Tata Indica Vista
REKLAMA
REKLAMA
Auto jest dostępne na Polskim rynku od sierpnia 2010. Klienci mogą kupić wersję z 1.4 litrowym silnikiem benzynowym o mocy 75 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 114 Nm, oraz Diesla z układem Common Rail o pojemności 1.3 litra, generującego również 75 KM, przy momencie obrotowym równym 190 Nm. Obie jednostki Tata skonstruowała we współpracy z Fiatem. Producent informuje, że auto w obu wersjach osiąga prędkość maksymalną 170 km/h. Do setki wersja benzynowa rozpędzi się w 18.4 s, Disel będzie potrzebował 16.4 s. Vista z silnikiem benzynowym zadowoli się średnio 5.9 litra benzyny na 100 km, jednostka wysokoprężna na tym samym dystansie spali o jeden litr oleju napędowego mniej.
REKLAMA
Zobacz również: Tata Nano
REKLAMA
Wyposażenie pojazdu zostało przygotowane tylko w jednej wersji. Indica Vista w standardzie posiada klimatyzację, elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne, centralny zamek, dwie poduszki powietrzne, ABS czy uchwyty na napoje. Za metalizowany alarm, radio czy autoalarm trzeba będzie dodatkowo zapłacić.
Wnętrze pojazdu ma zapewnić pasażerom komfortowe warunki podróży, ale jego przestronność uzyskano kosztem bagażnika, którego pojemność wynosi tylko 232 litry.
Dzięki tylnej kanapie dzielonej 60/40, w razie potrzeby będzie można przewieźć większe towary. Zegary umieszczono centralnie, na utrzymanej w dwóch tonach desce rozdzielczej.
Listwy boczne, lusterka i zderzaki są w kolorze karoserii, a atrapa chłodnicy ma strukturę plastra miodu. Warto wspomnieć, że projekt nadwozia Indicy Vista stworzył polski designer Justyn Norek.
Zobacz również: Fiat na Salonie w Paryżu
Zaprojektowana z myślą o ruchu miejskim Tata Indica Vista może pochwalić się promieniem zawracania wynoszącym 5 metrów. Auto kosztuje 29 950 zł w wersji z silnikiem benzynowym oraz 34 950 zł w wersji z Dieslem. Indyjski koncern dalej chce podbijać serca klientów oferując im przede wszystkim tanie auta.
REKLAMA
REKLAMA