REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023
Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023
Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes GLB 2023, czyli SUV niemieckiej marki przeszedł właśnie lifting. Co zmieniło się w modelu? Zmian prawie nie widać. To dobrze czy źle?

Mercedes GLB 2023. Stylistyka nadwozia i wnętrze

REKLAMA

Zakres zmian uzupełniają nowe, w pełni diodowe reflektory i tylne lampy. W ofercie debiutują cztery dodatkowe wzory obręczy kół oraz nowy odcień lakieru – niebieski spectral. Wizytówkę zmodernizowanego wnętrza stanowi wolnostojący podwójny ekran – standardowo 7-calowy dla zestawu wskaźników i 10,25-calowy dla systemu multimedialnego. Jako opcja dostępna jest wersja z dwoma wyświetlaczami o przekątnej 10,25 cala. Kierownica nowej generacji jest obszyta skórą. Ponadto po raz pierwszy nabywcy linii AMG mogą zamówić podgrzewany wieniec.

REKLAMA

Nowy GLB standardowo otrzymuje komfortowe fotele pokryte tapicerką ze skóry syntetycznej ARTICO oraz tkaniną z trójwymiarowym tłoczeniem – w kolorze czarnym lub, opcjonalnie, w modnym odcieniu szarości. Pokrycie komfortowych foteli jest w 100% wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. W przypadku mieszanki skóry ARTICO i mikrofibry MICROCUT ich udział wynosi 65% dla powierzchni siedzenia oraz 85% dla wypełnienia.

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Nowy system multimedialny w nowym Mercedesie GLB 2023

GLB otrzymał najnowszą generację MBUX-a z nowo zaprojektowanymi grafikami. Styl Classic dostarcza kierowcy wszystkich istotnych informacji, Sporty imponuje dużym obrotomierzem, a Discreet ogranicza się do niezbędnej zawartości. W połączeniu z trzema trybami wyświetlania (Nawigacja, Wsparcie i Usługi) oraz dziesięcioma światami kolorystycznymi nastrojowego oświetlenia zapewnia to szerokie możliwości indywidualizacji. Wszystkie wcześniejsze funkcje można wygodnie obsługiwać za pomocą ekranu dotykowego lub pól dotykowych na kierownicy.

Ważne

Opcjonalny system dźwięku przestrzennego Burmester w połączeniu z najnowszą generacją MBUX oferuje doświadczenie dźwiękowe Dolby Atmos. To zapewnia muzyce więcej głębi. Co więcej, Dolby Atmos dostosowuje się do każdego środowiska odtwarzania.

Systemy bezpieczeństwa w poliftingowym GLB 2023

Zaktualizowany pakiet wspomagania bezpieczeństwa jazdy zapewnia wygodniejsze działanie Asystenta utrzymania pasa ruchu, współpracującego z Aktywnym asystentem układu kierowniczego. Kolejna generacja pakietu parkowania obsługuje także parkowanie równoległe. Po raz pierwszy jest też dostępny Asystent manewrowania z przyczepą, który ułatwia korzystanie z GLB w roli holownika.

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes GLB 2023. Wersje napędowe po liftingu

W Europie nowy GLB jest dostępny z czterema silnikami benzynowymi i czterema wysokoprężnymi, które standardowo współpracują z siedmio- lub ośmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią DCT. Dwa najmocniejsze silniki benzynowe są seryjnie wyposażone w zmienny napęd na wszystkie koła 4MATIC. Aby jeszcze bardziej ograniczyć zużycie paliwa i emisję spalin, wszystkie silniki benzynowe są zelektryfikowane. To tak zwane łagodne (miękkie) hybrydy, wyposażone w 48-woltową instalację elektryczną z rozrusznikoalternatorem z napędem pasowym, który na krótko zapewnia dodatkową moc 10 kW (14 KM), wspomagając ruszanie lub przyspieszanie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mercedes GLB 2023 – wersje silnikowe:

  • GLB 180 – 1,3 litra, 136 KM (+14 KM), 230 Nm,
  • GLB 200 – 1,3 litra, 163 KM (+14 KM), 270 Nm,
  • GLB 220 4MATIC – 2 litry, 190 KM (+14 KM), 300 Nm,
  • GLB 250 4MATIC – 2 litry, 224 KM (+14 KM), 350 Nm,
  • GLB 180d – 2 litry, 116 KM, 280 Nm,
  • GLB 200d – 2 litry, 150 KM, 320 Nm,
  • GLB 200d 4MATIC – 2 litry, 150 KM, 320 Nm,
  • GLB 220d 4MATIC – 2 litry, 190 KM, 400 Nm.
Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023, nowy Mercedes GLB 2023, lifting Mercedesa GLB, GLB 2023

Mercedes GLB 2023. Lifting mocno delikatny. Zmian zbyt wiele nie ma

Materiały prasowe Mercedes

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Źródło zewnętrzne
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie. RPO ma wątpliwości: nieracjonalne zróżnicowanie właścicieli aut na benzynę i z silnikiem Diesla

    Rzecznik Praw Obywatelskich ma wątpliwości prawne odnośnie zasad na jakich ma działać strefa czystego transportu (STC) w Warszawie. Dlatego skierował 27 lutego 2024 r. wystąpienie do Biura Zarządzania Ruchem Drogowym Urzędu m. st. Warszawy. Z uchwały Rady m. st. Warszawy w sprawie STC wynika, że (w zakresie wyłączeń od zakazu wjazdu), pojazdy z silnikami benzynowymi mogą spełniać niższe normy emisji szkodliwych substancji w stosunku do pojazdów z silnikami Diesla. Rzecznik Praw Obywatelskich ma obawy, czy takie zróżnicowanie spełnia standardy konstytucyjne, które gwarantują obywatelom prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Ponadto RPO zwrócił uwagę na fakt, że czasowe prawo do wjazdu do stołecznej strefy czystego transportu samochodami niespełniającymi europejskich wymogów norm spalania ma przysługiwać mieszkańcom Warszawy, którzy w niej rozliczają podatki. Ale nie wyjaśniono powodów pominięcia tych mieszkańców, którzy nie rozliczają się w stolicy albo też dopiero to uczynią. 

    Uniknięcie mandatu metodą na Ukraińca. Czyli sposób Polaków na grzywny z fotoradaru

    Polscy kierowcy znaleźli lukę w przepisach. Mają sposób uniknięcia mandatu z fotoradaru. Metoda nazywa się metodą na Ukraińca. Na czym polega i przede wszystkim czy jest skuteczna?

    Nowe tachografy staną się standardem w 2024 r. Za brak urządzenia nawet 12 000 kary

    Inteligentne tachografy staną się standardem w ciężarówkach jeszcze w tym roku. W takie właśnie urządzenia trzeba będzie wyposażyć pojazdy. Wszystkie w ruchu międzynarodowym! Brak tachografu G2 może oznaczać nawet 12 000 zł mandatu.

    Wzrost opłaty za przegląd nieunikniony. Ile będzie kosztować badanie techniczne w 2024 r.? Pojawia się kilka kwot

    Zmiana wysokości opłat za przegląd techniczny jest tylko kwestią czasu. Aktualne stawki były ustalone 20 lat temu. W tym czasie inflacja sięgnęła 85 proc. Czy o tyle wzrośnie opłata w SKP? To mogą wyjaśnić rządowe konsultacje.

    REKLAMA

    Rewolucyjne przepisy drogowe w 2024 r. Kierowcy będą musieli nawet... dziwnie otwierać drzwi

    Unia Europejska chce, aby kierowca na egzaminie otwierał drzwi w aucie za pomocą chwytu holenderskiego. Skąd wziął się ten absurdalny pomysł? Co tak naprawdę daje dziwne otwieranie drzwi? I jakie jeszcze zmiany w przepisach szykuje UE?

    Budują stacje ładowania na potęgę. Powerdot postawi w Polsce w sumie 1750 punktów ładowania dla elektryków

    Kierowcy mogli nie słyszeć o firmie Powerdot, ale jej ładowarki z pewnością już widzieli. To one stoją przy sklepach Biedronka. 600 punktów przed marketami tej sieci to jednak ułamek planów firmy dla Polski.

    Kiedy pieszy, przechodząc przez jezdnię poza pasami, również ma pierwszeństwo?

    Pasy są azylem dla pieszych przechodzących przez jezdnię? Tak, ale nie tylko one. Polskie przepisy drogowe przewidują bowiem przypadki, w których pieszy będzie miał pierwszeństwo także podczas przechodzenia przez jezdnię poza pasami. Oto i one.

    Mandat za telefon na pasach w 2024 r. Kara dotyczy tylko przejść dla pieszych?

    Pieszy może dostać mandat za używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście. W tym punkcie rodzi się jednak kilka pytań. Ile wynosi kara? Kiedy konkretnie można dostać mandat? I czy dotyczy to tylko przejść dla pieszych? Odpowiedzmy.

    REKLAMA

    Ile kosztuje Opel Corsa Hybrid w 2024 r.? Oto cennik MHEV-a 100 KM i 136 KM

    Piąta generacja Opla Corsy otrzymała niedawno lifting. Wraz z nim pojawiły się nowe wersje napędowe. Właśnie do sprzedaży w Polsce wszedł model o zasilaniu spalinowo-elektrycznym. A trzeba za niego zapłacić... No właśnie, ile?

    Wrocław z nowym odcinkowym pomiarem prędkości. Kamery mają eliminować piratów drogowych na wjazdówce do miasta

    Wjazd do Wrocławia od al. Sobieskiego będzie kolejnym punktem, w którym ustawiony zostanie odcinkowy pomiar prędkości. OPP to nowy pomysł władz miasta. Wcześniej chciały one ograniczyć na tym odcinku dopuszczalną prędkość z 70 do 50 km/h. To jednak nie spodobało się kierowcom.

    REKLAMA