REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Subskrybuj nas na Youtube
Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart
Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem
Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart to nowa wersja japońskiego coupe SUV-a napędzanego hybrydą plug-in. Zmiany? Te dotyczą tylko stylizacji. Szkoda...

Mitsubishi i Ralliart. Prawie 40 lat pięknej historii

Ralliart by Mitsubishi to piękna karta w historii marki. Mówimy bowiem o dziale marki przygotowującym pojazdy wyczynowe do rywalizacji w najtrudniejszych imprezach sportowych, między innymi rajdach długodystansowych czy cross country. Ta historia zaczęła się w roku 1984, a jedną z jej jaśniejszych gwiazd przez długie lata był Lancer Evo. Teraz na karcie chce się zapisać również Mitsubishi Eclipse Cross. Tyle że SUV-coupe wpisze się raczej na jej marginesie. Bo tu nie mówimy o pełnej modyfikacji, a tak właściwie kilku efektownych dodatkach.

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. Pakiet delikatnych dodatków

Pakiet dodatków Ralliart dla modelu Eclipse Cross PHEV oznacza duży spojler dachowy, wyraziste nakładki progowe, dolne nakładki obu zderzaków, napis "Eclipse Cross" na całą szerokość maski oraz inne detale harmonizują z lakierami i elementami nadwozia zarówno wersji Intense Plus, jak i Instyle Plus, dla których są dostępne. Pakiet występuje w dwóch wariantach, różniących się kolorystyką liter emblematów.

Ważne

Mitsubishi rekomenduje także akcesoria opcjonalne, uzupełniające sportowy charakter pakietu Ralliart. Mowa o czarnych, osiemnastocalowych felgach 18x7J ze wzmacnianymi oponami zimowymi 225/55R18 102V XL, przeznaczonymi do SUV-ów.

Ile kosztuje pakiet Ralliart do Mitsubishi Eclipse Cross?

Ile kosztuje Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart? Dokładnie 11 600 zł z montażem. Tyle że do sumy tej doliczyć trzeba jeszcze cenę auta, jeżeli kierujący nie nabył go wcześniej. W efekcie Eclipse Cross Intense Plus z pakietem Ralliart zostanie dziś wyceniony na 211 590 zł (po naliczeniu rabatu wynoszącego 20 tys. zł), a Eclipse Cross Instyle Plus z pakietem Ralliart na 219 590 zł (po naliczeniu rabatu wynoszącego 25 tys. zł). Mówienie o cenie pakietu Ralliart wraz z montażem może jednak oznaczać, że da się go zastosować również w modelach kupionych wcześniej.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Trzy silniki i napęd AWD

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV będzie napędzane za pomocą trzech silników – jeden ma napęd benzynowy, a dwa elektryczny. Elektryki pojawią się przy przedniej i tylnej osi – tym samym tryb czteronapędowy będzie dostępny także podczas jazdy zeroemisyjnej. Tak skomponowany układ napędowy oferuje 188 koni mechanicznych. Dane techniczne? Mitsubishi Eclipse Cross PHEV osiąga pierwszą setkę w 10,9 sekundy, rozpędza się maksymalnie do 162 km/h oraz w trybie elektrycznym jest w stanie pokonać w mieście nawet 55 kilometrów.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart nadal korzysta też z systemu A-AWC, czyli super all wheel control. Dwa silniki elektryczne sprzężone z system aktywnej kontroli znoszenia (AYC), systemem ABS oraz aktywną kontrolą trakcji stabilizacji toru jazdy (ASTC) zapewniają możliwość napędzania wszystkich czterech kół pojazdu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mitsubishi nie zmienia jednego. Długiej gwarancji na auto!

Pakie Ralliart dostępny w Mitsubishi Eclipse Cross być może uatrakcyjnia nieco wygląd SUV-a. Być może nawet nadaje mu nieco nietuzinkowego charakteru. Tyle że nie zmienia jednocześnie trzech rzeczy. Po pierwsze tego, że uroda auta przez wielu jest traktowana dyskusyjnie. Po drugie tego, że model mimo wszystko ma już 5 lat. Po trzecie największej zalety Mitsubishi, a więc długiej gwarancji. Wybór modelu z pakietem Ralliart nadal oznacza 5 lat lub 100 000 km ochrony producenckiej i 8 lat gwarancji lub 160 000 km na pojemność akumulatora trakcyjnego.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

 

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Mandaty BALM – jak odwołać się od kar nałożonych przez niemieckie służby kontroli transportu drogowego?

Mandaty od Bundesamt für Logistik und Mobilität (BALM – BAG to poprzednia nazwa) to zmora wielu przewoźników działających w Niemczech. Kary bywają wysokie, a procedury odwoławcze skomplikowane. To sprawia, że wielu przedsiębiorców rezygnuje z walki o swoje prawa. Jest to jednak błąd. Jeśli są podstawy do odwołania, warto je wnieść. Jak to zrobić?

Dłuższe kontrole drogowe do 56 dni wstecz - większe ryzyko wykrycia naruszenia przepisów przez kierowcę i przewoźnika

Wydłużone kontrole drogowe z 28 do 56 dni wstecz zwiększają prawdopodobieństwo wykrycia naruszeń przepisów przez kierowcę i przewoźnika. Inspekcja może teraz dokładniej badać rekompensaty za skrócone odpoczynki. Problemem jest też brak pamięci na kartach kierowców.

Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

REKLAMA

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

Nowe limity podatkowe dla samochodów osobowych od 2026 roku

Nowe przepisy premiują niskoemisyjne samochody – czy niższe limity podatkowe dla aut spalinowych i hybryd od 2026 r. zmienią kalkulacje przedsiębiorców w zakresie aut flotowych?

REKLAMA

Mandat za opony – za co konkretnie można go otrzymać w 2025 roku i jak wysokie są stawki?

Ogółem wysokość mandatu za wykroczenie drogowe może sięgnąć 5 tys. zł, a jeżeli wykroczeniem zajmie się sąd, to może nałożyć nawet 30 tys. zł mandatu. Szczegółowe przepisy odnoszą się jednak do konkretnych przypadków i interpretowanie ich w kontekście opon jest mylne.

Zmiany w OC od 10 września 2025 r. Jak będą działały nowe przepisy?

10 września 2025 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Dzięki nowym przepisom nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego ze wskazaniem daty jej rozwiązania.

REKLAMA