REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?

Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?
Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?
Materiały prasowe Opel

REKLAMA

REKLAMA

Elektryczny mikrodostawczak Opla ma 2,4 metra długości, 8 koni mocy, 75 km zasięgu i 400 litrów funkcjonalnej przestrzeni ładunkowej.

Elektryczny mikrodostawczak Opla. Chociaż nie takie mikro...

Gama Opla Rocks-e rozszerzy się. Teraz miniaturowy, miejski elektryk stanie się również... dostawczakiem. Tak, nadwozie auta ma tylko 2,41 m długości, 1,39 m szerokości i 1,52 m wysokości. To jednak nie przeszkodziło inżynierom w wygospodarowaniu ponad 400 litrów funkcjonalnej przestrzeni ładunkowej. Ładowność? Ta sięga aż 140 kg. Takie możliwości sprawiają, że elektryczny mikrodostawczak Opla idealnie sprawdzi się w czasie dostaw tzw. ostatniej mili. Może rozwozić po mieście zamówione jedzenie, zakupy czy pozwalać na dostarczanie przesyłek kurierskich.

REKLAMA

Zobacz również: Mały samochód miejski? Opel ma pewien pomysł.

Elektryczny mikrodostawczak Opla

Elektryczny mikrodostawczak Opla

Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?

Materiały prasowe Opel

Opel Rocks‑e KARGO. 400 litrów, 140 kg i 1,2 m długości

Ponad 400 litrów, 140 kg, przedmioty o długości nawet 1,2 m i tylko... 7,2 metra średnicy zawracania! Czterokołowiec może swobodnie manewrować w najciaśniejszych zaułkach. A to nie koniec jego transportowych zalet. Dostęp do przewożonego ładunku jest możliwy na dwa sposoby – przez drzwi pasażera oraz z fotela kierowcy. Dostępu do towaru chroni unoszona osłona. Jej ładowność to 40 kg, a do tego została wyposażona w antypoślizgową powierzchnię. Staje się zatem czymś na kształt... stolika! Inżynierowie pomyśleli też m.in. o miejscu na listy przewozowe, podkładkę A4, laptop czy tablet oraz serii schowków.

Elektryczny mikrodostawczak Opla

Elektryczny mikrodostawczak Opla

Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?

Materiały prasowe Opel

Mikrodostawczak Opla: 8 koni mocy i 75 km zasięgu

REKLAMA

Miejskie dostawy to nie tylko małe i łatwe w parkowaniu rozmiary. Miejskie dostawy to przede wszystkim właściwy napęd. Elektryczny mikrodostawczak Opla jest napędzany silnikiem elektrycznym. Ten rozwija moc sięgającą 8 koni mechanicznych, przy czym istnieje możliwość jej zwiększenia w czasie przyspieszania do 12 koni. Elementem układu napędowego jest także 5,5-kWh bateria. Ta pozwala na pokonanie nawet 75 km, a do tego jej ładowanie z domowego gniazdka zajmuje około czterech godzin.

Dostawczy Opel Rocks-e jest wyposażony w trzymetrowy kabel do ładowania. Ten jest zamontowany na stałe i ukrywa się w drzwiach pasażera. Dostępny jest również adapter umożliwiający korzystanie z publicznych stacji ładowania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Elektryczny mikrodostawczak Opla

Elektryczny mikrodostawczak Opla

Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?

Materiały prasowe Opel

Można już składać zamówienia na Opla Rocks‑e KARGO

Elektryczny mikrodostawczak Opla będzie standardowo wyposażany w światła LED, drzwi pasażera otwierane pod wiatr oraz panoramiczny i szklany dach. Poza tym dwumiejscowe auto posiada przedział towarowy oddzielony od kokpitu pionową przegrodą. Zamówienia na Opla Rocks‑e KARGO można będzie składać już w tym roku, początkowo tylko w Niemczech i Holandii. W przyszłości planowana jest też dostępność na kolejnych rynkach.

Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?
Materiały prasowe Opel
Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?
Materiały prasowe Opel
Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?
Materiały prasowe Opel
Elektryczny mikrodostawczak Opla. Przyszłość miejskich dostaw?
Materiały prasowe Opel
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

REKLAMA

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

NaszEauto nie dla wszystkich. Kto nie skorzysta z programu?

Dlaczego program NaszEauto (dawniej „Mój Elektryk 2.0”) mający wspierać elektromobilność w Polsce budzi kontrowersje? Kto, po wprowadzonych w drugiej edycji zmianach, nie ma możliwości skorzystać z dofinasowania?

Jazda pod prąd na S7. 66-latka nie wiedziała, w którym miejscu popełniła błąd

Nietypowe zgłoszenie odebrali policjanci na skrzynkę "Stop agresji drogowej". Na nagraniu, które podesłał kierowca, widać auto jadące drogą ekspresową pod prąd. 66-latka nie zdawała sobie sprawy z tego, że jechała niezgodnie z przepisami.

REKLAMA

Odcinkowy pomiar prędkości, system RedLight i fotoradar [Nowe lokalizacje]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego odcinkowego pomiaru prędkości, systemu RedLight w nowej lokalizacji oraz fotoradaru. Gdzie kierowcy nieprzestrzegający przepisów ruchu drogowego mogą liczyć się z mandatami i punktami karnymi?

Branża TSL w 2025 r. - najważniejsze trendy. Transformacja cyfrowa, regionalizacja łańcuchów dostaw, restrukturyzacja

W 2025 r. spodziewane jest ożywienie polskiej gospodarki. Według prognoz PKB wzrośnie do 3,7 proc. wobec 3,1 proc. w 2024 roku. – Aby wykorzystać prognozowane przyspieszenie firmy muszą wziąć pod uwagę trendy, które będą kształtować sektor transportu, spedycji i logistyki w 2025 roku, jednocześnie zmieniając oblicze całej branży – mówi Joanna Porath, właścicielka agencji celnej AC Porath.

REKLAMA