REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Subskrybuj nas na Youtube
Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023
Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes GLB 2023, czyli SUV niemieckiej marki przeszedł właśnie lifting. Co zmieniło się w modelu? Zmian prawie nie widać. To dobrze czy źle?

Mercedes GLB 2023. Stylistyka nadwozia i wnętrze

REKLAMA

Zakres zmian uzupełniają nowe, w pełni diodowe reflektory i tylne lampy. W ofercie debiutują cztery dodatkowe wzory obręczy kół oraz nowy odcień lakieru – niebieski spectral. Wizytówkę zmodernizowanego wnętrza stanowi wolnostojący podwójny ekran – standardowo 7-calowy dla zestawu wskaźników i 10,25-calowy dla systemu multimedialnego. Jako opcja dostępna jest wersja z dwoma wyświetlaczami o przekątnej 10,25 cala. Kierownica nowej generacji jest obszyta skórą. Ponadto po raz pierwszy nabywcy linii AMG mogą zamówić podgrzewany wieniec.

REKLAMA

Nowy GLB standardowo otrzymuje komfortowe fotele pokryte tapicerką ze skóry syntetycznej ARTICO oraz tkaniną z trójwymiarowym tłoczeniem – w kolorze czarnym lub, opcjonalnie, w modnym odcieniu szarości. Pokrycie komfortowych foteli jest w 100% wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. W przypadku mieszanki skóry ARTICO i mikrofibry MICROCUT ich udział wynosi 65% dla powierzchni siedzenia oraz 85% dla wypełnienia.

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Nowy system multimedialny w nowym Mercedesie GLB 2023

GLB otrzymał najnowszą generację MBUX-a z nowo zaprojektowanymi grafikami. Styl Classic dostarcza kierowcy wszystkich istotnych informacji, Sporty imponuje dużym obrotomierzem, a Discreet ogranicza się do niezbędnej zawartości. W połączeniu z trzema trybami wyświetlania (Nawigacja, Wsparcie i Usługi) oraz dziesięcioma światami kolorystycznymi nastrojowego oświetlenia zapewnia to szerokie możliwości indywidualizacji. Wszystkie wcześniejsze funkcje można wygodnie obsługiwać za pomocą ekranu dotykowego lub pól dotykowych na kierownicy.

Ważne

Opcjonalny system dźwięku przestrzennego Burmester w połączeniu z najnowszą generacją MBUX oferuje doświadczenie dźwiękowe Dolby Atmos. To zapewnia muzyce więcej głębi. Co więcej, Dolby Atmos dostosowuje się do każdego środowiska odtwarzania.

Systemy bezpieczeństwa w poliftingowym GLB 2023

Zaktualizowany pakiet wspomagania bezpieczeństwa jazdy zapewnia wygodniejsze działanie Asystenta utrzymania pasa ruchu, współpracującego z Aktywnym asystentem układu kierowniczego. Kolejna generacja pakietu parkowania obsługuje także parkowanie równoległe. Po raz pierwszy jest też dostępny Asystent manewrowania z przyczepą, który ułatwia korzystanie z GLB w roli holownika.

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes GLB 2023. Wersje napędowe po liftingu

W Europie nowy GLB jest dostępny z czterema silnikami benzynowymi i czterema wysokoprężnymi, które standardowo współpracują z siedmio- lub ośmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią DCT. Dwa najmocniejsze silniki benzynowe są seryjnie wyposażone w zmienny napęd na wszystkie koła 4MATIC. Aby jeszcze bardziej ograniczyć zużycie paliwa i emisję spalin, wszystkie silniki benzynowe są zelektryfikowane. To tak zwane łagodne (miękkie) hybrydy, wyposażone w 48-woltową instalację elektryczną z rozrusznikoalternatorem z napędem pasowym, który na krótko zapewnia dodatkową moc 10 kW (14 KM), wspomagając ruszanie lub przyspieszanie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mercedes GLB 2023 – wersje silnikowe:

  • GLB 180 – 1,3 litra, 136 KM (+14 KM), 230 Nm,
  • GLB 200 – 1,3 litra, 163 KM (+14 KM), 270 Nm,
  • GLB 220 4MATIC – 2 litry, 190 KM (+14 KM), 300 Nm,
  • GLB 250 4MATIC – 2 litry, 224 KM (+14 KM), 350 Nm,
  • GLB 180d – 2 litry, 116 KM, 280 Nm,
  • GLB 200d – 2 litry, 150 KM, 320 Nm,
  • GLB 200d 4MATIC – 2 litry, 150 KM, 320 Nm,
  • GLB 220d 4MATIC – 2 litry, 190 KM, 400 Nm.
Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

 

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

REKLAMA

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

REKLAMA

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

REKLAMA