmy. „Jesteśmy niezwykle dumni zwłaszcza z faktu, że w zakresie bezpieczeństwa, dynamiki jazdy i wygody również nasz produkowany w Europie system Hankook runflat spełnia wysokie wymagania inżynierów z firmy Mercedes-Benz. Ten nowy zakres współpracy jest tym samym kolejnym potwierdzeniem, że kompetencje technologiczne marki Hankook są na wysokim, światowym poziomie”.

Oprócz wersji standardowej Hankook Ventus S1 evo², projektanci Hankook zaprojektowali system Hankook Runflat (HRS) z myślą o charakterystycznych dla Mercedesa rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa i komfortu. Już na etapie fazy testowej opony Hankook Ventus S1 evo² w obu stosowanych wersjach wykazały się niezawodnym prowadzeniem, doskonałą skutecznością hamowania, wysoką stabilnością podczas jazdy na wprost, niskim poziom hałasu toczenia i znacznie zredukowanym oporem toczenia. Te dobre wyniki testów są między innymi skutkiem znacznego obniżenia wagi opon (mniej nieresorowanych mas) dzięki  zastosowaniu bardzo lekkiego i jednocześnie wysoce obciążalnego kordu stalowego na przykład do produkcji opasania – podobną technologię stosuje się również w oponach Hankook używanych podczas wyścigów DTM.

REKLAMA

Zobacz też: Co to jest rotacja ogumienia?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zaawansowane technologie wykorzystywane są także do produkcji mieszanki gumy. Poprzez wydłużenie czasu mieszania w obniżonej temperaturze w zakresie bieżnika osiągnięto znaczne zwiększenie współczynnika spójności i o wiele lepsze usieciowienie sadzy i molekuł kauczuku. Skutkiem tego jest niższa tendencja do nagrzewania się opon podczas użytkowania, co pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy, a zwłaszcza na opór toczenia i zużycie opon. Specjalnie zaprojektowany polimer styrenowy znacznie podnosi przyczepność opony, dzięki czemu charakteryzuje się ona doskonałą sprawnością hamowania i trakcją na mokrej nawierzchni.

Źródło: Hankook Tire

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Duże zmiany w naszEauto – co dalej z programem dofinasowania pojazdów elektrycznych?

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nie ogłosił jeszcze wyników konsultacji społecznych, które miały miejsce w I połowie września, w zakresie zmian w programie dopłat do zakupu i finansowania pojazdów elektrycznych funkcjonującego pod nazwą "NaszEauto". Znane są już kierunki zmian i szykuje się w tym zakresie mała rewolucja - czy jednak nie będzie to przysłowiowy gwóźdź do trumny dla tych dopłat?

Czy seniorzy stracą prawa jazdy? Unia Europejska zdecydowała - nie ma odwrotu

Co pewien czas w debacie publicznej wraca temat uprawnień do kierowania pojazdami posiadanym przez seniorów. Dyskutuje się, czy ze względu na wiek starsi kierowcy nie powinni podlegać obowiązkowym, częstszym badaniom lekarskim, oraz czy lekarze swoim orzeczeniem mogliby „zabierać” prawa jazdy mniej sprawnym seniorom. Temat ten był ostatnio przedmiotem dyskusji na poziomie Unii Europejskiej i zapadły decyzje co do kierunków zmian.

Kontrole na granicach do kwietnia 2026 r. Przedłużenie aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie

Kontrole na granicach z Niemcami i Litwą zostały przedłużone do kwietnia 2026 r. Wydłużenie kontroli aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie. Przedsiębiorcy szczególnie boją się okresu ostatnich dwóch miesięcy roku.

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

REKLAMA

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

KGP: 103 919 interwencji, 364 wypadki drogowe, 16 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 103 919 interwencji. Byli wzywani do 364 wypadków drogowych.

To oni są najniebezpieczniejsi na drogach. Polacy nie mają wątpliwości

Młodzi kierowcy, rowerzyści, a może właściciele konkretnych marek aut? Najnowsze badanie pokazuje, kogo Polacy wskazują jako największe zagrożenie na drogach. Wyniki nie pozostawiają złudzeń i mogą być zaskoczeniem dla wielu uczestników ruchu. Na cenzurowanym znaleźli się nie tylko ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę za kółkiem. Zaskakuje też miejsce jednej z najpopularniejszych marek samochodów w Polsce.

Akcja "Trzeźwy Poranek". Stołeczni policjanci zatrzymali ponad 40 nietrzeźwych kierowców

Policjanci z garnizonu stołecznego przeprowadzili dziś akcję "Trzeźwy Poranek". Do godziny 10:00 skontrolowali blisko 18 tysięcy kierowców. Wyniki są alarmujące – 41 osób prowadziło pojazd po alkoholu, w tym zawodowi kierowcy oraz recydywista z dożywotnim zakazem prowadzenia.

REKLAMA

Jakie samochody wybierają przedsiębiorcy?

Jakie auta najczęściej wybierają polscy przedsiębiorcy? Według raportu EFL to biznesmeni napędzają polską motoryzację, wymieniając flotę co kilka lat. Najczęściej korzystają z leasingu.

Kiedy seniorzy stracą prawo jazdy? Aktualne zasady na październik 2025 – sprawdź, czy dotyczy to Ciebie

Czy seniorzy tracą prawo jazdy z powodu wieku? A może wystarczy choroba? A co z punktami karnymi? W praktycznym poradniku wyjaśniamy, co naprawdę decyduje o utracie uprawnień i jakie przepisy obowiązują kierowców w starszym wieku. Sprawdzamy też, kiedy decyzję podejmuje lekarz, a kiedy starosta lub sąd. Dzięki temu dowiesz się, jak uniknąć problemów i zachować prawo jazdy na dłużej.

REKLAMA