REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe Audi TT RS Coupé i Audi TT RS Roadster 2016

Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Audi przedstawiło najnowsze TT RS Coupe i TT RS Roadster. Te najmocniejsze wersje sportowych modeli napędzane są przez pięciocylindrowe silniki rozwijające moc maksymalną 400 KM (o 60 KM więcej niż w modelach poprzedniej generacji). Osiągi? Więcej niż zadowalające!

Nowe Audi TT RS Coupé i Audi TT RS Roadster 2016 - osiągi

Nowe Audi TT RS jest napędzany przez nowy, pięciocylindrowy silnik o mocy 400 KM – o 60 KM więcej niż poprzednik. Olbrzymi moment obrotowy - 480 niutonometrów – przekazywany jest zarówno na przednie jak i na tylne koła. Kontrola trakcji zapewnia taką dystrybucję tej mocy, by przyspieszenie było maksymalne, a poślizg minimalny. Dzięki temu, wersja Coupé od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,7 sekundy, a Roadster w 3,9 sekundy.

REKLAMA

REKLAMA

Nowe Audi TT RS Coupé 2016

Audi

Audi

Zobacz też: Test Audi TT 2.0 TFSI Quattro S tronic

 Audi TT RS o wysokości zaledwie 1,34 m jest gwarantem emocji podczas jazdy. W modelu Roadster dach otwierany jest przyciskiem – również podczas jazdy - jeśli prędkość nie przekracza 50 km/h.

Audi TT RS Roadster 2016

Audi

Audi

Stylizacja Audi TT RS jest inspirowana samochodami sportowymi – podkreślają to elementy zrobione z aluminium, z karbonu oraz emblematy RS. Podobnie jak w Audi R8, przycisk rozrusznika umieszczono bezpośrednio na kierownicy.

REKLAMA

Zobacz też: Nowe Audi A4 2015 – co się zmieniło?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowy, opcjonalny przycisk satelitarny na kierownicy umożliwia obsługę systemu wyboru dynamiki jazdy. System, zgodnie z życzeniem kierowcy, zmienia charakter prowadzenia Audi TT RS, oferując do wyboru cztery tryby jazdy – od bardzo komfortowej, po jednoznacznie dynamiczną. Wszystkie instrumenty zorientowane są na kierowcę. Cyfrowy Audi Virtual Cockpit z monitorem o przekątnej 12,3 cala wyświetla wszystkie ważne informacje począwszy od prędkości, na ekranie nawigacji kończąc. Co więcej, specjalny widok RS informuje o ciśnieniu powietrza w oponach, momencie obrotowym i siłach bezwładności. Po osiągnięciu granicznej liczby obrotów, sygnał wizualny informuje kierowcę o konieczności przełączenia biegu. Zmiana biegów w trybie manualnym dwusprzęgłowej skrzyni, odbywa się za pomocą manetek przy kierownicy lub dźwigni w tunelu środkowym. Jak przystało na samochód sportowy, dolne biegi mają krótkie przełożenia.

Nowe Audi TT RS Coupé 2016

Audi

Audi

Zobacz też: Test Audi A4 Avant 2.0 TDI 190 KM S tronic (B9)

Aby zawsze być na bieżąco, kierowca może korzystać z bogatej oferty infotainment. Informacje o wolnych miejscach parkingowych, o korkach i natężeniu ruchu, sprawdzanie cen paliwa, informacje pogodowe czy wiadomości online – to wszystko znajdziemy w Audi Connect. Podczas jazdy pasażerowie mogą twittować, a system, na życzenie, czyta wiadomości na głos. Mogą też, wykorzystując swoje własne smartfony lub tablety, surfować po internecie, ponieważ samochód wyposażono w punkt dostępu do sieci Wi-Fi Hotspot. Wybrane aplikacje ze smartfonów wyświetlają się bezpośrednio na ekranie Audi Virtual Cockpit. Telefon komórkowy można też ładować indukcyjnie na konsoli środkowej. Jest on wtedy sprzężony z anteną samochodową i na odpowiednią komendę łączy kierowcę z wybranym rozmówcą. Praktyczne rozwiązanie: mikrofony zestawu głośnomówiącego w modelu Roadster zintegrowano z pasami bezpieczeństwa  – zapewnia to najwyższą jakość głosu.

Źródło: Audi

Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Audi TT RS Roadster 2016
Audi
Audi TT RS Roadster 2016
Audi
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Czy Prezydent Karol Nawrocki podpisze tę nowelizację ustawy Prawo o ruchu drogowym? Jest ważny głos sprzeciwu: Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina Prezydentowi o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz skąd apel o weto prezydenta?

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Serwis z Grupy Infor.pl numerem 1 w Polsce. Auto.dziennik.pl to absolutny lider motoryzacji w listopadzie 2025

Jesteśmy dumni, że portal z grupy Infor.pl przyciągnął tylu czytelników. Serwis auto.dziennik.pl okazał się w listopadzie 2025 roku najczęściej odwiedzanym portalem motoryzacyjnym w Polsce – wynika z najświeższych danych Gemius Mediapanel. Witryna przyciągnęła 4,06 mln realnych użytkowników, pewnie obejmując pierwsze miejsce w kategorii „Motoryzacja”. Gratulujemy!

REKLAMA

Masz takie prawo jazdy? Za chwilę stanie się nieważne. Dokumenty z lat 1999–2001 tracą ważność błyskawicznie

Setki tysięcy kierowców właśnie dowiaduje się, że ich plastikowe prawa jazdy przestaną być ważne wcześniej, niż myśleli. Czas na wymianę jest wyjątkowo krótki, mowa o tygodniach, a nie miesiącach. Najbardziej zagrożone są konkretne roczniki, które lada chwila stracą możliwość legalnej jazdy.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace nad projektem ustawy o tachografach, który ma uprościć przepisy trybu wydawania, przedłużania lub wymiany kart do tachografów. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Koniec z kolejkami w urzędach? Prezydent podpisał ustawę, która zmienia życie milionom kierowców

Prezydent RP podpisał 1 grudnia 2025 r. nowelizację prawa o ruchu drogowym, która wprowadza długo wyczekiwane zmiany w rejestracji pojazdów. Kierowcy wreszcie będą mogli załatwić wiele formalności przez Internet, bez stania w kolejkach do okienek w wydziałach komunikacji. Nowe przepisy eliminują zbędną biurokrację i oszczędzają czas właścicieli samochodów. Sprawdź, co dokładnie się zmienia i kiedy nowe regulacje wejdą w życie.

Buspasy dostępne dla tych pojazdów aż do końca 2027 roku

Kierowcy pojazdów elektrycznych zachowają kluczowy przywilej przez kolejne dwa lata. Ustawa podpisana przez Prezydenta Karola Nawrockiego gwarantuje możliwość korzystania z buspasów do 31 grudnia 2027 roku.

REKLAMA

PZPA przyspiesza: 40 szkoleń dla kurierów jeszcze przed końcem roku

Polski Związek Partnerów Aplikacyjnych (PZPA) intensyfikuje działania w projekcie "Wsparcie w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego usług delivery". Do końca 2025 roku zaplanowano ponad 40 szkoleń dla kurierów w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Gdańsku i Lublinie.

Jazda na letnich oponach zimą. Grozi nawet 3000 zł i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego

W Polsce nie ma obowiązku jazdy na zimówkach, ale istnieje zakaz jazdy na letnich oponach w warunkach zimowych. Policja może nałożyć nawet 3000 zł mandatu, zatrzymać dowód rejestracyjny i zakazać dalszej jazdy. Ubezpieczyciel po kolizji może też uznać to za rażące niedbalstwo i żądać zwrotu części wypłaty. Sprawdź, kiedy ryzyko jest największe i jak łatwo wpaść w kłopoty.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA