REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart
Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem
Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart to nowa wersja japońskiego coupe SUV-a napędzanego hybrydą plug-in. Zmiany? Te dotyczą tylko stylizacji. Szkoda...

Mitsubishi i Ralliart. Prawie 40 lat pięknej historii

Ralliart by Mitsubishi to piękna karta w historii marki. Mówimy bowiem o dziale marki przygotowującym pojazdy wyczynowe do rywalizacji w najtrudniejszych imprezach sportowych, między innymi rajdach długodystansowych czy cross country. Ta historia zaczęła się w roku 1984, a jedną z jej jaśniejszych gwiazd przez długie lata był Lancer Evo. Teraz na karcie chce się zapisać również Mitsubishi Eclipse Cross. Tyle że SUV-coupe wpisze się raczej na jej marginesie. Bo tu nie mówimy o pełnej modyfikacji, a tak właściwie kilku efektownych dodatkach.

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. Pakiet delikatnych dodatków

Pakiet dodatków Ralliart dla modelu Eclipse Cross PHEV oznacza duży spojler dachowy, wyraziste nakładki progowe, dolne nakładki obu zderzaków, napis "Eclipse Cross" na całą szerokość maski oraz inne detale harmonizują z lakierami i elementami nadwozia zarówno wersji Intense Plus, jak i Instyle Plus, dla których są dostępne. Pakiet występuje w dwóch wariantach, różniących się kolorystyką liter emblematów.

Ważne

Mitsubishi rekomenduje także akcesoria opcjonalne, uzupełniające sportowy charakter pakietu Ralliart. Mowa o czarnych, osiemnastocalowych felgach 18x7J ze wzmacnianymi oponami zimowymi 225/55R18 102V XL, przeznaczonymi do SUV-ów.

Ile kosztuje pakiet Ralliart do Mitsubishi Eclipse Cross?

Ile kosztuje Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart? Dokładnie 11 600 zł z montażem. Tyle że do sumy tej doliczyć trzeba jeszcze cenę auta, jeżeli kierujący nie nabył go wcześniej. W efekcie Eclipse Cross Intense Plus z pakietem Ralliart zostanie dziś wyceniony na 211 590 zł (po naliczeniu rabatu wynoszącego 20 tys. zł), a Eclipse Cross Instyle Plus z pakietem Ralliart na 219 590 zł (po naliczeniu rabatu wynoszącego 25 tys. zł). Mówienie o cenie pakietu Ralliart wraz z montażem może jednak oznaczać, że da się go zastosować również w modelach kupionych wcześniej.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Trzy silniki i napęd AWD

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV będzie napędzane za pomocą trzech silników – jeden ma napęd benzynowy, a dwa elektryczny. Elektryki pojawią się przy przedniej i tylnej osi – tym samym tryb czteronapędowy będzie dostępny także podczas jazdy zeroemisyjnej. Tak skomponowany układ napędowy oferuje 188 koni mechanicznych. Dane techniczne? Mitsubishi Eclipse Cross PHEV osiąga pierwszą setkę w 10,9 sekundy, rozpędza się maksymalnie do 162 km/h oraz w trybie elektrycznym jest w stanie pokonać w mieście nawet 55 kilometrów.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart nadal korzysta też z systemu A-AWC, czyli super all wheel control. Dwa silniki elektryczne sprzężone z system aktywnej kontroli znoszenia (AYC), systemem ABS oraz aktywną kontrolą trakcji stabilizacji toru jazdy (ASTC) zapewniają możliwość napędzania wszystkich czterech kół pojazdu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mitsubishi nie zmienia jednego. Długiej gwarancji na auto!

Pakie Ralliart dostępny w Mitsubishi Eclipse Cross być może uatrakcyjnia nieco wygląd SUV-a. Być może nawet nadaje mu nieco nietuzinkowego charakteru. Tyle że nie zmienia jednocześnie trzech rzeczy. Po pierwsze tego, że uroda auta przez wielu jest traktowana dyskusyjnie. Po drugie tego, że model mimo wszystko ma już 5 lat. Po trzecie największej zalety Mitsubishi, a więc długiej gwarancji. Wybór modelu z pakietem Ralliart nadal oznacza 5 lat lub 100 000 km ochrony producenckiej i 8 lat gwarancji lub 160 000 km na pojemność akumulatora trakcyjnego.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Test: Nissan Ariya e-4ORCE 394 KM. To hot-SUV o napędzie elektrycznym

Elektryczny SUV nie kojarzy się z emocjami? Pomyślicie tak tylko dlatego, że jeszcze nigdy nie jeździliście prawie 400-konną Ariyą. Z tym autem niewiele modeli sportowych ma szansę podczas startu spod świateł. A to nie koniec jej zalet.

Wielki potencjał zielonej logistyki, na który długo jeszcze poczekamy [ESG w logistyce 2024-2030]
Będą nowe stawki za badania psychologiczne kierowców

Ministerstwo Zdrowia chce podnieść stawkę za badania psychologiczne kierowców. Aktualna stawka obowiązuje już dekadę. Ile ma wynosić nowa?  

Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

REKLAMA

Polskie Porsche 911. Na świecie jest tylko jeden egzemplarz

Wiedzieliście o tym, że Polacy tworzą unikalne Porsche 911? Zajmuje się tym firma Indecent. Jej nowe auto o oznaczeniu 005 powstało na bazie generacji 991. To jedyny taki egzemplarz na świecie.

Przegląd roweru na wiosnę. Co trzeba sprawdzić i jak przygotować rower do sezonu?

Wiosna to czas, w którym z garaży i piwnic kierowcy wyprowadzają rowery. Przed rozpoczęciem eksploatacji jednośladu warto jednak upewnić się, że jest on gotowy na sezon. Co trzeba sprawdzić w rowerze na wiosnę? Oto opis przeglądu krok po kroku.

Nowa Dacia Spring to elektryk i jedno z najtańszych aut na rynku w Polsce!

Marka zaprezentowała cennik nowej Dacii Spring. Ten startuje od 76 900 zł. Przy tej cenie Spring jest nie tylko najtańszym elektrykiem w Polsce. To także jeden z najtańszych fabrycznie nowych samochodów w kraju.

Nawet 100 tys. zł za każdego pasażera na gapę. Tyle kosztuje przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii

Nawet 50 tys. zł za każdego nielegalnego imigranta. Tyle zapłaci zarówno kierowca, jak i jego pracodawca. Co gorsze, drakońską karę może zapłacić także ten przewoźnik, który przewiezie "pasażera" nieświadomie. Choć jest sposób na zmniejszenie kary.

REKLAMA

Umowa leasingu tylko na piśmie? To już przeszłość. No może prawie... Czy zmieni się też kwestia wykupu auta?

Umowę leasingu musi być spisana na piśmie. Pod rygorem nieważności. Takie przepisy obowiązują od 24 lat. I teraz mogą się zmienić. Pojawił się projekt ustawy, który zezwoli na elektroniczne zawieranie takich umów. To oznacza sporo większą wygodę transakcji.

Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

REKLAMA