Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Hit polskiego rynku
REKLAMA
REKLAMA
- Eclipse Cross może ma wady. Ale zalet też musi mu nie brakować
- Mitsubishi Eclipse Cross PHEV liderem rynku w lipcu!
- Skąd sukces plug-in`a Mitsubishi?
- Eclipse Cross PHEV. Tanie "paliwo" i rabat
Eclipse Cross może ma wady. Ale zalet też musi mu nie brakować
Mitsubishi Eclipse Cross choć nawiązuje do legendarnego coupe, postawił na nadwozie SUV-a. A do tego ma dość dyskusyjną urodę, oferuje ograniczoną praktyczność i został... uzupełniony hybrydą plug-in znaną z Outlandera. I choć ta technologia napędowa nie jest najświeższa, kierowcom musi pasować. Bo pomimo wszystkich wad, Eclipse Cross PHEV sprzedaje się jak świeże bułeczki. Rynek polski właśnie potwierdził ten trend.
REKLAMA
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV liderem rynku w lipcu!
Mitsubishi ma powody do zadowolenia. Z raportu PZPM wynika, że Eclipse Cross PHEV był w lipcu roku 2022 najczęściej rejestrowanym samochodem SUV PHEV w Polsce. Jeżeli weźmiemy pod uwagę 7 pierwszych miesięcy roku, a do tego za skale obierzemy cały rynek SUV-ów plug-in, Mitsubishi przypadnie trzecie miejsce w rankingu sprzedaży. Ładowany z gniazdka Eclipse nie jest autem szczególnie spopularyzowanym w mediach? My mieliśmy okazję nim jeździć. Raport z testu pojawia się pod linkiem zamieszczonym poniżej.
Zobacz również: Mitsubishi Eclipse Cross plug-in: test Outlandera coupe na prąd
Skąd sukces plug-in`a Mitsubishi?
No dobrze, ale z czego wynika sukces Mitsubishi Eclipse Cross PHEV? Czynników może być kilka. A pierwszym jest dostępność pojazdów. Auta z trzema diamentami na masce są dostępne od ręki. Kierowca może pójść do salonu, udać się na plac, zobaczyć auto na żywo i podjąć decyzję zakupową. W salonach europejskich marek aut nie ma, a terminy oczekiwania na zamówione egzemplarze to często nawet rok lub dłużej!
Eclipse Cross PHEV. Tanie "paliwo" i rabat
Po drugie Eclipse czerpie napęd z hybrydy plug-in. Ma 188 koni mechanicznych i po naładowaniu baterii z gniazdka jest w stanie pokonać nawet 45 kilometrów w trybie zeroemisyjnym i na zdecydowanie tańszym paliwie. Po trzecie Mitsubishi Eclipse Cross ma przyzwoitą cenę. Co prawda wersja bazowa zostanie wyceniona na 210 990 zł, jednak Japończycy już na starcie targują się sami ze sobą i dają kierowcy 20 tys. zł rabatu. Ostatecznie zatem najtańszego Eclipse można mieć za 190 990 zł.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.