REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition 2012

Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - przód
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - przód
Jeep

REKLAMA

REKLAMA

Najnowsza limitowana edycja Jeepa Grand Cherokee SRT jest oferowana tylko w jednym kolorze - Bright White. To nie jedyny wyróżnik tego modelu.

Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition to bez wątpienia jeden z tych samochodów, które wywołują szybsze bicie serca nie tylko u fanów motoryzacji. Muskularne nadwozie, olbrzymie - 20 calowe obręcze kół, przyciemnione elementy nadwozia to tylko niektóre akcenty zdradzające olbrzymią moc uwięzioną pod maska Jeepa SRT.

REKLAMA

Zobacz też: Mercedes SLS AMG GT: piekielnie szybki

Nowe wnętrze

REKLAMA

W najnowsze, tegorocznej edycji limitowanego modelu projektanci zmienili również wnętrze. Zastosowano obszytą perforowaną skórą, elektrycznie podgrzewaną kierownicę z łopatkami sterowania skrzynią biegów oraz wentylowane, kubełkowe fotele pokryte skórą Nappa z zamszowymi wstawkami i aktywnymi zagłówkami. Sportowego charakteru dodają również metalizowane nakładki pedałów hamulca i przyspieszenia.

Pod maską Jeepa Grand Cherokee SRT Limited Edition drzemie 6,4-litrowym silnik z serii HEMI V-8 wyposażony w system Fuel Saver Technology. System dezaktywuje cztery z ośmiu cylindrów w sytuacjach, gdy pełna moc V-8 nie jest potrzebna, zmniejszając w ten sposób zużycie paliwa i emisję spalin do atmosfery. Jednostka ta rozwija moc 468 KM (344 kW) i moment obrotowy 624 Nm.  Według danych producenta Jeep Grand Cherokee SRT przyspiesza do 0 do100 km/h w czasie 5 sekund i rozwija prędkością maksymalną 257 km/h. Droga hamowania od 100 do 0 km/h wynosi 35 metrów.

Zobacz też: Limitowana seria Peugeota RCZ: Brownstone

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zawieszenie w zależności od potrzeb

Najnowszy SRT ma adaptacyjne zawieszenie kół kontrolowane przez system Jeep Selec-Track o pięciu trybach dynamiki działania. System ten współpracuje z innymi układami pojazdu (m.in. stabilizacji toru jazdy oraz aktywnego tłumienia) tak, aby automatycznie dostosowywać dynamikę ruchu pojazdu do przyzwyczajeń prowadzącego i/lub bieżących warunków podróży. Kierowca Grand Cherokee SRT Limited Edition może ręcznie wybrać jedno z pięciu ustawień systemu w zależności od dynamiki preferowanego modelu jazdy:

  • Auto: jazda najbardziej komfortowa i automatyczna adaptacja do różnych warunków jazdy przy pomocy aktywnego doboru sztywności tłumienia
  • Sport: lekkie usztywnienie zawieszenia (ograniczenie przechyłów nadwozia) do nieco bardziej dynamicznej, sportowej jazdy na drogach publicznych
  • Tow (Holowanie): odpowiednie usztywnienie zawieszenia do holowania przyczepy
  • Track (Tor wyścigowy): „wyczynowe" usztywnienie zawieszenia i ograniczenie przechyłów nadwozia zapewniające najlepszą charakterystykę jezdną na torze wyścigowym
  • Snow (Śnieg): tryb bezpieczny, najmniej dynamiczny do jazdy w zimowych warunkach drogowych.

Zobacz też: BMW M135i-najmocniejszy hatchback BMW

Ponadto samochód jest wyposażony w napęd 4x4 Quadra-Trac typu „on demand" z tylnym mechanizmem różnicowym o elektronicznie ograniczanym tarciu wewnętrznym (ELSD).

Nowy Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition serii limitowanej zacznie docierać do europejskiej sieci sprzedaży w październiku 2012 roku.

Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - przód
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - tył
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - przód
Jeep
Jeep Grand Cherokeee SRT Limited Edition - kokpit
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - kierownica
Jeep
Jeep Grand Cherokeee SRT Limited Edition
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - silnik
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - "zegary"
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - wnętrze
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - kokpit
Jeep
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Po polskich drogach jeżdżą coraz starsze samochody, najbardziej leciwe są Volkswageny, a auta jakich marek mają najmniej lat

14,7 lat – tyle wynosi obecnie średni wiek samochodu zgłaszanego do ubezpieczenia. Jest to o 12 miesięcy więcej niż cztery lata wcześniej. Jednak w przypadku najczęściej spotykanych w Polsce modeli samochodów, średnia jest jeszcze wyższa i sięga prawie 18 lat.

Konfiskata auta nietrzeźwym kierowcom. Będą zmiany przepisów, ale czy na pewno łagodniejsze dla kierujących pojazdami

Kolejna zmiana przepisów dotyczących przepadku pojazdów jako kary dla nietrzeźwych kierowców. . Do Sejmu trafił projekt zmiany ustawy, w ramach którego to nie policja, ale sąd będzie dokonywał konfiskaty, ale jednocześnie zaostrzone zostaną przepisy dotyczące przepadku pojazdu.

Pijany kierowca staranował ogrodzenie. Stracił prawo jazdy w siedmiu kategoriach

35-letni pijany kierowca ciężarowej scanii staranował ogrodzenie prywatnej posesji w Szydłówku koło Mławy. Kary nie będą niskie. 

Polacy jeżdżą starymi autami. Czy można je ubezpieczyć?

Średnia wieku samochodu w Polsce wynosi 15,9 lat. Na takie samochody trudno wykupić polisę Auto Casco. Na szczęście niektóre towarzystwa ubezpieczają nawet 20-letnie pojazdy.

REKLAMA

Tylko 0,5 promila wystarczy, żeby stracić samochód. Zmienią się przepisy dotyczące pijanych kierowców

Do Sejmu trafi projekt nowelizacji Kodeksu karnego oraz niektórych innych ustaw. Projekt zakłada zmianę przepisów dotyczących konfiskaty pojazdów pijanym kierowcom. Czy to w końcu pomoże zatrzymać falę nieodpowiedzialnych kierowców na polskich drogach?

Od 1 lipca 2024 r. zmiany w opłatach drogowych! Polacy także to odczują, mimo że wzrost cen dotyczy naszych sąsiadów

Od 1 lipca 2024 r. zmieniły się opłaty drogowe w Niemczech. Opłaty dotyczą głównie branży transportu drogowego, czyli kierowców ciężarowych. Nowe stawki opłat najbardziej odczują przewoźnicy z Polski i Litwy.

Ceny paliw w Polsce. Ile zapłacimy za benzynę, olej napędowy czy gaz?

Portal e-petrol.pl prognozuje, że ceny hurtowe paliw wkrótce zaczną spadać. To może oznaczać, że na stacjach nie będzie większych zmian w cenach.

Nowe zasady przeglądu samochodu. Od 1 czerwca 2024 r. Każdy kierowca powinien to wiedzieć. Co z podwyżką opłat?

Przegląd techniczny pojazdu po nowemu. Każdy kierowca powinien wiedzieć o zmianach z 2024 r. Choć nie weszły jeszcze w życie wszystkie nowe zasady, które były zapowiadane, to jednak od 1 czerwca diagnosta działa inaczej.

REKLAMA

1500 zł mandatu i utrata prawa jazdy. Dodatkowo 13 punktów karnych. To kara za przegapienie tylko jednego znaku

Rozkojarzenie za kierownicą jest niewskazane, a kara za przegapienie tego jednego znaku może być surowa. 13 punktów karnych i 1500 zł mandatu. Lepiej uważać. 

Noga z gazu. Posypią się mandaty. Policja szykuje akcję na weekend

Mazowiecka policja ogłosiła, że w najbliższą sobotę na drogach Mazowsza przeprowadzi akcję "Kaskadowy pomiar prędkości". W ramach tej inicjatywy policjanci będą korzystać zarówno z oznakowanych, jak i nieoznakowanych radiowozów wyposażonych w wideorejestratory oraz ręczne mierniki prędkości.

REKLAMA