Akcja serwisowa Suzuki Celerio - sprawdź czy chodzi o twój samochód
REKLAMA
REKLAMA
Przedsiębiorca Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Suzuki Celerio, wyprodukowanych w Tajlandii, wspornik taśmy bocznej poduszki powietrznej mógł zostać niewłaściwie dokręcony, co może skutkować jej nieprawidłowym zadziałaniem w przypadku kolizji i obrażeniami u pasażerów.
REKLAMA
Producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli pojazdów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi, w celu kontroli i ewentualnej poprawie montażu wspornika taśmy bocznej poduszki powietrznej.
Informacji związanych z kampanią udziela Dział Serwisu Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Połczyńska 10, 01-378 Warszawa; tel.: 22 32 94 137).
UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców. Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.
REKLAMA
REKLAMA