REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart
Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem
Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart to nowa wersja japońskiego coupe SUV-a napędzanego hybrydą plug-in. Zmiany? Te dotyczą tylko stylizacji. Szkoda...

Mitsubishi i Ralliart. Prawie 40 lat pięknej historii

Ralliart by Mitsubishi to piękna karta w historii marki. Mówimy bowiem o dziale marki przygotowującym pojazdy wyczynowe do rywalizacji w najtrudniejszych imprezach sportowych, między innymi rajdach długodystansowych czy cross country. Ta historia zaczęła się w roku 1984, a jedną z jej jaśniejszych gwiazd przez długie lata był Lancer Evo. Teraz na karcie chce się zapisać również Mitsubishi Eclipse Cross. Tyle że SUV-coupe wpisze się raczej na jej marginesie. Bo tu nie mówimy o pełnej modyfikacji, a tak właściwie kilku efektownych dodatkach.

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. Pakiet delikatnych dodatków

Pakiet dodatków Ralliart dla modelu Eclipse Cross PHEV oznacza duży spojler dachowy, wyraziste nakładki progowe, dolne nakładki obu zderzaków, napis "Eclipse Cross" na całą szerokość maski oraz inne detale harmonizują z lakierami i elementami nadwozia zarówno wersji Intense Plus, jak i Instyle Plus, dla których są dostępne. Pakiet występuje w dwóch wariantach, różniących się kolorystyką liter emblematów.

Ważne

Mitsubishi rekomenduje także akcesoria opcjonalne, uzupełniające sportowy charakter pakietu Ralliart. Mowa o czarnych, osiemnastocalowych felgach 18x7J ze wzmacnianymi oponami zimowymi 225/55R18 102V XL, przeznaczonymi do SUV-ów.

Ile kosztuje pakiet Ralliart do Mitsubishi Eclipse Cross?

Ile kosztuje Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart? Dokładnie 11 600 zł z montażem. Tyle że do sumy tej doliczyć trzeba jeszcze cenę auta, jeżeli kierujący nie nabył go wcześniej. W efekcie Eclipse Cross Intense Plus z pakietem Ralliart zostanie dziś wyceniony na 211 590 zł (po naliczeniu rabatu wynoszącego 20 tys. zł), a Eclipse Cross Instyle Plus z pakietem Ralliart na 219 590 zł (po naliczeniu rabatu wynoszącego 25 tys. zł). Mówienie o cenie pakietu Ralliart wraz z montażem może jednak oznaczać, że da się go zastosować również w modelach kupionych wcześniej.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Trzy silniki i napęd AWD

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV będzie napędzane za pomocą trzech silników – jeden ma napęd benzynowy, a dwa elektryczny. Elektryki pojawią się przy przedniej i tylnej osi – tym samym tryb czteronapędowy będzie dostępny także podczas jazdy zeroemisyjnej. Tak skomponowany układ napędowy oferuje 188 koni mechanicznych. Dane techniczne? Mitsubishi Eclipse Cross PHEV osiąga pierwszą setkę w 10,9 sekundy, rozpędza się maksymalnie do 162 km/h oraz w trybie elektrycznym jest w stanie pokonać w mieście nawet 55 kilometrów.

REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart nadal korzysta też z systemu A-AWC, czyli super all wheel control. Dwa silniki elektryczne sprzężone z system aktywnej kontroli znoszenia (AYC), systemem ABS oraz aktywną kontrolą trakcji stabilizacji toru jazdy (ASTC) zapewniają możliwość napędzania wszystkich czterech kół pojazdu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mitsubishi nie zmienia jednego. Długiej gwarancji na auto!

Pakie Ralliart dostępny w Mitsubishi Eclipse Cross być może uatrakcyjnia nieco wygląd SUV-a. Być może nawet nadaje mu nieco nietuzinkowego charakteru. Tyle że nie zmienia jednocześnie trzech rzeczy. Po pierwsze tego, że uroda auta przez wielu jest traktowana dyskusyjnie. Po drugie tego, że model mimo wszystko ma już 5 lat. Po trzecie największej zalety Mitsubishi, a więc długiej gwarancji. Wybór modelu z pakietem Ralliart nadal oznacza 5 lat lub 100 000 km ochrony producenckiej i 8 lat gwarancji lub 160 000 km na pojemność akumulatora trakcyjnego.

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z pakietem Ralliart, Mitsubishi Eclipse Cross z pakietem Ralliart

Mitsubishi Eclipse Cross Ralliart. PHEV z rajdowym sznytem. Tylko sznytem

Mitsubishi

 

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Bruksela wycofuje się z pełnego zakazu aut spalinowych

Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych w Unii Europejskiej od 2035 r. nie będzie całkowity. Komisja Europejska zaprezentowała nowy pakiet motoryzacyjny, który koryguje dotychczasowe założenia i otwiera drogę do większej elastyczności technologicznej. Branża motoryzacyjna ocenia to jako dobry początek, ale jednocześnie ostrzega, że cele redukcji emisji na 2030 rok mogą okazać się bardzo trudne do osiągnięcia, zwłaszcza bez zmian po stronie regulacji i infrastruktury.

Co 10. nowy samochód osobowy rejestrowany w Polsce jest elektryczny

Pod koniec listopada liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów w pełni elektrycznych przekroczyła 124 tysiące. Od początku roku przybyło ich niemal 44 tysiące – wynika z danych Licznika Elektromobilności. Aktualnie auta elektryczne stanowią już co dziesiąty nowo rejestrowany samochód osobowy w kraju.

Preferencje motoryzacyjne Polaków: europejskie marki wciąż na czele, rośnie zainteresowanie autami z Chin

Jeśli samochód chińskiej marki byłby tańszy o 20-30 proc. od porównywalnego modelu oferowanego przez producenta z innego kraju, zakup takiego auta rozważyłoby 60 proc. Polaków - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na zlecenie Santander Consumer Multirent.

Samochody elektryczne w Polsce: cena, zasięg i ładowanie wciąż głównymi barierami. Nowe dane z Barometru

Relatywnie wysoka cena samochodu w pełni elektrycznego i zbyt niski maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to według respondentów najważniejsze czynniki powstrzymujące ich przed podjęciem decyzji o zakupie takiego pojazdu - wynika z badania Barometr Nowej Mobilności.

REKLAMA

To miasto zamyka ulice dla setek tysięcy samochodów. Sprawdź, czy Twoje auto tam wjedzie od 1 stycznia 2026 r.

Już od 1 stycznia 2026 r. w tym mieście zacznie obowiązywać Strefa Czystego Transportu, która obejmie aż ok. 60% powierzchni miasta. Dla wielu kierowców - szczególnie tych posiadających diesle - oznacza to rewolucyjne zmiany. Jakie samochody wjadą do centrum bez ograniczeń, kto może liczyć na zwolnienia, a ile zapłacą osoby spoza miasta? Uchwała póki co wchodzi w życie mimo jej zaskarżenia.

Nowy rozkład jazdy PKP 2025/2026. Więcej połączeń, nowe trasy i zmiany od 14 grudnia

W nowym rocznym kolejowym rozkładzie jazdy, który obowiązuje od niedzieli, liczba połączeń PKP Intercity wzrosła średnio o 50 w stosunku do poprzedniego rozkładu i wynosi 555 dziennie. Z tego 527 to kursy całoroczne, a 28 sezonowe. Przewoźnik wprowadził ponadto 17 nowych tras międzynarodowych.

Leasing samochodów w Polsce. Kto korzysta najczęściej i ile płaci miesięcznie?

Z leasingu auta skorzystało kiedyś 23 proc. badanych Polaków, najczęściej przedsiębiorcy - wynika z badania „Auto na własnych zasadach”. Miesięczna rata leasingu mieściła się przeważnie w przedziale od 1001 do 2000 zł.

Czy kierowcy będą dożywotnio tracić prawa jazdy a sądy masowo orzekać przepadek pojazdu? Nowelizacja już czeka na prezydenckim biurku, ale co zrobi Karol Nawrocki? Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Niektóre rozwiązania są drastyczne, a sądy nie będą miały wyboru w karaniu. Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz dlaczego wielu kierowców liczy na weto?

REKLAMA

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA