Zmiany w Antarze
REKLAMA
REKLAMA
Opel Antara na polskim rynku jest od 2007 roku. Producent zdecydował, że najwyższy czas na zmiany i przeprowadził facelifting. Oto co nowego znajdziecie w SUV-ie spod znaku błyskawicy.
REKLAMA
Największą zmianą jaką dokonano w nowej Antarze jest całkowicie zmodyfikowany napęd. Kompletnie zmieniono gamę silników, które są w pełni zgodne z normą emisji spalin Euro-5. Jednostka napędowa zapewnia lepsze osiągi oraz znacznie zmniejsza poziom zużycia paliwa i wydalanych spalin.
Zobacz też: Odmłodzona Carrera
REKLAMA
Opel opracował nowy silnik wysokoprężny turbo 2.2 CDTI, który dostępny jest w dwóch wersjach. Słabsza Antara zaoferuje moc 163 KM, czyli o 36 KM więcej niż poprzednia wersja. Silnik mocniejszy wygeneruje 184 KM, co daje 34 KM więcej niż poprzednio. Sporą ilość modyfikacji przeszły także skrzynie biegów (manualna i automatyczna).
Silniki benzynowe także są mocniejsze. Czterocylindrowa jednostka napędowa o pojemności skokowej 2400 cm3 dostarczy moc wynoszącą 170 KM, czyli o 30 KM więcej. Podobnie jak silniki wysokoprężne, Antara z jednostką benzynową jest dostępna z napędem na przednie lub na wszystkie koła i współpracuje z manualną lub automatyczną, sześciobiegową skrzynią biegów. Silniki wyposażone są w układ zmiennych faz rozrządu po stronie dolotowej i wydechowej, dzięki czemu optymalizacji ulega moment obrotowy oraz charakterystyka osiągów.
Zobacz też: 5-drzwiowa Skoda Citigo
W Antarze po liftingu zastosowano nową osłonę chłodnicy. Światła przeciwmgielne mają chromowane obwódki oraz zintegrowane zabezpieczenia chroniące przechodniów. Zmodyfikowano tylne lampy i dodano 19-calowe felgi z lekkich stopów. Opel podwyższył także bezpieczeństwo i komfort modelu Antara, który oferuje teraz w standardzie elektryczny hamulec postojowy i system wspomagania ruszania pod górę HSA.
źródło: Mototarget
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.