REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Tata Indica Vista

Subskrybuj nas na Youtube
fot. Tata
fot. Tata

REKLAMA

REKLAMA

Indica Vista to następca wysłużonej Indicy. Indyjski koncern uważa, że niska cena oraz dobra zwrotność sprawią, że 5-drzwiowa Vista będzie konkurencyjnym graczem w segmencie B.

Auto jest dostępne na Polskim rynku od sierpnia 2010. Klienci mogą kupić wersję z 1.4 litrowym silnikiem benzynowym o mocy 75 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 114 Nm, oraz Diesla z układem Common Rail o pojemności 1.3 litra, generującego również 75 KM, przy momencie obrotowym równym 190 Nm. Obie jednostki Tata skonstruowała we współpracy z Fiatem. Producent informuje, że auto w obu wersjach osiąga prędkość maksymalną 170 km/h. Do setki wersja benzynowa rozpędzi się w 18.4 s, Disel będzie potrzebował 16.4 s. Vista z silnikiem benzynowym zadowoli się średnio 5.9 litra benzyny na 100 km, jednostka wysokoprężna na tym samym dystansie spali o jeden litr oleju napędowego mniej.

REKLAMA

Zobacz również: Tata Nano

REKLAMA

Wyposażenie pojazdu zostało przygotowane tylko w jednej wersji. Indica Vista w standardzie posiada klimatyzację, elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne, centralny zamek, dwie poduszki powietrzne, ABS czy uchwyty na napoje. Za metalizowany alarm, radio czy autoalarm trzeba będzie dodatkowo zapłacić.

Wnętrze pojazdu ma zapewnić pasażerom komfortowe warunki podróży, ale jego przestronność uzyskano kosztem bagażnika, którego pojemność wynosi tylko 232 litry.
Dzięki tylnej kanapie dzielonej 60/40, w razie potrzeby będzie można przewieźć większe towary. Zegary umieszczono centralnie, na utrzymanej w dwóch tonach desce rozdzielczej.

Listwy boczne, lusterka i zderzaki są w kolorze karoserii, a atrapa chłodnicy ma strukturę plastra miodu. Warto wspomnieć, że projekt nadwozia Indicy Vista stworzył polski designer Justyn Norek.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Fiat na Salonie w Paryżu

Zaprojektowana z myślą o ruchu miejskim Tata Indica Vista może pochwalić się promieniem zawracania wynoszącym 5 metrów. Auto kosztuje 29 950 zł w wersji z silnikiem benzynowym oraz 34 950 zł w wersji z Dieslem. Indyjski koncern dalej chce podbijać serca klientów oferując im przede wszystkim tanie auta.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Koniec bezkarności rowerzystów i użytkowników hulajnóg! Czas na tablice rejestracyjne i wyższe mandaty

Ze statystyk policyjnych wynika, że rowerzyści są drugą, po kierowcach, grupą sprawców wypadków drogowych. Tymczasem, aby poruszać się po drodze rowerem nie trzeba mieć żadnych uprawnień (po osiągnięciu pełnoletności). Jak można poprawić bezpieczeństwo na drogach?

KGP: 109 332 interwencji, 291 wypadków drogowych, 12 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Oto najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend opublikowane przez Komendę Główną Policji. Policjanci podsumowali także zdarzenia z minionego tygodnia.

19-letni motocyklista bez uprawnień potrącił policjanta i zbiegł

19-nastolatek z Międzyrzecza (Lubuskie) stanie przed sądem za zarzut spowodowania wypadku, niezatrzymanie się do kontroli i ucieczkę z miejsca wypadku.

Nowe przepisy fotoradarowe: Właściciel pojazdu jako kozioł ofiarny?

Ustawodawca szykuje kolejną rewolucję w przepisach drogowych. Tym razem uderzy ona nie tylko w kierowców łamiących przepisy, ale także w właścicieli pojazdów, którzy nie wskażą osoby prowadzącej pojazd w chwili popełnienia wykroczenia. Jeśli fotoradar uchwyci pojazd przekraczający prędkość, a właściciel odmówi podania danych kierowcy, nie tylko zapłaci karę, ale również straci dowód rejestracyjny swojego samochodu.

REKLAMA

Pijany senior uciekał przed policją po polach uprawnych. Auto dachowało

72-latek jechał bez zapiętych pasów, więc policja chciała zatrzymać go do kontroli. Rzucił się w pościg, który zakończył się dachowaniem. Okazało się, że jest pijany.

Otrzymałeś wiadomość ws. zaległych płatności w e-TOLL? KAS ostrzega przed oszustami

Krajowa Administracja Skarbowa w przesłanym we wtorek, 25 marca 2025 r. komunikacie prasowym ostrzega przed oszustami wysyłającymi fałszywe wiadomości w sprawie zaległych płatności w e-TOLL. Publikujemy przykładową fałszywą wiadomość.

Już nie tylko diesel czy benzyna. I nawet nie zawsze samochód. Jak Polacy wybierają środek transportu?

W dzisiejszych czasach wybór środka transportu to nie tylko decyzja między samochodem z silnikiem benzynowym a dieslem. Możliwości jest więcej, a kierowcy mają różne oczekiwania. Jak Polacy wybierają codzienny środek lokomocji?

KGP: 93 352 interwencji, 312 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 93 352 interwencji. Byli wzywani do 312 wypadków drogowych.

REKLAMA

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

REKLAMA