Nowa Toyota C-HR. Druga generacja może zaskoczyć. I to jak!
REKLAMA
REKLAMA
- Druga generacja Toyoty C-HR już za rogiem
- Za projekt nowej Toyoty C-HR odpowiada studio ED2
- Jak wygląda Toyota C-HR Prologue?
- Nowa Toyota C-HR będzie napędzana hybrydą i hybrydą plug-in
Druga generacja Toyoty C-HR już za rogiem
Nadwozie Toyoty C-HR ponoś było inspirowane kształtem diamentu. Tyle że to tak właściwie nie ma większego znaczenia. Dużo ważniejsze jest to, że mimo odważnej stylizacji, kompaktowy crossover zrobił zawrotną karierę. I ta trwa dokładnie od roku 2016. A to oznacza jedno. Projektanci, który mieli "narysować" drugą generację, musieli podchodzić do desek kreślarskich z trzęsącymi rękami.
REKLAMA
Za projekt nowej Toyoty C-HR odpowiada studio ED2
Koncepcyjny model Toyota C-HR Prologue, który zadebiutował w Brukseli, to zapowiedź auta o jeszcze bardziej bezkompromisowej stylistyce i z nową gamą zelektryfikowanych napędów. Projekt stworzył zespół European Design Development (ED2). I szef zespołu – Lance Scott nie ma żadnych wątpliwości. Jego drużyna "musiała pracować z ogromnym rozmachem, sięgać dalej niż kiedykolwiek". Co to konkretnie oznacza? Scott zwrócił uwagę na to, że "nadwozie auta sprawia wrażenie, jakby cały czas było w ruchu dzięki połączeniu dwóch przeciwstawnych wartości – płynności i ostrego wyrazu".
Jak wygląda Toyota C-HR Prologue?
Stylistyka przodu jest zdefiniowana przez trójwymiarową strukturę i nachodzące na siebie kształty. Jej charakter podkreślają nowoczesne linie wąskich świateł i zwężający się kształt grilla. Ten sam motyw dwóch nachodzących na siebie kształtów przewija się przez całe nadwozie, którego linie przywodzą na myśl obracający się oszlifowany diament. Większe koła i krótsze zwisy sprawiają, że bez względu na kąt patrzenia sylwetka świetnie się prezentuje. Auto wygląda bardziej sportowo, a jednocześnie kabina stała się bardziej przestronna i praktyczna.
Nowa Toyota C-HR będzie napędzana hybrydą i hybrydą plug-in
Prezentacja konceptu Toyota C-HR Prologue została połączona z zakomunikowaniem dwóch nowych układów napędowych dedykowanych autu. Druga generacja C-HR otrzyma napęd hybrydowy oraz nowy układ Dual DNA Plug in Hybrid. Baterie do modelu plug-in hybrid są montowane w europejskich zakładach Toyoty.
REKLAMA
REKLAMA