REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3
Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?
Materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

MG3 Hybrid+ ma brytyjskie logo i chińską duszę. Duszę wojownika! Hybrydowa wersja hatchbacka niedługo ruszy na podbój Europy. I ma naprawdę dużo asów w rękawie. Na tyle dużo, że Yaris i Clio powinni się bać? Bez wątpienia tak.

MG kojarzy się z Wielką Brytanią. I to w dużej mierze dobry kierunek. Tyle że choć firma rzeczywiście jest brytyjska, aktualnie należy do chińskiego koncernu SAIC Motor. A SAIC jeńców w Europie nie ma zamiaru brać. Dlatego prezentuje małego, hybrydowego hatchbacka MG3 Hybrid+.

REKLAMA

MG3 Hybrid+ zaoferuje aż 195 koni mocy. Stanie się eko-fun carem?

REKLAMA

Chińczykom mocno zależy na europejskim sukcesie MG3. Powiem więcej, oni wyraźnie chcą odebrać część tortu kierowców takim modelom, jak Renault Clio Hybrid i Toyota Yaris Hybrid. Czy mają na to szanse? Wiele na to wskazuje. Szczególnie że układ Hybrid+ stworzony przez MG oferuje aż 195 koni mechanicznych. Tak wysoki wskaźnik to wynik połączenia potencjału 1,5-litrowego silnika benzynowego pracującego w cyklu Atkinsona i generującego 102 konie ze 136-konnym motorem elektrycznym. Pracę napędu koordynować będzie oczywiście automatyczna skrzynia biegów. Ta zaoferuje 3 przełożenia.

Mocny elektryk z pewnością przejmie większą część inicjatywy napędowej. Właśnie dlatego MG3 Hybrid+ będzie w stanie przyspieszyć do 100 km/h już w 8 sekund. To naprawdę dobry wynik w segmencie B. Jednocześnie MG zapowiada średnie spalanie oscylujące w granicy 4,4 litra. Auto powinno zatem jeździć na przysłowiowej kropelce.

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

MG3 Hybrid+: dane techniczne i wyposażenie

MG3 to model segmentu B. Samochód miejski ma 4113 mm długości, 1797 mm szerokości i 1502 mm wysokości. Rozstaw osi to 2570 mm. Kabina pasażerska nie będzie zatem przesadnie przestronna. Mimo wszystko zaoferuje 293-litrowy bagażnik.

W kabinie pasażerskiej MG3 Hybrid+ pojawi się 7-calowy ekran w miejscu zegarów i 10,25-calowy ekran systemu multimedialnego. Auto zostanie wyposażone m.in. w nawigację satelitarną, klimatyzację czy kamerę cofania. Na liście opcji znajdzie się m.in. bezkluczykowy dostęp i uruchamianie silnika, podgrzewane przednie fotele czy kamera 360 stopni.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przegląd prasy i portali na INFOR.PL Subskrybuj nas na YOUTUBE!

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

Ile będzie kosztować MG3 Hybrid+?

REKLAMA

MG3 nie jest aktualnie dostępny na polskim rynku. Co więcej, importer w naszym kraju nie wypowiedział się jeszcze na temat ceny modelu Hybrid+. Możemy jednak pozwolić sobie na pewne spekulacje. Benzynowe MG3 w Wielkiej Brytanii kosztuje 14 320 funtów, czyli jakieś 72 000 zł. Doniesienia płynące z Australii z kolei mówią o tym, że wersja Hybrid+ będzie o jedną czwartą droższa od modelu benzynowego. To dawałoby 90 tys. zł. 90 tys. zł, czyli kwotę naprawdę atrakcyjną.

Tak, cennik hybrydowego Yarisa startuje od 85 tys. zł. W tej cenie kierowca dostanie jednak 116-konne auto. MG ma 195 koni. Clio natomiast kosztuje co najmniej 100 tys. zł. A przecież warto pamiętać o jeszcze jednej zalecie brytyjsko-chińskiego hatchbacka. MG3 Hybrid+ otrzyma również 7-letnią gwarancję. Ta zostanie obwarowana limitem na poziomie 150 tys. km.

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

REKLAMA

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

REKLAMA

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

Stacje ładowania elektryków w Polsce co 3,3 km (średnio). Maksymalnie 76 km. Mapa zagęszczenia. Kierowcy elektryków czy spalinówek – kto ma lepiej?

Tylko 3,3 km dzieli średnio w Polsce najbliżej sąsiadujące ze sobą stacje ładowania aut elektrycznych – wynika z analizy Powerdot Data Center. Pomimo, że odległość ta jest zdumiewająco mała, to na mapie Polski wciąż jest kilka białych plam ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. 

REKLAMA