REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe Audi TT RS Coupé i Audi TT RS Roadster 2016

Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Audi przedstawiło najnowsze TT RS Coupe i TT RS Roadster. Te najmocniejsze wersje sportowych modeli napędzane są przez pięciocylindrowe silniki rozwijające moc maksymalną 400 KM (o 60 KM więcej niż w modelach poprzedniej generacji). Osiągi? Więcej niż zadowalające!

Nowe Audi TT RS Coupé i Audi TT RS Roadster 2016 - osiągi

Nowe Audi TT RS jest napędzany przez nowy, pięciocylindrowy silnik o mocy 400 KM – o 60 KM więcej niż poprzednik. Olbrzymi moment obrotowy - 480 niutonometrów – przekazywany jest zarówno na przednie jak i na tylne koła. Kontrola trakcji zapewnia taką dystrybucję tej mocy, by przyspieszenie było maksymalne, a poślizg minimalny. Dzięki temu, wersja Coupé od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,7 sekundy, a Roadster w 3,9 sekundy.

REKLAMA

Nowe Audi TT RS Coupé 2016

Nowe Audi TT RS Coupé 2016

Audi

Audi

Zobacz też: Test Audi TT 2.0 TFSI Quattro S tronic

 Audi TT RS o wysokości zaledwie 1,34 m jest gwarantem emocji podczas jazdy. W modelu Roadster dach otwierany jest przyciskiem – również podczas jazdy - jeśli prędkość nie przekracza 50 km/h.

 Audi TT RS Roadster 2016

Audi TT RS Roadster 2016

Audi

Audi

Stylizacja Audi TT RS jest inspirowana samochodami sportowymi – podkreślają to elementy zrobione z aluminium, z karbonu oraz emblematy RS. Podobnie jak w Audi R8, przycisk rozrusznika umieszczono bezpośrednio na kierownicy.

Zobacz też: Nowe Audi A4 2015 – co się zmieniło?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowy, opcjonalny przycisk satelitarny na kierownicy umożliwia obsługę systemu wyboru dynamiki jazdy. System, zgodnie z życzeniem kierowcy, zmienia charakter prowadzenia Audi TT RS, oferując do wyboru cztery tryby jazdy – od bardzo komfortowej, po jednoznacznie dynamiczną. Wszystkie instrumenty zorientowane są na kierowcę. Cyfrowy Audi Virtual Cockpit z monitorem o przekątnej 12,3 cala wyświetla wszystkie ważne informacje począwszy od prędkości, na ekranie nawigacji kończąc. Co więcej, specjalny widok RS informuje o ciśnieniu powietrza w oponach, momencie obrotowym i siłach bezwładności. Po osiągnięciu granicznej liczby obrotów, sygnał wizualny informuje kierowcę o konieczności przełączenia biegu. Zmiana biegów w trybie manualnym dwusprzęgłowej skrzyni, odbywa się za pomocą manetek przy kierownicy lub dźwigni w tunelu środkowym. Jak przystało na samochód sportowy, dolne biegi mają krótkie przełożenia.

Nowe Audi TT RS Coupé 2016

Nowe Audi TT RS Coupé 2016

Audi

Audi

Zobacz też: Test Audi A4 Avant 2.0 TDI 190 KM S tronic (B9)

Aby zawsze być na bieżąco, kierowca może korzystać z bogatej oferty infotainment. Informacje o wolnych miejscach parkingowych, o korkach i natężeniu ruchu, sprawdzanie cen paliwa, informacje pogodowe czy wiadomości online – to wszystko znajdziemy w Audi Connect. Podczas jazdy pasażerowie mogą twittować, a system, na życzenie, czyta wiadomości na głos. Mogą też, wykorzystując swoje własne smartfony lub tablety, surfować po internecie, ponieważ samochód wyposażono w punkt dostępu do sieci Wi-Fi Hotspot. Wybrane aplikacje ze smartfonów wyświetlają się bezpośrednio na ekranie Audi Virtual Cockpit. Telefon komórkowy można też ładować indukcyjnie na konsoli środkowej. Jest on wtedy sprzężony z anteną samochodową i na odpowiednią komendę łączy kierowcę z wybranym rozmówcą. Praktyczne rozwiązanie: mikrofony zestawu głośnomówiącego w modelu Roadster zintegrowano z pasami bezpieczeństwa  – zapewnia to najwyższą jakość głosu.

Źródło: Audi

Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Nowe Audi TT RS Coupé 2016
Audi
Audi TT RS Roadster 2016
Audi
Audi TT RS Roadster 2016
Audi
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA