Mitsubishi zaprezentuje 16 nowych modeli. Nowy plan rozwoju marki
REKLAMA
REKLAMA
- 16 nowych modeli Mitsubishi. To słowa klucze!
- Co jeszcze planuje Mitsubishi w ramach "Challenge 2025"?
- Ambitny plan biznesowy Mitsubishi z elektromobilnością w tle
16 nowych modeli Mitsubishi. To słowa klucze!
Wprowadzenie na rynek w ciągu najbliższych pięciu lat 16 modeli, w tym dziewięciu zelektryfikowanych. Dążenie do osiągnięcia wielkości sprzedaży na poziomie 1,1 mln pojazdów i zysku operacyjnego w wysokości 220 mld jenów (przy marży operacyjnej 7 proc.). Dalsze wzmocnienie powiązań z Aliansem, w tym komplementarne współdzielenie modeli OEM. A to nie koniec imponująco brzmiących planów Mitsubishi związanych ze strategią rozwojową "Challenge 2025".
REKLAMA
Co jeszcze planuje Mitsubishi w ramach "Challenge 2025"?
"Challenge 2025" Mitsubishi zakłada jeszcze kilka kluczowych punktów. Wśród nich warto wspomnieć m.in. o:
- Koncentracji zarządzania zasobami i zwiększeniu wielkości sprzedaży, udziału w rynku i przychodów.
- Zwiększeniu inwestycji o około 30 proc. w ciągu sześciu lat do 2028 r. w porównaniu do ostatnich sześciu lat w zakresie wydatków na badania i rozwój oraz wydatków kapitałowych. Przy czym przewiduje się, że inwestycje w elektryfikację, IT i nowe przedsięwzięcia osiągną około 70 proc. począwszy od roku obrotowego 2026.
- Ograniczeniu emisji gazów cieplarnianych, zmierzającym do osiągnięcia neutralności węglowej.
- Zainwestowaniu łącznie 210 miliardów jenów do 2030 roku w podniesienie do 15 GWh sumarycznej pojemności akumulatorów trakcyjnych produkowanych pojazdów.
- Podjęciu działań w zakresie new business z wykorzystaniem aktywów unikatowych dla producenta samochodów (zarządzanie energią, ponowne wykorzystanie akumulatorów, sprzedaż danych itp.).
Ambitny plan biznesowy Mitsubishi z elektromobilnością w tle
W kwestii produktów, Mitsubishi Motors będzie kontynuować prace nad elektromobilnością jako rozwiązaniem problemu zmian klimatycznych na poziomie globalnym, będzie też pracować nad osiągnięciem neutralności węglowej. Strategia regionalna firmy zakłada przyspieszenie stosowanej do tej pory selekcji i koncentracji oraz jasne określenie roli każdego regionu, a następnie odpowiednie rozdzielenie zasobów kierowniczych. W kwestii działalności handlowej, oprócz pracy nad rozbudową łańcucha wartości, Mitsubishi Motors podejmie wyzwanie związane ze sferą new business, aby stworzyć nowe przyszłe źródła przychodów.
REKLAMA
REKLAMA