REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3
Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?
Materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

MG3 Hybrid+ ma brytyjskie logo i chińską duszę. Duszę wojownika! Hybrydowa wersja hatchbacka niedługo ruszy na podbój Europy. I ma naprawdę dużo asów w rękawie. Na tyle dużo, że Yaris i Clio powinni się bać? Bez wątpienia tak.

MG kojarzy się z Wielką Brytanią. I to w dużej mierze dobry kierunek. Tyle że choć firma rzeczywiście jest brytyjska, aktualnie należy do chińskiego koncernu SAIC Motor. A SAIC jeńców w Europie nie ma zamiaru brać. Dlatego prezentuje małego, hybrydowego hatchbacka MG3 Hybrid+.

REKLAMA

REKLAMA

MG3 Hybrid+ zaoferuje aż 195 koni mocy. Stanie się eko-fun carem?

Chińczykom mocno zależy na europejskim sukcesie MG3. Powiem więcej, oni wyraźnie chcą odebrać część tortu kierowców takim modelom, jak Renault Clio Hybrid i Toyota Yaris Hybrid. Czy mają na to szanse? Wiele na to wskazuje. Szczególnie że układ Hybrid+ stworzony przez MG oferuje aż 195 koni mechanicznych. Tak wysoki wskaźnik to wynik połączenia potencjału 1,5-litrowego silnika benzynowego pracującego w cyklu Atkinsona i generującego 102 konie ze 136-konnym motorem elektrycznym. Pracę napędu koordynować będzie oczywiście automatyczna skrzynia biegów. Ta zaoferuje 3 przełożenia.

Mocny elektryk z pewnością przejmie większą część inicjatywy napędowej. Właśnie dlatego MG3 Hybrid+ będzie w stanie przyspieszyć do 100 km/h już w 8 sekund. To naprawdę dobry wynik w segmencie B. Jednocześnie MG zapowiada średnie spalanie oscylujące w granicy 4,4 litra. Auto powinno zatem jeździć na przysłowiowej kropelce.

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

MG3 Hybrid+: dane techniczne i wyposażenie

MG3 to model segmentu B. Samochód miejski ma 4113 mm długości, 1797 mm szerokości i 1502 mm wysokości. Rozstaw osi to 2570 mm. Kabina pasażerska nie będzie zatem przesadnie przestronna. Mimo wszystko zaoferuje 293-litrowy bagażnik.

REKLAMA

W kabinie pasażerskiej MG3 Hybrid+ pojawi się 7-calowy ekran w miejscu zegarów i 10,25-calowy ekran systemu multimedialnego. Auto zostanie wyposażone m.in. w nawigację satelitarną, klimatyzację czy kamerę cofania. Na liście opcji znajdzie się m.in. bezkluczykowy dostęp i uruchamianie silnika, podgrzewane przednie fotele czy kamera 360 stopni.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przegląd prasy i portali na INFOR.PL Subskrybuj nas na YOUTUBE!

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

Ile będzie kosztować MG3 Hybrid+?

MG3 nie jest aktualnie dostępny na polskim rynku. Co więcej, importer w naszym kraju nie wypowiedział się jeszcze na temat ceny modelu Hybrid+. Możemy jednak pozwolić sobie na pewne spekulacje. Benzynowe MG3 w Wielkiej Brytanii kosztuje 14 320 funtów, czyli jakieś 72 000 zł. Doniesienia płynące z Australii z kolei mówią o tym, że wersja Hybrid+ będzie o jedną czwartą droższa od modelu benzynowego. To dawałoby 90 tys. zł. 90 tys. zł, czyli kwotę naprawdę atrakcyjną.

Tak, cennik hybrydowego Yarisa startuje od 85 tys. zł. W tej cenie kierowca dostanie jednak 116-konne auto. MG ma 195 koni. Clio natomiast kosztuje co najmniej 100 tys. zł. A przecież warto pamiętać o jeszcze jednej zalecie brytyjsko-chińskiego hatchbacka. MG3 Hybrid+ otrzyma również 7-letnią gwarancję. Ta zostanie obwarowana limitem na poziomie 150 tys. km.

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

debiut MG3 Hybrid+, MG3 Hybrid+, hybrydowe MG3

Debiut MG3 Hybrid+. Czyżby pojawił się tani pogromca hybrydowego Yarisa i Clio?

Materiały prasowe

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Duże zmiany w naszEauto – co dalej z programem dofinasowania pojazdów elektrycznych?

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nie ogłosił jeszcze wyników konsultacji społecznych, które miały miejsce w I połowie września, w zakresie zmian w programie dopłat do zakupu i finansowania pojazdów elektrycznych funkcjonującego pod nazwą "NaszEauto". Znane są już kierunki zmian i szykuje się w tym zakresie mała rewolucja - czy jednak nie będzie to przysłowiowy gwóźdź do trumny dla tych dopłat?

Czy seniorzy stracą prawa jazdy? Unia Europejska zdecydowała - nie ma odwrotu

Co pewien czas w debacie publicznej wraca temat uprawnień do kierowania pojazdami posiadanym przez seniorów. Dyskutuje się, czy ze względu na wiek starsi kierowcy nie powinni podlegać obowiązkowym, częstszym badaniom lekarskim, oraz czy lekarze swoim orzeczeniem mogliby „zabierać” prawa jazdy mniej sprawnym seniorom. Temat ten był ostatnio przedmiotem dyskusji na poziomie Unii Europejskiej i zapadły decyzje co do kierunków zmian.

Kontrole na granicach do kwietnia 2026 r. Przedłużenie aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie

Kontrole na granicach z Niemcami i Litwą zostały przedłużone do kwietnia 2026 r. Wydłużenie kontroli aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie. Przedsiębiorcy szczególnie boją się okresu ostatnich dwóch miesięcy roku.

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

REKLAMA

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

KGP: 103 919 interwencji, 364 wypadki drogowe, 16 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 103 919 interwencji. Byli wzywani do 364 wypadków drogowych.

To oni są najniebezpieczniejsi na drogach. Polacy nie mają wątpliwości

Młodzi kierowcy, rowerzyści, a może właściciele konkretnych marek aut? Najnowsze badanie pokazuje, kogo Polacy wskazują jako największe zagrożenie na drogach. Wyniki nie pozostawiają złudzeń i mogą być zaskoczeniem dla wielu uczestników ruchu. Na cenzurowanym znaleźli się nie tylko ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę za kółkiem. Zaskakuje też miejsce jednej z najpopularniejszych marek samochodów w Polsce.

Akcja "Trzeźwy Poranek". Stołeczni policjanci zatrzymali ponad 40 nietrzeźwych kierowców

Policjanci z garnizonu stołecznego przeprowadzili dziś akcję "Trzeźwy Poranek". Do godziny 10:00 skontrolowali blisko 18 tysięcy kierowców. Wyniki są alarmujące – 41 osób prowadziło pojazd po alkoholu, w tym zawodowi kierowcy oraz recydywista z dożywotnim zakazem prowadzenia.

REKLAMA

Jakie samochody wybierają przedsiębiorcy?

Jakie auta najczęściej wybierają polscy przedsiębiorcy? Według raportu EFL to biznesmeni napędzają polską motoryzację, wymieniając flotę co kilka lat. Najczęściej korzystają z leasingu.

Kiedy seniorzy stracą prawo jazdy? Aktualne zasady na październik 2025 – sprawdź, czy dotyczy to Ciebie

Czy seniorzy tracą prawo jazdy z powodu wieku? A może wystarczy choroba? A co z punktami karnymi? W praktycznym poradniku wyjaśniamy, co naprawdę decyduje o utracie uprawnień i jakie przepisy obowiązują kierowców w starszym wieku. Sprawdzamy też, kiedy decyzję podejmuje lekarz, a kiedy starosta lub sąd. Dzięki temu dowiesz się, jak uniknąć problemów i zachować prawo jazdy na dłużej.

REKLAMA