REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Standardowe Volvo w stylu Polestar. Teraz nawet 50 KM więcej!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Standardowe Volvo w stylu Polestar. Teraz nawet 50 KM więcej!
Standardowe Volvo w stylu Polestar. Teraz nawet 50 KM więcej!
Materiały prasowe Volvo

REKLAMA

REKLAMA

Fabryczne programy sterujące pracą silnika mogą oznaczać przyrost nawet 50 KM i 50 Nm. Teraz Volvo przygotowało ofertę promocyjną na pakiety Polestar. Modyfikacja stała się bowiem o 30 proc. tańsza.

REKLAMA

Volvo doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że zakup nowego samochodu często oznacza wyważenie oczekiwań kierowcy z jego możliwościami finansowymi. Nie zawsze zatem nabywcę stać na tak mocny silnik, jakiego mógłby oczekiwać. Sytuacja oczywiście nie jest bez wyjścia. Szczególnie że Szwedzi mają w ofercie oryginalne oprogramowanie silników stworzone przez inżynierów Polestar. To podnosi moment obrotowy i moc silnika oraz znacząco poprawia reakcję na gaz.

REKLAMA

Bardzo ważne w ofercie Volvo jest to, że Polestar poprawia możliwości pojazdu robi to na warunkach fabrycznych - a to oznacza bezpieczeństwo i fakt, że po "tuningu" nie spadnie wytrzymałość chociażby takich elementów konstrukcji jak sprzęgło, układ wtryskowy, turbosprężarka czy filtr cząstek stałych. Teraz dostęp do programów stał się łatwiejszy - a wszystko za sprawą promocji, w której jego cena spada o 30 proc. Ile zatem kosztuje dodatkowy zastrzyk mocy dla Volvo? Program Polestar wraz z wgraniem oznacza wydatek na poziomie 3150 złotych brutto.

Volvo D4 AWD: 50 koni więcej dzięki Polestar

REKLAMA

Zdarza się, że wyniki "metamorfozy" silnika w szwedzkim aucie są naprawdę spektakularne. Tak dzieje się np. w przypadku jednostki D4 AWD montowanej w latach 2013 - 2017. 2.4-litrowy diesel był chętnie wybierany przez nabywców modeli XC60 i XC70. Teraz za sprawą programu Polestar jego możliwości można zrównać z wersją D5. Przykład? W przypadku Volvo XC60 wyposażonego w przekładnię automatyczną z roku 2014 moc rośnie ze 163 do 215 koni mechanicznych, a moment obrotowy z 420 do 440 Nm. To jednak nie koniec, bo czas sprintu do setki skraca się z 10,9 do 8,3 sekundy.

Na silniku D4 spore możliwości nowego oprogramowania sterującego Polestar nie kończą się. W Volvo V40 T3 i T4 można uzyskać nawet 34 konie więcej, a S60, S80 i XC70 nawet 25 koni więcej. W niektórych przypadkach wzrost mocy jest symboliczny. Szwedzcy inżynierowie nadrabiają jednak innym wskaźnikiem - przyrostem nawet 50 Nm momentu obrotowego (dotyczy m.in. Volvo XC40 T5 AWD).

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA