REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Opel Corsa E po liftingu

Opel Corsa, Fot. Opel
Opel Corsa, Fot. Opel

REKLAMA

REKLAMA

Na początku 2010 roku, Opel zmodyfikował zawieszenie, układ kierowniczy i silniki dostępne w Corsie. Wówczas zmiany dotyczyły wyłącznie mechaniki. Teraz przyszedł czas na wygląd małego Opla. Corsa po liftingu prezentuje się świeżo i agresywnie.

Założeniem stylistów podczas przeprowadzania liftingu Corsy, było upodobnienie jej do reszty członków nowej rodziny Opla. Z przodu zmiany są najbardziej widoczne. Zamontowano nowe reflektory, przebudowano maskę oraz zmieniono proporcje dolnego i górnego grilla. Te zabiegi nadały Corsie sportowego i agresywnego charakteru, który można dodatkowo podkreślić jednym z sześciu modeli felg. W palecie dostępnych lakierów znajdziemy trzy nowe pozycje: biel Guacamole, wyrazistą zieleń Grasshopper oraz ciepłą, brązową Hennę. W sumie do wyboru jest aż piętnaście lakierów.

REKLAMA

Zobacz również: Nowy Opel Calibra

REKLAMA

Nowa Corsa oferuje też więcej możliwości indywidualizacji. Do serii Color Line dołącza kolejna odmiana – Linea. Mamy w niej do wyboru dziewięć kolorów nadwozia z biegnącymi wzdłuż maski i dachu dwoma pasami. W kolorze pasów malowane są również felgi i lusterka.

Wnętrze zostało także zmodyfikowane. Choć wygląd deski rozdzielczej nie uległ zmianie, to producent zapewnia, że materiały, z których ją wykonano już tak. Dodatkowo możliwe jest wiele modyfikacji kolorystycznych konsoli centralnej. Nowością są podgrzewane fotele i kierownica – Corsa jest jedynym autem w swojej klasie, które oferuje podgrzewanie kierownicy. Jednak najważniejszą nowością we wnętrzu małego Opla jest system audio-informacyjny Touch & Connect. Wśród jego elementów znajdziemy nawigację z dotykowym ekranem, wejście AUX, porty USB oraz technologię Bluetooth.

Innymi nowinkami technologicznymi są adaptacyjne reflektory AFL z funkcją doświetlania zakrętów oraz system Hill Start Assist, który pomaga w ruszaniu ze wzniesienia, zapobiegając staczaniu się samochodu. Jedyną zmianą dotyczącą jednostek napędowych jest wprowadzenie do silnika 1.3 CDTI ecoFLEX, systemu Start/Stop, który – według producenta – ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,5 l na 100 km. Ponadto odświeżona Corsa będzie dostępna od połowy roku z fabryczną instalacją gazową.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Opel Astra Sports Tourer

Ceny Opla Corsy po liftingu zaczynają się od 39,7 tys. złotych, za wersję 3-drzwiową z najsłabszym, 65-konnym silnikiem, a kończą na sportowej odmianie OPC z silnikiem 1.6 Turbo o mocy 192 KM, za 87,2 tys. złotych. Wspomniana wcześniej wersja 1.3 CDTI ecoFLEX o mocy 95 KM, ze standardowo montowanym systemem Start/Stop, to wydatek 55,7 tys. złotych.

Opel Corsa, Fot. Opel
Opel Corsa, Fot. Opel
Opel Corsa, Fot. Opel
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ceny samochodów elektrycznych wciąż odstraszają Polaków. Kiedy należy Ci się 27 000 zł dopłaty do elektryka?

W marcu 2024 roku zarejestrowano w Polsce 1 700 samochodów w pełni elektrycznych. To więcej o 300 sztuk niż w lutym tego samego roku. Niemniej jednak, w porównaniu do roku poprzedniego, liczba rejestracji spadła o 10,9%. Wynika to z danych przedstawionych w raporcie firmy Rankomat.pl, powołującej się na najnowsze dane Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA).

Cud na rynku nowych samochodów w kwietniu 2024: sprzedaż rośnie, auta tanieją

Zazwyczaj zwiększony popyt na określony towar winduje jego cenę w górę. Tymczasem na rynku nowych samochodów, zwłaszcza dostawczych i z segmentu premium, mimo dużej dynamiki sprzedaży obserwujemy obniżkę cen.

Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Polacy zdecydowali

Według badania przeprowadzonego przez SW Research dla "Wprost", prawie połowa Polaków (48,1 proc.) popiera zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Jednakże, 35 proc. respondentów jest przeciwnego zdania, a niespełna 17 proc. nie ma wyrobionego zdania na ten temat.

Prawo jazdy dla czternastolatka? Tak, ale tylko kategorii AM: na jakie pojazdy

Prawo jazdy kategorii AM to pierwszy krok dla młodzieży do aktywnego uczestnictwa w ruchu drogowym. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu młodzi ludzie mogą nie tylko czerpać korzyści z nowych form transportu, ale również robić to w sposób bezpieczny i świadomy.

REKLAMA

Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

REKLAMA