REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Subskrybuj nas na Youtube
Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart
Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem
Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart to nowa wersja japońskiego coupe SUV-a napędzanego hybrydą plug-in. Zmiany? Te dotyczą tylko stylizacji. Szkoda...

Mitsubishi i Ralliart. Prawie 40 lat pięknej historii

Ralliart by Mitsubishi to piękna karta w historii marki. Mówimy bowiem o dziale marki przygotowującym pojazdy wyczynowe do rywalizacji w najtrudniejszych imprezach sportowych, między innymi rajdach długodystansowych czy cross country. Ta historia zaczęła się w roku 1984, a jedną z jej jaśniejszych gwiazd przez długie lata był Lancer Evo. Teraz na karcie chce się zapisać również Mitsubishi Eclipse Cross. Tyle że SUV-coupe wpisze się raczej na jej marginesie. Bo tu nie mówimy o pełnej modyfikacji, a tak właściwie kilku efektownych dodatkach.

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. Pakiet delikatnych dodatków

Pakiet dodatków Ralliart dla modelu Eclipse Cross PHEV oznacza duży spojler dachowy, wyraziste nakładki progowe, dolne nakładki obu zderzaków, napis "Eclipse Cross" na całą szerokość maski oraz inne detale harmonizują z lakierami i elementami nadwozia zarówno wersji Intense Plus, jak i Instyle Plus, dla których są dostępne. Pakiet występuje w dwóch wariantach, różniących się kolorystyką liter emblematów.

Ważne

Mitsubishi rekomenduje także akcesoria opcjonalne, uzupełniające sportowy charakter pakietu Ralliart. Mowa o czarnych, osiemnastocalowych felgach 18x7J ze wzmacnianymi oponami zimowymi 225/55R18 102V XL, przeznaczonymi do SUV-ów.

Ile kosztuje pakiet Ralliart do Mitsubishi Eclipse Cross?

Ile kosztuje Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart? Dokładnie 11 600 zł z montażem. Tyle że do sumy tej doliczyć trzeba jeszcze cenę auta, jeżeli kierujący nie nabył go wcześniej. W efekcie Eclipse Cross Intense Plus z pakietem Ralliart zostanie dziś wyceniony na 211 590 zł (po naliczeniu rabatu wynoszącego 20 tys. zł), a Eclipse Cross Instyle Plus z pakietem Ralliart na 219 590 zł (po naliczeniu rabatu wynoszącego 25 tys. zł). Mówienie o cenie pakietu Ralliart wraz z montażem może jednak oznaczać, że da się go zastosować również w modelach kupionych wcześniej.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Trzy silniki i napęd AWD

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV będzie napędzane za pomocą trzech silników – jeden ma napęd benzynowy, a dwa elektryczny. Elektryki pojawią się przy przedniej i tylnej osi – tym samym tryb czteronapędowy będzie dostępny także podczas jazdy zeroemisyjnej. Tak skomponowany układ napędowy oferuje 188 koni mechanicznych. Dane techniczne? Mitsubishi Eclipse Cross PHEV osiąga pierwszą setkę w 10,9 sekundy, rozpędza się maksymalnie do 162 km/h oraz w trybie elektrycznym jest w stanie pokonać w mieście nawet 55 kilometrów.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart nadal korzysta też z systemu A-AWC, czyli super all wheel control. Dwa silniki elektryczne sprzężone z system aktywnej kontroli znoszenia (AYC), systemem ABS oraz aktywną kontrolą trakcji stabilizacji toru jazdy (ASTC) zapewniają możliwość napędzania wszystkich czterech kół pojazdu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mitsubishi nie zmienia jednego. Długiej gwarancji na auto!

Pakie Ralliart dostępny w Mitsubishi Eclipse Cross być może uatrakcyjnia nieco wygląd SUV-a. Być może nawet nadaje mu nieco nietuzinkowego charakteru. Tyle że nie zmienia jednocześnie trzech rzeczy. Po pierwsze tego, że uroda auta przez wielu jest traktowana dyskusyjnie. Po drugie tego, że model mimo wszystko ma już 5 lat. Po trzecie największej zalety Mitsubishi, a więc długiej gwarancji. Wybór modelu z pakietem Ralliart nadal oznacza 5 lat lub 100 000 km ochrony producenckiej i 8 lat gwarancji lub 160 000 km na pojemność akumulatora trakcyjnego.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

 

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Turysto, płać i nie narzekaj! Urzędnik parkuje za darmo, Ty sponsorujesz – nawet w weekendy!

Czy właśnie staliśmy się świadkami kolejnego skoku na kieszeń zmotoryzowanych Polaków? Sejm w błyskawicznym tempie przegłosował zmiany w Ustawie o drogach publicznych, otwierając samorządom drogę do tworzenia śródmiejskich stref płatnego parkowania nawet w małych miejscowościach.

Weekendowy zlot fanów motoryzacji zakończył się interwencjami policji – funkcjonariusze odnotowali ponad 100 wykroczeń

Policjanci mieli ręce pełne roboty. Skontrolowanie fanów na zlocie motoryzacyjnym w Olsztynie w wielu przypadkach skończyło się zatrzymaniem praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i wlepieniem mandatów. Ponadto uczestnicy chcieli zorganizować nielegalny wyścig.

KGP: 110 856 interwencji, 350 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 856 interwencji. Byli wzywani do 350 wypadków drogowych.

Ubezpieczenie OC dla młodego kierowcy 4 razy droższe niż dla seniora. Jest na to pewien sprawdzony sposób

Młodzi kierowcy muszą więcej płacić za OC. W I kwartale 2025 roku średnia cena OC dla 19-latka wyniosła aż 2 619 zł, podczas gdy 61-latek zapłacił za to samo ubezpieczenie zaledwie 578 zł. To prawie czterokrotna różnica! Jak pokazuje najnowsze badanie Rankomat.pl, ponad połowa Polaków (55%) uważa, że młodzi kierowcy płacą za dużo. Tylko 23% badanych uznaje taką politykę firm ubezpieczeniowych za uzasadnioną. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na tańsze OC dla młodych kierowców jest rejestracja pojazdu wraz z osobą posiadającą wypracowane zniżki, np. z rodzicem.

REKLAMA

Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego samochodu? [Porady eksperta]

Zakup samochodu to poważna decyzja finansowa, wymagająca dokładnej analizy dostępnych opcji. Polacy chętnie wybierają auta z drugiej ręki – w bazie CARFAX, liczącej 23 mln używanych samochodów w Polsce, pojazdy pozostające własnością pierwszego właściciela stanowią 16 proc. Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie używanego samochodu?

Kładki dla zwierząt – zielona moda czy tykająca bomba nad głowami kierowców?

Kładki dla zwierząt to ważny krok w kierunku ekologii i już obowiązkowy element infrastruktury. Ale, gdy nikt się nimi odpowiednio nie zajmie, mogą stanowić zagrożenie dla kierowców. Dlaczego? Jak to zmienić?

Ceny benzyny 95 spadną poniżej 6 zł za litr [Prognozy]

Gwałtowna obniżka cen ropy najprawdopodobniej przełoży się w przyszłym tygodniu na spadek cen benzyny 95 poniżej 6 zł za litr i diesla z ceną w okolicach 6 zł.

W Łodzi zrobią porządek z hulajnogami

Łódź chce zapanować nad hulajnogami. Źle zaparkowane, leżące na chodniku jednoślady utrudniają przejście pieszym, więc włodarze chcą uporządkować ich zwrot. Do końca maja w Śródmieściu powstanie 313 miejsc do parkowania hulajnóg - ich działania dopilnują operatorzy.

REKLAMA

Amerykańskie cła odbiją się na polskim przemyśle motoryzacyjnym

Jak to możliwe skoro w Polsce nie produkuje się samochodów, które trafiają na amerykański rynek? Ale wartość wytwarzanych w Polsce komponentów montowanych w tych pojazdach szacowana jest nawet na 350 mln euro rocznie. O tym, co nas czeka w branży w rozmowie z PAP mówi prezes PZPM, Jakub Faryś.

Jazda na rowerze staje się ulubionym sportem Polaków

Jazda na rowerze z każdym rokiem zyskuje na popularności. Kolarstwo uchodzi za ulubioną aktywność fizyczną Polaków. Rodacy nie zadowalają się już zwykłym "góralem". Ci, którzy planują w najbliższym czasie zaopatrzyć się w dwa kołka kupują kolejny rower albo wymieniają na lepszy.

REKLAMA